Marzenia o śmierci........akt1

1. Data: 2000-12-17 10:37:44

Temat: Marzenia o śmierci........akt1
Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy myśleliści cie kiedyś w jaki sposób chcieliście umrzeć...Ja tak...
Wyobraźcie se taką sytuacje :
Broniłem bliskiej mi osoby i zostałe dźgnięty nożem.....leże na łużku
szpitalnym i odwiedzają mnie kumple aż ona wchodzi ...trzymam ją za ręke a
tu nagle piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
monitor z diagramem serca szwankuje i odchodze....
Myślałem o róznych sytuacjach....
Pieknie by byłe zginąć za jakiś cel....

1. Data: 2000-12-17 14:33:34

Temat: Odp: Marzenia o śmierci........akt1
Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flamaster <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91i53g$a61$...@s...silesia.pik-net.pl...

> Pieknie by byłe zginąć za jakiś cel....

Dulce et decorum est pro Patria mori. Jak Ci tak spieszno, to
jedz do Czeczenii, albo do Palestyny... Malo to miejsc jest na
swiecie, w ktorych mozna zginac za cos? Tylko po co? Nie lepiej
jeszcze troche pozyc?

JGrabowski

--
Nowy Program Partnerski Serwisu RUBIKON - http://partnerzy.rubikon.pl

1. Data: 2000-12-17 15:33:42

Temat: Re: Marzenia o śmierci........akt1
Od: flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flamaster wrote:

> [...]
> tu nagle piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
> monitor z diagramem serca szwankuje i odchodze....

Flamaster - Ty sie po prostu nad soba rostkliwiasz. Masz dopiero 16 lat
- dla Ciebie to caly swiat, ale pomysl ile jeszcze bedziesz zyl (no moze
lepiej nie mysl :) ). Zakochales sie i dobrze - jeszcze kilka razy
pewnie sie zakochasz. Wiecej nie napisze, bo osoby w twoim wieku sa
dziwnie odporne na gadanie starych prykow. Sam zobaczysz za kilka lat :)

Flyer

1. Data: 2000-12-17 18:05:55

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedz do Czeczenii, albo do Palestyny... Malo to miejsc jest na
> swiecie, w ktorych mozna zginac za cos? Tylko po co? Nie lepiej

Eee.. stary, kolega nie powiedział że chce umrzeć,
tylko że gdyby już, to za coś, za co by warto było...
...podzielam jego opinię, ja np: nie chciałbym
umrzeć w jakimś durnym wypadku samochodowym,
czy na łóżku, chory na jakiś chorobę...
Pozdro-wionka.
-KANE-

1. Data: 2000-12-17 20:14:09

Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu nagle piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
> monitor z diagramem serca szwankuje i odchodze....
^^^^^^^^^^^
a dokladniej za jaki? bo zostac zadzgany na ulicy
to niezbyt ciekawy cel. Zginac na wojnie tez jest do kitu.
Po co wogole ginac?
Tez sobie kiedys myslalem jakby to bylo gdybym umarl.
Wreszcie bym sie dowiedzial czy istnieje zycie po zyciu....
...i wiesz co? postanowilem, ze jeszcze poczekam:)
Tu na Ziemii nie jest az tak zle;)

pozdrawiam
symbionista
Żyć znaczy walczyć. Seneka

1. Data: 2000-12-17 20:20:21

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj spokój nie jesteście starymi prykami ....uważnie czytam wasze
posty....lubie słuchać rad...rozważam kądą szczegółowo

1. Data: 2000-12-17 21:29:04

Od: "Adam" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

teamat postu: Marzenia o smierci.......

Moim zdaniem lepiej pomarzyc o zyciu

Adam

1. Data: 2000-12-17 21:55:47

Od: "ek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek nie ważne w jakiej sytuacji życiowej,
nawet ten który świadomie próbuje popełnić samobójstwo poprzez utopienie
się,
pod wodą - panicznie próbuje łaknąć powietrza...
nikt nie poddaje się bez walki jeśli ma choćby małą szansę na przeżycie,
nawet samobójca.

człowiek musi żyć,
jest nac, a jutro dzień
pada deszcz, ale w koncu słońce wychodzi zza chmur,
jest źle, ale dobre w końcu też nadejdzie,
to tylko EGZYSTENCJA, to ŻYCIE.

1. Data: 2000-12-17 22:25:32

Od: "ek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teamat postu: Marzenia o smierci.......

O.K. napisałam BEZ SENSU,
racja.
Pozdrawiam, E.

1. Data: 2000-12-17 22:33:21

Od: "Adam" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91je7a$d69$...@n...tpi.pl...

> O.K. napisałam BEZ SENSU,
> racja.

Z sensem i na temat.
Chodzilo mi o to zeby kolego zamiast marzyc o smierci pomarzyl o swoim
przyszlym zyciu bo jeszcze duzo ma go przed soba.

Dajcie jakies porady....
Samotność
Wyniki pl.soc.homoseksualizm (54:11 - NIE)
Re: Dajcie jakies porady....
CFV1: pl.soc.uzaleznienia (glosowanie)