Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi

From: Panslavista <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Date: Fri, 13 Feb 2009 06:19:17 -0800 (PST)

On 13 Lut, 15:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Popieram. Konopie odstraszaja szkodniki w ogrodzie - nie wolno posiać paru
> sztuk nawet - trzeba mieć zarejestrowaną i zakontraktowaną uprawę albo
> zezwolenie od Policji, a ono jest nie do zdobycia ;-PPP- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Pełno na wsiach samosiejki - ludziska wieszali w oborach - muchy
padały i krówska spokojnie przeżuwały, a teraz głupota odbiła, a ja
powiem - perfidia i rządza pieniądza. Nie po to mafie sprowadzają i
produkują twarde prochy, aby zostać bez grosza, bo młodziaki zapalą
skręta za friko...
Na to jest tylko jeden sposób - mieć kata z linką i wszystkim dużym
ścieśnić gardziołko - nie będzie chętnych następców.