Re: Marynata do płoci na grila

1. Data: 2004-04-24 14:05:58

Temat: Re: Marynata do płoci na grila
Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma pomysl jak przyrzadzic płoć na grila ?

Pozdrawiam,

Marek

1. Data: 2004-04-24 14:26:44

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma pomysl jak przyrzadzic płoć na grila ?
Leniu:
http://www.gp.pl/prasa/gp/dokpub/00-06-10/Gratka/047
.html
likaon

1. Data: 2004-04-24 15:31:58

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leniu:
> likaon

Przydalaby sie lekcja netykiety. Poniewaz nie jestem w stanie rozszyfrowac
Twojej plci wiec bede sie do Ciebie zwracal per "dziecko".

Dziecko, szukalem roznych kombinacji, przy uzyciu narzedzia zwanego google.
Nie udalo mi sie znalezc nic interesujacego. Wiec dziecko, gdys moglo podac
jakiego uzyles klucza poszukiwan bylbym bardzo wdzieczny.

Dziecko, jezeli masz jakies nierozladowane frustracje to najlepiej
rozladowac to na silowni a nie na grupach dyskusyjnych. Grupy dyskusyjne sa
dla doroslych, kulturalnych ludzi.

Marek Powichrowski

PS. Z mojej strony EOT.

1. Data: 2004-04-24 15:33:10

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wiec dziecko, gdys moglo podac
> jakiego uzyles klucza poszukiwan bylbym bardzo wdzieczny.
[...]
> PS. Z mojej strony EOT.
z mojej też
likaon

1. Data: 2004-04-24 17:45:23

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 24 avril 2004 ? 17:31:58, Marek Powichrowski a écrit :

> [...]

> Dziecko, szukalem roznych kombinacji, przy uzyciu narzedzia zwanego google.
> Nie udalo mi sie znalezc nic interesujacego.

A nie przyszlo ci do glowy ze moze nic nie ma w Google (np. z przyczyn
ktore ci przedmowca bardzo grzecznie wyjasnil) ?

> Wiec dziecko, gdys moglo podac
> jakiego uzyles klucza poszukiwan bylbym bardzo wdzieczny.

To jest twoja wersja netetykiety : obrazac ludzi a potem prosic o ich
pomoc?

> Dziecko, jezeli masz jakies nierozladowane frustracje to najlepiej
> rozladowac to na silowni a nie na grupach dyskusyjnych. Grupy dyskusyjne sa
> dla doroslych, kulturalnych ludzi.

Najwyrazniej nie... jak widac z twojej wypowiedzi.

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-25 07:00:12

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> [...]

Zauwazylas to to ? Czy to ja zaognilem sytuacje ?

Marek Powichrowski

1. Data: 2004-04-27 01:24:39

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Powichrowski wrote:

> [...]
> rozladowac to na silowni a nie na grupach dyskusyjnych. Grupy
> dyskusyjne sa dla doroslych, kulturalnych ludzi.

===
Ponieważ chyba jesteś świeży na tej grupie, więc wyjaśniam, że to dziecko to
zwykły dupek..., przepraszam trol (przez dwa 'l'). Więc spokojnie :-)

waldek
===

Re: slodkie ziemniaki?
Re: sałatka do karkówki z grilla