WOK

1. Data: 2000-08-23 16:36:09

Temat: WOK
Od: Karolina <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić dobry (i jak go rozpoznać tj odróżnić od niedobrego)
WOK ?
Mieszkam w Trójmiescie, ale sprzedaz wysylkowa też wchodzi w rachubę
Dziękuje
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2000-08-27 02:45:44

Temat: Re: WOK
Od: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:

> [...]
> WOK ?
> Mieszkam w Trójmiescie, ale sprzedaz wysylkowa też wchodzi w rachubę

Tez bym chciala wiedziec bo wlasnie dzis na sprzedazy garazowej kupilam
"nowke"
za $ 1.00 czyli za 4 zlote. Czesto ludzie tu kupuja i nigdy nie uzywaja a
potem pozbywaja sie za centy. Tylko wlasnie pytanie, jakie sa dobre.....
chcialabym wziac ze soba Woka do Polski ale to niezbyt wygodne do
pakowania wiec chce kupic rzeczywiscie dobry.
Czekam z Karolina na dobre rady ......
Ewa Bowman

1. Data: 2000-08-30 22:13:43

Od: PiotrN <p...@c...fr> szukaj wiadomości tego autora

Podobno ciekawosc to pierwszy krok do piekla.....
Co to jest WOK ? Nic mi to nie mowi....   Z gory dziekuje
za lekcje :)))
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2000-08-31 03:45:19

Od: Ewa Anna Pawlik-Bowman <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

PiotrN wrote:

> Podobno ciekawosc to pierwszy krok do piekla.....
> Co to jest WOK ? Nic mi to nie mowi.... Z gory dziekuje za lekcje
> [...]

Moze tak: po zakupie tego za 4 zlote (taki miekki ze sie ladnie ugina)
zaczelam sie zastanawiac jakie sa w sklepach i okazalo sie, ze bardzo
rozne w jakosci, wygladzie -niektore z plaskim dnem a niektore z
podstawka pod palnik) i bardzo rozne w cenie. Moze ktos kompetentny
objasni jak powinien wygladac prawdziwy WOK i jakie zalety maja potrawy
przygotowane przy jego uzyciu.
To by bylo na tyle......Ja wdzialam gostka kucharza w Old Country Buffet
smazacego na tym urzadzeniu ale jakos nie bardzo chcialam stac i gapic
sie ...a moze trzeba by tak zrobic......nastepnym razem .
No to na razie......

1. Data: 2000-09-14 08:23:36

Od: "BoBig" <b...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> Gdzie można kupić dobry (i jak go rozpoznać tj odróżnić od niedobrego)
> WOK ?

W Warszawie na ul. Chmielnej 5; tel. 826-35-75 wew. 14.
A dlaczego uwazam, ze dobry? Bo ORGINALNY produkcji Chinskiej. Stalowy bez
zadnych powlok typu teflon, z pozadna raczka.

BoBig

bimber poraz kolejny
Pizza: ciasto Wloskie/PizzaHut/Tellepi zza
Co to jest "grill" ???????
Re: Comber sarni
Re: Comber sarni