Marne zarobki lekarzy a gabinety prywatne

21. Data: 2007-08-02 13:33:38

Temat: Re: Marne zarobki lekarzy a gabinety prywatne
Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogi Marku, skończ medycyne i przyjmuj za darmo...
>
> Paweł

Skonczylem inne studia i tez czesto wykonuje uslugi. I nie placze, ze mam za
malo pieniedzy i za malo zarabiam. Nie odrzucam zlecen. A gdy zaczne je
odrzucac, to bedzie znaczylo, ze wiecej zarabiac nie musze.

22. Data: 2007-08-02 13:44:35

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <s...@o...pl> napisał(a):

> Najpierw zapoznaj sie ze znaczeniem slowa "WSZYSCY"...

Wszyscy w danym mieście. Proste. I wystarczy do generalizowania. Na miejscu
autora poszłabym na pogotowie, a jakby mi odmówili, zaskarżyłabym "lekarzy".

h.

23. Data: 2007-08-02 14:06:46

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 2, 2:33 pm, "Marek" <o...@p...onet.pl> wrote:
>. Nie odrzucam zlecen. A gdy zaczne je
> odrzucac, to bedzie znaczylo, ze wiecej zarabiac nie musze.

Albo ze doba ma 24h albo ze za dodatkowe 150zl nie zdolasz powstrzymac
malzonki od rozwodu ani spowodowac aby dzieci rozpoznawaly niobecnego
ojca. Dlatego Marku Drogi jesli zalewa Ci mieszkanie, to hydraulik
wyskakuje w biegu z pociagu wiozacego go na wakacje pod grusza bo Pan
Marek Wielkie Panisko zaoferowal mu 150ZLP. Comprende?

24. Data: 2007-08-02 14:24:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darked" <d...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
> wyskakuje w biegu z pociagu wiozacego go na wakacje pod grusza bo Pan
> Marek Wielkie Panisko zaoferowal mu 150ZLP. Comprende?

Jasne. Wszyscy lekarze są zajęci lub na urlopach. A pozostali w pracy nie
mają czasu dla "przypadkowych" chorych. Wyjaśniłeś całą kwestię. Brawo!!!
Pozdrawiam Jurek M.

25. Data: 2007-08-03 08:39:37

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ooglegroups.com...> On Aug 2, 2:33 pm, "Marek" <o...@p...onet.pl>
wrote:

> Jasne. Wszyscy lekarze są zajęci lub na urlopach. A pozostali w pracy nie
> mają czasu dla "przypadkowych" chorych. Wyjaśniłeś całą kwestię. Brawo!!!
> Pozdrawiam Jurek M.

Oczywiscie w podobnej sytuacji mowilbys o zmowie hydraulikow i
kafelkarzy? Ilu do diabla okulistow obdzwonil autor watku? Wszystkich
w miescie to znaczy 300 czy 3?

26. Data: 2007-08-03 19:59:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Aug 2007, Hania wrote:

> Maju, czy Ty nie rozumiesz słowa pisanego? Autor obdzwonił WSZYSTKICH
> lekarzy, do kogo wiec miał się udać i kogo nie obwiniać: nauczyciela śpiewu,
> kucharza, czy hutnika?

może lekarze do których dzwonił byli zmęczeni, może woleli w danym
momencie robić coś innego niż badać czyjeś oczy. Nie wiem.
Ale jeśli dzwonisz do lekarza z książki telefonicznej to nie ma
on obowiązku przyjąć daną osobę "natychmiast". I tyle. Nie ma
co robić z tego afery

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

27. Data: 2007-08-03 20:03:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Aug 2007, Adam wrote:

> lekarz nie będzie go mógł przyjąć z powodu np swojej własnej choroby -trzeba
> by doprecyzować pytania testowe...

albo będzie miał ochotę na seks z żoną - albo zadzwoni - nie daj
Boże już w trakcie onego. Ludzie. Pragnę tylko napisać, że lekarze
to też ludzie i mają jakiś swój rozkład dnia. Owszem leczenie to
powołanie ale nie są w stanie je czynić w każdym momencie 24 godziny
na dobę akutrat wtedy, kiedy kolega zadzwonił. Każdy ma swoją
prywatność

P.

