Masci na wrastajace wloski po depilacji

1. Data: 2003-01-22 20:39:50

Temat: Masci na wrastajace wloski po depilacji
Od: "Jagusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko jedna z grupowiczek pisala o dwoch masciach na wrastajace wloski
po depilacji, ale gdzies mi sie zapodzialy ich nazwy. Bylam u dermatologa i
powiedzial, ze nie zna nic co pomaga w takich sytuacjach i kazal przyniesc
nazwy tych masci jak cos. Wiec jesli moglabym prosic o przypomnienie ich
nazw. Bede wdzieczna. Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2003-01-22 21:14:43

Temat: Re: Masci na wrastajace wloski po depilacji
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagusia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nazwy tych masci jak cos. Wiec jesli moglabym prosic o przypomnienie ich

Mi kosmetyczka mowila ze nie ma takich kremow, bo jak krem ma sprawic, ze
wlosek rosnie prosto a nie krzywo...

Ale gdzies slyszalam, ze peeling pomaga.

Sandra

1. Data: 2003-01-22 21:22:51

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi kosmetyczka mowila ze nie ma takich kremow, bo jak krem ma sprawic, ze
> wlosek rosnie prosto a nie krzywo...
> Ale gdzies slyszalam, ze peeling pomaga.

Skoro piling pomaga, to pomogą również maści złuszczajace, np. Xerial 30
ewentualnie 50, Hasceral, SolcoKerasal, kwasy owocowe, ale jednak piling
jest szybszy i tańszy, a skuteczność zbliżona

1. Data: 2003-01-22 22:00:33

Temat: Odp: Masci na wrastajace wloski po depilacji
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja pisałam o tych maściach: Triderm i Bactroban. Są dostępne na
receptę, Bactroban używa się przez około 10 dni.
Mi osobiście bardzo pomogły, nie tworzą się ropne zmiany a stare blizny
zniknęły.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-22 22:22:38

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia"
> Mi kosmetyczka mowila ze nie ma takich kremow, bo jak krem ma sprawic, ze
> wlosek rosnie prosto a nie krzywo...

Zauważyłam że często piszesz dziwne rzeczy;-)
A cóż to za sprawa z tym rośnięciem? Włos rośnie krzywo przede wszystkim dlatego
że nie może się przebić przez naskórek więc rośnie pod nim.
Tak wiec nie ma problemu żeby krem pomógł: wystarczy że sprawi że
naskórek będzie cieńszy, bardziej miękki, efekt podobny do pilingu tylko
nie mechanicznie a chemicznie.
Asia

1. Data: 2003-01-22 22:55:41

Od: "Jagusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy przestaly Ci wrastac wloski juz tak na dobre, czy dalej masz z tym
problem? Jest to strasznie uciazliwe i peelingi nic nie dadza, bo to juz
sprawa dermatologi. Jak mam tak zawsze po 2 godziny siedziec i wydlubywac te
wloski to mnie trafia:) Z gory dziekuje zobaczymy co powie na to moja
dermatolog:) A moglabys mi jeszcze napisac, ktora masc na co dziala, zebym
jak cos mogla sie o nie wyklocic?:)) Pozdrawiam. Jagusia

1. Data: 2003-01-23 01:26:31

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zauważyłam że często piszesz dziwne rzeczy;-)

No zatkalo mnie :/ Na przyklad?!!!

> A cóż to za sprawa z tym rośnięciem? Włos rośnie krzywo przede wszystkim
dlatego
> że nie może się przebić przez naskórek więc rośnie pod nim.

A czy ja to wymyslilam????
Moge Ci podac adres kosmetyczki - idz i z nia pogadaj :/
Wyraznie napisalam, ze ona tak twierdzi.

Sandra

1. Data: 2003-01-23 08:55:25

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia"
> No zatkalo mnie :/ Na przyklad?!!!
Nie przejmuj się:) Dla mnie dziwne, dla innych mogą być całkiem ok a moje
dziwne;)
Dla mnie dziwna była ta przekora z piersiami i uparcie się że nie uwierzysz
chociaż
sprawa jest niezwykle powszechna i zdecydowanie najczęstsza, zdziwiłam się
jakie to nowinki antykoncpecji do nas nie przychodzą (może dlatego że połączyłam
to z wczorajszym wątkiem z innej grupy gdzie kobieta dziwila się że coś się już!
pojawiło
a faktycznie było dostępne już ponad dwa lata) no i to o kremie który ma pomóc
na kierunek
rośnięcia włosa;)

> A czy ja to wymyslilam????
> Moge Ci podac adres kosmetyczki - idz i z nia pogadaj :/
Jeśli tak piszesz to znaczy że nie zwyryfikowałaś sobie w głowie czy to moze być
prawda czy nie a przecież sprawa jest jasna jak słoneczko:) Nie wiem w ogóle
skąd pomysł że krem ma nie wpływać na skórę tylko na włos;)
A adres: jeśli jest w Krakowie to podaj, będę unikać;) A jeśli w Warszawie
to i tak mam za daleko.
Pozdrawiam
Asia, któa stara się być jednocześnie miła i mówić o różnych swoich myślach

1. Data: 2003-01-23 09:42:36

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy przestaly Ci wrastac wloski juz tak na dobre, czy dalej masz z tym
> problem?
(...)
>A moglabys mi jeszcze napisac, ktora masc na co dziala, zebym
> jak cos mogla sie o nie wyklocic

Bactroban zawiera mupirocynę- antybiotyk do stosowania miejscowego o
szerokim zakresie działania bakteriobójczego.
Triderm zawiera betametazon (steryd), klotrimazol (p/grzybiczy) i
gentamycynę (antybiotyk).

Maści te pomogą na stan zapalny, który może pojawić sie gdy wrastają włoski
( o tym pisze Aneczka), natomiast NIE ZAPOBIEGAJĄ wrastaniu włosów
skuteczniej niż np.krem nivea

1. Data: 2003-01-23 10:29:41

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bactroban zawiera mupirocynę- antybiotyk

i dlatego można go używaćtylko przez maksymalnie kilka dni

> Maści te pomogą na stan zapalny, który może pojawić sie gdy wrastają
włoski
> ( o tym pisze Aneczka), natomiast NIE ZAPOBIEGAJĄ wrastaniu włosów
> skuteczniej niż np.krem nivea

dokładnie. Ale gdy jak tylko zauważam, że jakiś włosek nie chce
wyrosnąć spod skóry, że zaczyna się robić zgrubiebnie, to posmaruję
sobie to miejsce maścią triderm i naprawdę pomaga...

ja miałam problem z tymi włoskami około 1.5-2 lata temu. zaczynały mi
się tworzyć takie małe ropn4e krostki, które pozostawiały po sobie
blizny. Te maści wyleczyły mi te blizny. Na razie mam spokój i nic
większego się nie dzieje. Czasami raz na kilka miesięcy jakiś włosek
odmawia posłuszeństwa i nie chce wyjść na zewnątrz. Dlatego na wszelki
wypadek mam w domku maść triderm.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Sekrety urody