Maskowanie się

1. Data: 2004-04-25 17:21:48

Temat: Maskowanie się
Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie:)

Teraz mam nowy problem. Mianowicie poszukuję jakiegoś specyfiku w postaci
kremu lub dowolnego roztworu na zatuszowanie krost,sladow poadzikowych i
tych plam czerwonych. Interesują mnie kosmetyki które rzecz jasna nie
pogorszą stanu mojej cery.Musza ją łądnie wygładzić i nadać jednolity
koloryt.Tyllko zebym sie nie swiecił no i zebym za bardzo sie nie wyróżniał
wsrod facetow hihi. Cena nie gra roli - ale umówmy sie że górna granica to
300zł - ewentualnie wieksza. Prosze o wszelkie wskazówki.

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-04-25 17:29:10

Temat: Re: Maskowanie się
Od: "mk" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

głupia spraa bo jestes chłopakiem ale.........
mozesz kupic korektor do twarzy i nakładac go domiejscowo
polecam Ci abys na noc smarował sie mascia benzakne ona ci wysuszy czerwone
krostyi niebedziesz musiał sie maskowac oraz przemywaj buzie (plecy i dekold
tez jak masz tam krosty) mydłem siarkowym, a potem tonikiem benzakne pisałam
Ci to jush a jak to niepomoze to nie wiem :]]]

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-04-25 17:40:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> [...]
> bardzo sie nie wyróżniał wsrod facetow hihi. Cena nie gra roli - ale
> umówmy sie że górna granica to 300zł - ewentualnie wieksza. Prosze o

Granica cenowa bardzo ładna. :-) Myślę, że możesz spróbować jakieś kremy
koloryzujące, ale nie gwarantuję, że będziesz wyglądał naturalnie. Chyba
lepszym wyjściem jest zwyczajne opalenie skóry. Ewentualnie możesz kupić
jakieś korektory do twarzy, ale dla mężczyzn chyba jeszcze nie robią. Wiem,
że Gaultier rozpoczął produkcję linii kosmetyków kolorowych dla panów, ale
nie jest ona dostępna w Polsce. Zresztą nie wiem, czy by Cię ona
satysfakcjonowała, ponieważ z tego co czytałam, są to delikatne pudry o
najwyżej lekko matującym i brązującym działaniu, nie maskującym. Lepiej
zainwestować w kosmetyki do pięlegnacji skóry, kosmetyczkę i przede
wszystkim, dobrego dermatologa.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-25 17:42:53

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mk wrote:
> [...]
> polecam Ci abys na noc smarował sie mascia benzakne ona ci
> wysuszy czerwone krostyi niebedziesz musiał sie maskowac

Teraz mi przyszedł do głowy dobry kosmetyk. Żel na noc Clinique z serii
S.O.S do cery z problemami. Nakłada się go cienką warstwą na noc, a rano
masz problem z głowy. ;-) Przynajmniej u mnie to dobrze działa, bo wszystkie
wypryski od razu znikają, a czerwone ślady są wybielone. Tylko nie można z
tym kosmetykiem przesadzać, bo jest dosyć silny w działaniu i może zbytnio
przesuszyć cerę. Z tej samej serii są różne maseczki i sztyfty punktowe, co
mogłoby Rafałowi się przydać.

Ligeia

1. Data: 2004-04-25 18:05:28

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> skrev i meddelandet
> Żel na noc Clinique z serii
> S.O.S do cery z problemami.

A udaloby Ci sie odczytac jaki jest jego glowny skladnik?