28. Data: 2007-08-04 11:57:16

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabiegu. Obdzwaniałem wszelkich lekarzy okulistów jakich udało mi się
> znaleźć w książce telefonicznej czy internecie i żaden nie wykazał woli
> przyjęcia mnie w ciągu choćby kilku najbliższych dni. I to za opłatą! Nikogo
> nie interesowało, że może z moim okiem dzieje się coś złego. Po prostu nie
> mogli, a raczej nie chcieli znaleźć dla mnie choć 5 minut... Żenujące... I
> oni jeszcze strajkują bo narzekają na niskie płace?? A za jedną krótką
> wizytę kasują od 50 do 150zł i jeszcze są zawaleni pacjentami i znieczuleni
> na ludzi w potrzebie... Chyba nie trzeba więcej komentarza...

potrzebny komentarz bo patrzysz na to zupelnie nic nie rozumiejac. Twoj stan
nie wymagal natychmiastowego przyjecia. Nie byl to stan nagly, bolowy, itp
zwyczajnie na swiecie, jak sam piszesz, miales watpliwosci czy zabieg byl
wykonany dobrze czy zle. Lekarze przyjmujacy za oplata, w gabinetach
prywatnych nie siedza i przegladaja tam gazety. Oni tam pracuja, przyjmujac
pacjentow. Nawyrazniej mieli pelne rece roboty i w ciagu najblizszych dni nie
mieli wolnego miejsca. Nie wymagales naglego zobaczenia, wiec dostawales
odlegle terminy, bo najwyrazniej inni pacjenci sa w tym czasie przyjmowani.
Oni tez placa, i nie chca siedzieci godzinami na poczeklani, kiedy sami
czekali kilka tygodni na wizyte, bo tu taki Marek sie zjawia i musi byc
przyjety, a pacjent, czekajacy na ta wizyte siedzi spozniony. Szanuj innych
ludzi, w tym wlasnie innych pacjentow, ktorzy na wizyte czekali ciepliwie, i
nie wpychaj sie miedzy nich, jesli nie masz rzeczywistej, naglej potrzeby. A
nie masz. To, ze chcesz sie szybko dowiedziec czy wszystko jest w porzadku,
nie jest czyms wazniejszycm niz chore oko innego czlowieka, ktory umowil sie
na wizyte wczesniej. I nie mysl, ze jak trzepniesz kasa na stol to lekarz
rzuci innych by Tobie usluzyc. Ci inni tez potrzebuja pomocy, i co wiecej tez
placa tak jak Ty.

iwon(K)a

29. Data: 2007-08-04 11:59:03

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może lekarze do których dzwonił byli zmęczeni, może woleli w danym
> momencie robić coś innego niż badać czyjeś oczy. Nie wiem.

rownie dobrze mieli innych pacjentow na glowie.

> Ale jeśli dzwonisz do lekarza z książki telefonicznej to nie ma
> on obowiązku przyjąć daną osobę "natychmiast".  I tyle. Nie ma
> co robić z tego afery

niestety w Polsce pokutuje przekonanie, ze wszystko mozna zrobic tylko za
forse...

iwon(K)a

30. Data: 2007-08-04 12:01:01

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skonczylem inne studia i tez czesto wykonuje uslugi. I nie placze, ze mam za
> malo pieniedzy i za malo zarabiam. Nie odrzucam zlecen. A gdy zaczne je
> odrzucac, to bedzie znaczylo, ze wiecej zarabiac nie musze.

i bierzesz zlecen wiecvej niz zrobic mozesz? i bierzesz zlecen tyle, ze nie
spisz po nocach, nie masz wolnych dni, nie masz wolnego popoludnia??

forsa to nie wszystko jesli chodzi o odzrzucenie zlecen..

Nowe forum - Środki psychoaktywne i uzależnienia
Rzeżączka, ciprinol, zapalenie pęcherza.
Jak to jest z HPV u mężczyzn?????
po wyłuskaniu ósemki
kryptokokoza - jakie badania zrobic ?