Maskara Inglota - dziele sie wrazeniami

1. Data: 2003-01-31 12:37:50

Temat: Maskara Inglota - dziele sie wrazeniami
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ja od miesiaca (mniej wiecej). Echhhh.....
Pierwsze kilka dni - bylo niezle. Potem zaczela zlepiac rzesy na potege
(nastepne kilka dni). Potem z kolei zaczela swietnie rozdzielac. No
naprawde, rzesa po rzesie. Idealnie. I tak jest do dzisiaj, tylko ze... ona
juz wyschla!! Po niecalym miesiacu!! To jest najkrocej zyjaca maskara, jaka
mialam. Zalamalam sie. Zastanawiam sie, czy zaryzykowac z Paloma, czy
zbierac na Max Factor 2000 kalorii...
Ja wiem, ze 12 zl za maskare to nieduzo, no ale zeby miesiaca nie
wytrzymac... Nawet te z Avonu mialam przynajmniej pol roku...

Kruszynka
(przeziebilam sie, dlatego marudze :)) )
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-31 13:21:24

Temat: Odp: Maskara Inglota - dziele sie wrazeniami
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:b1dqo8$j29$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wytrzymac... Nawet te z Avonu mialam przynajmniej pol roku...
>
> Kruszynka
> (przeziebilam sie, dlatego marudze :)) )

Ja miałam Max Factor 2000 kalorii i byłam zadowolona. Dobrze malował około p
ół roku. Teraz mam tusz z Bourjois (chyba tak się piszę) i też jestem zadowo
lona. Chyba jest lepszy od Max Factor i w tej samej cenie (może 4 zł droższ
y)
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-01-31 14:26:55

Temat: Re: Maskara Inglota - dziele sie wrazeniami
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja wiem, ze 12 zl za maskare to nieduzo, no ale zeby miesiaca nie
> wytrzymac... Nawet te z Avonu mialam przynajmniej pol roku...

Pół roku u mnie żaden tusz nie wytrzymał... Normalnie wysycha po 8-9
tygodniach. A i tak przeciez tuszu nie powinno się używać dłużej niż dwa
miesiące:-)
Ale spróbuj dodać do tej mascary parę kropelek kropli do oczu (chyba nie
będziesz miała problemu ze znalezieniem w domu owych - w tej szufladzie są
:-))) )
Tylko nie dodawaj za dużo bo będzie się tusz rozmazywał.
DominikaNM

1. Data: 2003-01-31 14:46:04

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
> [...]
> juz wyschla!! Po niecalym miesiacu!! To jest najkrocej zyjaca maskara, jaka
> mialam. Zalamalam sie. Zastanawiam sie, czy zaryzykowac z Paloma, czy

Ja uzywam sobie od jakiegos czasu wlasnie Palome. Nie jest zla :) A na pewno nie
gorsza niz te drozsze, ktore do tej pory uzywalam. Ostatnio tez tak dla proby
kupilam tusz Rachell. Rowniez calkiem fajny :)))

Kazdemu moze pasowac cos innego, ale ja tam lubie sobie poeksperymentowac :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-31 19:17:06

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> A i tak przeciez tuszu nie powinno się używać dłużej niż dwa
> miesiące:-)

ja slyszalam, ze trzy. ale nie znam oosby, ktora faktycznie wyrzuca tusze po trzech
miesiacach. ostatnio z kolzanka
stwierdzilysmy, ze firmy kosmetyczne specjalnie rozpowszechniaja taki poglad, zeby
czesto kupowac;) dziwi mnie
tez to, ze produkuja wielkie butle tuszu, zamiast takich rozmiarow malych,
probkowych. przciez wtedy zycie by bylo
latwiejsze, uzywaloby sie zalecane trzy miesie, nie wysychalby itp. no i do tego
bylby tanszy. to samo z lakierami.
wspomniana kolezanka przywiozla fajne miniaturki burzuja z francji - przeciez to
genialny pomysl. niestety, w polsce
takich nie widzialam...
pozdrawiam
(a co, ponarzekac czasem trza:)
waniliowa

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-01-31 19:18:36

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik wrote:

> [...]
> A na pewno nie gorsza niz te drozsze, ktore do tej pory uzywalam.
> Ostatnio tez tak dla proby kupilam tusz Rachell. Rowniez calkiem

od siebie dodam, ze tusz paloma byl jednym z najgorszych, jakimi sie w zyciu
malowalam:) no ale fakt, kazdemu co
innego pasuje.
vs

1. Data: 2003-01-31 20:36:54

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wspomniana kolezanka przywiozla fajne miniaturki burzuja z francji -
przeciez to genialny pomysl. niestety, w polsce

Tusz się powinno zmieniać ze względu na szybko rozwijające się w nim
zarazki - podobno. Mnie taka mała butelka by nie wystarczyła na dwa
miesiące:-) Ale wybór powinien być - nie wszyscy używają kilo tuszu
dziennie:-)
A lakiery przecież małe są - widziałam takie wśród kosmetyków marek
selektywnych. Sephora ma małe lakiery i bell i inne tańsze firmy też:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-31 20:52:03

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> [...]
> nim zarazki - podobno. Mnie taka mała butelka by nie wystarczyła
> na dwa miesiące:-) Ale wybór powinien być - nie wszyscy używają

wiem, mozna by zrobic sonde, ciekawa jestem, ile osob zmienia, sadze, ze niewielki
procent, ale moze sie myle:)

> A lakiery przecież małe są - widziałam takie wśród kosmetyków
> marek selektywnych. Sephora ma małe lakiery i bell i inne tańsze
> firmy też:-)

hmm, to niedoinformowana jestem. co to znaczy marek selektywnych?:)
pozdrawiam
vs

1. Data: 2003-02-01 12:14:58

Od: "Nika" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> od siebie dodam, ze tusz paloma byl jednym z najgorszych, jakimi sie w
zyciu malowalam:) no ale fakt, kazdemu co
> innego pasuje.

W pełni się zgadzam - jest to drugi kosmetyk w moim życiu, który wywaliłam
do kosza przed wykończeniem go, choć z natury jestem kobietą oszczędną.

Nika

1. Data: 2003-02-01 13:33:17

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, to niedoinformowana jestem. co to znaczy marek selektywnych?:)
> pozdrawiam

Tych drogich, z górnej półki (Helena Rubinstein, Chanel, Estee Lauder, Dior
itd)
Niżej, czyli "średnia półka" są kosmetyki mass marketowe.
Byłam kiedyś na jakimś wykładzie o sprzedaży kosmetyków i tam takie mądre
rzeczy mówili:-)
DominikaNM

Odciski
revlon