Masażer-pas??

1. Data: 2005-10-21 13:26:37

Temat: Masażer-pas??
Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
czy może ktoś mi coś powiedzieć na temat pasów masujących -masażerów
..antycelulit itd.. tych elekrtycznych wibrujących..
Poleca ktoś je może? Nie ukrywajmy iż są one drogie, dlatego wczesniej
chciałabym zasięgnąć opini. Można stracić dziei niemu tłuszczyk tu i tam?
Dziękuję za wszelka odpwoeidz
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-10-23 13:11:01

Temat: Re: Masażer-pas??
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poleca ktoś je może? Nie ukrywajmy iż są one drogie, dlatego wczesniej
> chciałabym zasięgnąć opini. Można stracić dziei niemu tłuszczyk tu i tam?
Nie polecam. Zakupiłam coś takiego w TV markecie. To zupełnie nic nie daje.
Dieta i ćwiczenia to jedyne, co można polecić.
ff

Effaclar czy Normaderm
swiezosc znad Nilu
Roaccutan (Izotek)