Mariza-namiary

1. Data: 2003-01-06 11:54:33

Temat: Mariza-namiary
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,

wiele z Was pytalo, gdzie można kupić beztłuszczowy podkład Marizy.
mam listę przedstawicieli handlowych tej firmy.
Pan z Marizy napisal, ze mozna smialo do nich zadzwonic i oni chetnie
powiedza gdzie kupicie podklad:)
Jesli ktos chce, to przysle liste na priv.
Tylko, chorera, nie ma tam zbyt wielu miast:(

Kaska

1. Data: 2003-01-06 12:09:30

Temat: Re: Mariza-namiary
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:
> [...]

> powiedza gdzie kupicie podklad:)
> Jesli ktos chce, to przysle liste na priv.
> Tylko, chorera, nie ma tam zbyt wielu miast:(

Jesli jest tam Trojmiasto to ja poprosze taka liste :)
Adresik: e...@p...wp.pl

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-06 13:17:46

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mgr Skakanko, ja też proszę o namiary na Trójmiasto i Warszawę.
Pozdrawiam
mgr Kasia ;)))

1. Data: 2003-01-06 13:25:23

Od: "mgr. Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mgr Skakanko, ja też proszę o namiary na Trójmiasto i Warszawę.
> Pozdrawiam
> mgr Kasia ;)))

Hłe, hłe:)))))
Zaczęłam sie śmiać na głos przed komputerem:)

Pozdrawiam Cię jak nie wiem co i juz wysylam liste:)

mgr Skakanka :)))))

1. Data: 2003-01-06 13:31:35

Temat: Odp: Mariza-namiary
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeżeli jest tam też Wrocław, to z chęcią bym wypróbowała tego
podkładu.
Wielka prośba o listę na adres a...@w...pl
Z góry dzięki!!

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-06 13:33:53

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mgr. Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> Hłe, hłe:)))))
> Zaczęłam sie śmiać na głos przed komputerem:)
>
> Pozdrawiam Cię jak nie wiem co i juz wysylam liste:)
>
> mgr Skakanka :)))))

Aj, no to sie popisalam z ta kropka w nicku.

Kaska

1. Data: 2003-01-06 13:55:11

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie Dzieki mgr Skakanko
Pozdrawiam serdecznie i magistersko
mgr Kasia

1. Data: 2003-01-06 15:11:11

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedza gdzie kupicie podklad:)
> Jesli ktos chce, to przysle liste na priv.
> Tylko, chorera, nie ma tam zbyt wielu miast:(

Bardzo , bardzo poproszę jeśli jest tam Trójmiasto
a...@o...pl

Dzięki ASia

1. Data: 2003-01-06 15:27:56

Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos chce, to przysle liste na priv.
> Tylko, chorera, nie ma tam zbyt wielu miast:(
>
> Kaska

chce :) bardzo
Ondraszek
(tylko wytnij z adresu WYTNIJ) s...@W...fm

1. Data: 2003-01-06 15:44:34

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> mam listę przedstawicieli handlowych tej firmy.

poprosze!
pewnie w zielonej gorze nie bedzie, ale duzo jezdze, wiec poprosze o wszystkie
miasta.
dziekuje :)
magda m.

Re:Jaki macie wzrost