Maseczka,kremy nawilazajace

1. Data: 2003-02-26 19:08:40

Temat: Maseczka,kremy nawilazajace
Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Byla mowa o maseczkach oczyszczajacych...
z kolei ja prosze Was o polecenie mi maseczki
silnie nawilzajacej/moze tez byc natluszczajaca/.
A moze znacie jakies dobre,sprawdzone kremy silnie nawilzajace?
Chcialabym od czasu do czasu zastosowac cos takiego wieczorem
/pomimo mojej mieszanej cery/.

dzieki za ewentualne propozycje
Adrianna

1. Data: 2003-02-26 20:20:37

Temat: Re: Maseczka,kremy nawilazajace
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:
> [...]
> A moze znacie jakies dobre,sprawdzone kremy silnie nawilzajace?
> Chcialabym od czasu do czasu zastosowac cos takiego wieczorem

Silnie nawilzajacym dobrym kremem jest Vichy - termal s - ale niestety
jest drogi.
Ja lubie Nivea Soft, ale nie wiem czy bedzie wystarczajaco dobry dla Ciebie.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-02-26 20:58:56

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@g...pl> napisał(a):

> dzieki za ewentualne propozycje
> pozdrawiam
> --
> Adrianna

bardzo, ale to bardzo natłuszczając jest maseczka lniana POlleny w piance.
Nakłada się na twarz, a pozostałości wklepuje, bądz ściera chusteczką :).
Naprawde fajna.
pzd

1. Data: 2003-02-27 09:28:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrianna" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> silnie nawilzajacej/moze tez byc natluszczajaca/.
> A moze znacie jakies dobre,sprawdzone kremy silnie nawilzajace?

AA Aqua Zen - bardzo fajnie nawilza (kurczak, juz mi sie konczy, jeszcze
tylko na raz zostala)
Dermika Mat-B nawilazajaca - moim zdaniem swietnie nawilza, ale ja jak dotad
dysponowalam probkami. Mnie nawilzyla rewelacyjnie. Droga jest niestety.
Slyszalam, ale tylko slyszalam, ze bardzo dobra jest Dax Cosmetics z serii z
mineralami. Mam zamiar ja sobie wlasnie kupic :)
Mialam jeszcze (mam wlasciwie) jeszcze dwie PhytoActiv (Ziaja) i AA zelowa
(zielone opakowanie), ale z tym nawilzaniem to sa takie sobie. Z zelowa AA
jest dobry efekt, jesli sie ja zmywa tak, jak tam jest napisane, czyli
tonikiem tez z tej serii. Rzeczywiscie jest duzo lepiej niz innym tonikiem,
moze one sie ze soba "kumpluja" czy co?

A co do kremow, to ja mam jeden, z ktorego jestem baaardzo zadowolona -
Dermika Mat-B krem nawilzajacy na dzien. Jest super (dla mnie przynajmniej),
swietnie sie wchlania i swietnie nawilza. Mialam tez probke z tej serii
kremu na noc. Nie pamietam, czy nazywal sie odzywczy, czy jakos inaczej, ale
z paszcza robil rewolucje :) Tez super nawilzal :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 09:51:12

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> "Adrianna" <a...@g...pl> wrote in message

(...)
> [...]
> kremu na noc. Nie pamietam, czy nazywal sie odzywczy, czy jakos inaczej, ale
> z paszcza robil rewolucje :) Tez super nawilzal :)

Normalizujacy sie nazywa :-)
Czeka w szafce na swoja kolej, ale jak tak zachecasz to moze go przesune
na poczatek kolejki...

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-27 09:56:24

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote
> Normalizujacy sie nazywa :-)
> Czeka w szafce na swoja kolej, ale jak tak zachecasz to moze go przesune
> na poczatek kolejki...

Ja czasem stosuje cos na zmiane. Raz taki raz taki. Choc u mnie z kolejka
troche deficyt :))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 10:20:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> "ISIA" <i...@m...com.pl> wrote

> Ja czasem stosuje cos na zmiane. Raz taki raz taki.
No tak, ale jak zaczynasz czegos uzywac pierwszy raz to pozniej nie
byloby wiadomo, ktory tak naprawde dziala (albo ktory cie uczulil)

Choc u mnie z kolejka
> troche deficyt :))
Ja pisuje do Mikolaja dluuuugie listy, kilka razy do roku... ;-)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-27 10:37:41

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

> "Adrianna" <a...@g...pl> wrote in message

Dla proby kupilam ostatnio maseczek intensywnie nawilzajaca Eris'a i jest
lepsza niz przypuszczalam. Nawilza swietnie, a buzka jest bardzo gladka.
Stosuje ja na noc. Jak cos sie nie wchlonie to wycieram wacikiem.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-27 10:39:40

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dla proby kupilam ostatnio maseczek intensywnie nawilzajaca Sorayi i jest

1. Data: 2003-02-27 10:53:12

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A moze znacie jakies dobre,sprawdzone  kremy silnie nawilzajace?
> Chcialabym od czasu do czasu zastosowac cos takiego wieczorem

Hejka,
polecam baardzo gorąco:
Dax Cosmetics maseczka nawilżająca z serii Minerały (wychwalana wiele razy na
Niusach),
a taka bardziej natłuszczająca ale tez nawilzająca: Sekrety urody maseczka
wygładzajaca (z jedwiabiem czy cos takiego - zajrzyj na ich strone web).
Ale jak dla mnie nie ma mowy o "pozostawieniu jej do wchłoniecia" ja to zmywam
po 15 min bo mi sie wydaje, troszkę tłusta.

Magik

do kropelki
Paznokcie i biale plamy.
pedet - perfumeria