Maseczka drozdzowa, ... jak to ugryzc? :)

1. Data: 2003-03-08 17:04:40

Temat: Maseczka drozdzowa, ... jak to ugryzc? :)
Od: Wlad <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i o rade prosze :o)

duzo slyszalem o dobrodziejstwach maseczki drozdzowej.
czy bylby ktos tak mily i podszepnal jak ja wykonac?
czy wystarczy zalac dozdze wrzatkiem odczekac moment i ta maz
rozprowadzic po twarzy czy moze inaczej sie ja przygotowuje?

z gory dziekuje za pomoc
wlad

1. Data: 2003-03-08 18:33:35

Temat: Re: Maseczka drozdzowa, ... jak to ugryzc? :)
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlad wrote:
> [...]
> czy wystarczy zalac dozdze wrzatkiem odczekac moment i ta maz
> rozprowadzic po twarzy czy moze inaczej sie ja przygotowuje?

Ja robie to tak: drozdze (taki kawalek na oko), mieszam z lyzka mleka
lub wody (zimnej), a potem rozcieram grubo na buzi, a jak calosc
zaschnie i zacznie sie kruszyc badz naciagac - zmywam letnia woda i juz.
Zadnego "pieprzenia sie" ;)
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-08 19:49:00

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wlad" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> czy wystarczy zalac dozdze wrzatkiem odczekac moment i ta maz
> rozprowadzic po twarzy czy moze inaczej sie ja przygotowuje?

Kup se taka w sklepie. Ja kupilam chyba z eris w tubce, jest wydajna i nie
trzeba sie klopotac :P

pozdro
Iza

1. Data: 2003-03-08 19:54:26

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

izusek":
> Kup se taka w sklepie. Ja kupilam chyba z eris w tubce, jest wydajna i nie
> trzeba sie klopotac :P
tylko sie paskudztwo bardzo ciezko zmywa, ale chyba ten typ tak ma:)

dri

1. Data: 2003-03-08 20:44:50

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy wystarczy zalac dozdze wrzatkiem odczekac moment i ta maz
> rozprowadzic po twarzy czy moze inaczej sie ja przygotowuje?

Jak bylam nastolatka, to wyczytalam w gazecie i stosowalam czesto maseczke
drozdzowa , ktora robilam nastepujaco: drzozdze wieielkosci orzecha wloskiego
zalewalam lyzeczka wody utlenionej, tak by poswtala taka maz i tym smarowalam
buzie. Trzymalam poczatkowo dosc krotko ok 5 min, stopniowo przyzwyczajalam
skore , by w koncu doczekac do wyschniecia maseczki. Stosowalam ja jak mialam
tlusta cere. Dziala wybielajaco.
A goraca woda lub mlekiem zalewa sie drozdze przeznaczone do picia.

1. Data: 2003-03-08 21:23:38

Od: "Paula" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucasz drozdze (na oko) pózniej ostroznie dolewasz mleka (zebt nie bylo za
rzadkie!!!). Nakladasz na twarz. Jak zaschnie i zacznie sie ukruszac
dpkladnie zmyj ciepla woda... Naprawde fajna sprawa taka maseczka :-)
Pozdrawiam

1. Data: 2003-03-08 22:06:21

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy wystarczy zalac dozdze wrzatkiem odczekac moment i ta maz
> rozprowadzic po twarzy czy moze inaczej sie ja przygotowuje?

To ja szlam na totalna latwizne. Chlup wode na buzie, w reke troche drozdzy
i na twarz rozpackac (jak krem). Z woda na buzi sie zmieszaja. Czekac do
wyschniecia.
Swoja droaga dziekuje za przypomnienie mi tego sposobu:-) Przyda sie nowa
maseczka:-)

> wlad
Kropelka

1. Data: 2003-03-09 00:30:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> > duzo slyszalem o dobrodziejstwach maseczki drozdzowej.

Hej!
Czy mogę się dowiedzieć, jakie to dobrodziejstwa???

Hanuś

1. Data: 2003-03-10 09:11:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Naprawde fajna sprawa taka maseczka :-)
> Pozdrawiam

Fajna, ale strasznie czesto uczula:)
Nawet mnie, ktorej nie uczula prawie nic.

Kaska

wizażysta w Bydgoszczy
Trądzik
RE: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...