Masełko czosnkowe?

1. Data: 2000-08-27 09:20:32

Temat: Masełko czosnkowe?
Od: "mario" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi pomóc i podać przepis,lub miejsce gdzie takowy można
znaleźć, na masło czosnkowe, lub sos czosnkowy.
Jadłem kiedyś coś takiego w Niemczech ze stekami i było pyszne.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Mario

1. Data: 2000-08-27 13:23:52

Temat: Re: Masełko czosnkowe?
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Maselko czosnkowe:
maslo, czosnek ( ile kto lubi ) starty lub wycisniety przez praske; to
wszystko ladnie wymieszac ( paluchami, fajna zabawa ), uformowac waleczek i
zawinac w folie aluminiowa i do lodowki.
Mozna tez dodac inne przyprawy lub ziolka, w zaleznosci kto co lubi.
Smacznego,
Danka

1. Data: 2000-08-27 14:37:32

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

mario <m...@p...wp.pl> wrote:

> Czy ktoś móg"by mi pomóc i podać przepis,lub miejsce gdzie takowy można
> znaleźć, na mas"o czosnkowe, lub sos czosnkowy.
> Jad"em kiedyś coś takiego w Niemczech ze stekami i by"o pyszne.
> Z góry dziękuję

Do wszystkich masel aromatyzowanych maslo nalezy najpierw utrzec na
piane -- kopyscia w makutrze, mikserem, lub, jezeli robimy mala ilosc to
drewniana lyzka w odpowiedniej miseczce.
Na kostke masla (200-250 gram) bierzemy 6-8 duzych zabkow czosnku.
Obieramy je i wkladamy do osolonego wrzatku na 7-8 minut. Suszymy i
przecieramy na przecieramy przez drobne sito. Mieszamy z utartym maslem.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-27 20:46:23

Od: "Mark \(Maxim\)" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, Mario!

200 gr maselka 50 gr czosnku (moze byc i wiencej)
Czosnek oczyscic, oblac wrzatkiem, wysuszic, dobze rozetrzec, zmieszac z
maselkiem przecisnac przez sitko.
Mnia-am. Smacznego, Mark.

--
Mark (Maxim)
"mario" <m...@p...wp.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????:

1. Data: 2000-08-28 04:37:32

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message

> [...]
> Obieramy je i wkladamy do osolonego wrzatku na 7-8 minut. Suszymy i
> przecieramy na przecieramy przez drobne sito. Mieszamy z utartym maslem.

Do masla uzywanego do pieczywa czosnkowego, czyli francuskiej bulki,
posmarowanej takim maslem i zapieczonej w piekarniku wskazane jest dodac do
powyzszego przepisu pare lyzeczek startego parmezanu .
F.

1. Data: 2000-08-28 05:51:28

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

f. <f...@p...net> wrote:

> [...]
> posmarowanej takim maslem i zapieczonej w piekarniku wskazane jest dodac do
> powyzszego przepisu pare lyzeczek startego parmezanu .

Zdradze wam tajemnice. Odwiedzilem ostatnio Pizza Hut i podejrzalem, ze
oni tam maja do swojego pieczywa z maslem czosnkowym maslo czosnkowe w
sprayu!

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-28 10:52:09

Od: "B" <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja robie sos czosnkowy do mieska z grila ,
1 szt jogurt naturalny
1 sloiczek majonezu
3-6 zabkow czosnku (zalezy jak mocny lubimy)
sol
ja dodaje tez troszke ziol (ale to kwestia gustu)
wszystko dobrze roztrzepac ach zapomnialam sok sok z polowki cytrynki

smacznego
Beata

1. Data: 2000-09-07 08:27:35

Od: Agnieszka <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

co do maselka, to bylo sporo wpowiedzi, wiec skupie sie tylko na sosie. Ja
robie go tak: 1 średniej wielkości ogórek, 0,25l jogurtu naturalnego, jeden
serek homogenizowany, czosnek (tutaj mam problem z podaniem ilosci
zšbków, bo lubie bardzo ostro, a nie każdemu to odpowiada radzę więc zaczšć
od 3 i próbować zwiekszac ta liczbe), koprek drobniutko posiekany,
oczywiscie sol, pieprz. Ogórasa zetrzec na tarce (duze oczka), odsaczyc,
dodac cala reszte i.. rozkoszowac sie smakiem.

mario wrote:

> [...]
> znaleźć, na masło czosnkowe, lub sos czosnkowy.
> Jadłem kiedyś coś takiego w Niemczech ze stekami i było pyszne.

Gdzie kupic OSTRYGI ?
czy wyrzucic ten ganek ?
WOK
bimber poraz kolejny
Pizza: ciasto Wloskie/PizzaHut/Tellepi zza