Mariza w Katowicach/okolicy - gdzie?

1. Data: 2003-02-21 20:07:49

Temat: Mariza w Katowicach/okolicy - gdzie?
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Tytuł posta mówi sam za siebie :-) Czy ktoś napotkał podkład Marizy w
Katowicach, Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej...? Jeśli tak, to proszę o info.
Pozdrawiam,
Marvelle

1. Data: 2003-02-21 20:57:05

Temat: Re: Mariza w Katowicach/okolicy - gdzie?
Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marvelle" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam,
> Marvelle
>
> A moze sprobowalabys zapytac o to bezposrednio producenta??? Ja zadalam
takie pytanie a'propos lublina i dostalam dokladny wykaz sklepow i hurtowni.
Podaje link: http://www.mariza.com.pl/Kontakt.html
Pozdr
Szwedka

1. Data: 2003-02-21 21:35:56

Temat: Odp: Mariza w Katowicach/okolicy - gdzie?
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szwedka <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> A moze sprobowalabys zapytac o to bezposrednio producenta??? Ja zadalam
> takie pytanie a'propos lublina i dostalam dokladny wykaz sklepow i
> [...]

Dzięki za linka, już wysłałam pytanie.
Pozdrawiam :-)
Marvelle

1. Data: 2003-02-22 06:51:02

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za linka, już wysłałam pytanie.
> Pozdrawiam :-)
> Marvelle

Jesli dostaniesz odpowiedz to bardzo prosze zebys ja tu zamiescila - ja
szukam tego podkladu w Katowicach i okolicach juz od kilku miesiecy - na
razie bezskutecznie.......
Nikoosia

1. Data: 2003-02-22 09:18:12

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marvelle
>
> Ja zakupilam, tyle ze nie podklad tylko puder w kremie, witaminowy Marizy
za 3,20zl w Lazach.
Pozdrawiam, Kasia S.

1. Data: 2003-02-22 12:54:29

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nikusia <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b376j7$hkb$...@a...news.tpi.pl...

> Jesli dostaniesz odpowiedz to bardzo prosze zebys ja tu zamiescila - ja
> szukam tego podkladu w Katowicach i okolicach juz od kilku miesiecy - na
> razie bezskutecznie.......
> Nikoosia

Oki, kiedy tylko Mariza mi odpowie, zamieszczę to w nowym poście. Mam
nadzieję, że pospieszą się z tą odpowiedzią, bo też już dość długo
bezskutecznie szukam tego podkładu, a wypadałoby w końcu jakiś kupić :-)
Pozdrówka,
Marvelle

1. Data: 2003-02-22 12:56:20

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia S. <k...@N...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b37f66$a5p$...@p...wcss.wroc.pl...

> Ja zakupilam, tyle ze nie podklad tylko puder w kremie, witaminowy Marizy
> za 3,20zl w Lazach.
> Pozdrawiam, Kasia S.

Dzięki za info, co prawda wyprawa do Łaz na razie nie wchodzi dla mnie w
grę, ale dobrze przynajmniej wiedzieć, ile kosztuje (bo to chyba ten sam
kosmetyk, o który mi chodzi). I że tak tanio :-)
Pozdr.,
Marvelle

Re: świecąca cera grrrr :(
A teraz na odwrót:)