dzieki, magda

1. Data: 2004-04-25 18:12:00

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ważne jak bede wygladał z tymi kremami,pudrami- musze sie jakos
zamaskowac.Lepiej byc malowanym chlopczykiem niz chlopcem z krostami - takie
jest moje zdanie :)) No juz dalej tak sie życ nie da. Ilez mozna brac te
leki ?? Kto wogóle zatwierdził ich wejście na rynek!! Kosmetyki do cery
tradzikowej tez mi nie pomagaja.Ciekawe jak te kremy z kwasami np. Glyco-A
12%.Poki co to wiem ze Diacneal Avene jest do niczego. Miesiecznie kosmetyki
kosztują mnie 500zl i jak widzisz to nie pomoze w walce z tradzikiem który
od nowa się odradza:(( Dermatolodzy to nic nie wiedzą.Nie ma dobrych w
dermatologów - powtarzam ponownie ze to jest banda pseudo dermatologów
którzy tylko eksperymentują na mnie. Jak im mowie ze to mi nie pomaga to oni
zawsze sie wykrecaja swoimi glupimi rozważaniami. Przeciez tak duzo od nich
nie oczekuję. Juz chyba brałem wszystko co jest na rynku w tym 2 kuracje
antybiotykowe.:(( Dobrze ze juz mam receptę na Roaccutane - wiec sam sie
zaczne leczyc w nalezyty sposób i przede wszystkim nie bede musiał płacic za
co miesieczna wizytę 80-100zł. Wreszcie sie skoncza moje problemy - albo
zaczną od nowa tym razem z wątrobą która juz mi zaczyna doskwierać. Ale co
sie nie robi by sie nie wyrozniac w tłumie. Watroby nikt nie bedzie widział
a krosty każdy widzi hihi.
Dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-04-25 18:14:39

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje slicznie za informacje. Jutro juz to bede miał :))) Tylko najpierw
wykłócę się o próbki tej calej serii Clinique ;) Tym razem mi panie napewno
nie odmówią hihi :))

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-04-25 18:18:25

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ligeia" <e...@t...pl> skrev i meddelandet
>
> A udaloby Ci sie odczytac jaki jest jego glowny skladnik?
>
> dzieki, magda

Zaraz sprawdzę. Niestety, ale składniki musiały być wypisane albo na ulotce
albo na kartonowym opakowaniu. Na pewno jest z alkoholem, co można poczuć.

Ligeia

1. Data: 2004-04-25 18:22:40

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> Nie ważne jak bede wygladał z tymi kremami,pudrami- musze sie
> jakos zamaskowac.

Uważaj tylko, żebyś nie zaczął wyglądać śmiesznie. Jednak facet z pudrem i
korektorem na twarzy to dosyć rzadkie i mało naturalne zjawisko.

> Lepiej byc malowanym chlopczykiem niz chlopcem z krostami
> - takie jest moje zdanie :))

Ja bym polemizowała. ;-)

> [...]
> dermatologów którzy tylko eksperymentują na mnie. Jak im mowie ze > to mi
nie pomaga to oni zawsze sie wykrecaja swoimi glupimi

Współczuję, ale mimo wszystko zachęcam do dalszych poszukiwań dobrego
dermatologa. Trądzik trzeba wyleczyć, maskowanie to rozwiązanie tymczasowe i
nie zawsze się sprawdza.

> Ale co sie nie robi by sie nie wyrozniac w tłumie. Watroby nikt
> nie bedzie widział a krosty każdy widzi hihi. Dziekuje za
> [...]

Moim zdaniem wyróżnianie się z tłumu nie jest niczym złym. Sęk w tym, by
wyróżniać się w sensie pozytywnym, a nie negatywnym.

Ligeia

1. Data: 2004-04-25 19:27:55

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem wyróżnianie się z tłumu nie jest niczym złym. Sęk w tym, by
> wyróżniać się w sensie pozytywnym, a nie negatywnym.

A ja powiem że wyroznianie sie w tłumie jest bardzo złe pod warunkiem ze sie
ma ten tradzik. Przeciez kazdy na to patrzy. Kazdy tez sie lituje tylko
widzisz nie mowi CI ze tak prze okropnie wygladasz.W rzeczywistosci tak juz
jest,codziennie mozna odnotowac tysiace takich przypadków. Tylko ta osoba
która wie co to znaczy miec krosty i ogolnie problemy z cerą to przynajmniej
rozumie taką osobę. Napewno tez sie nie wysmiewa. Powiem krótko i
tresciwie - gdyby kobiety na to nie zwracaly uwagi to nikt tak by sie tym
zbytnio nie przejmował. Ile razy widac wasze głupie usmiechy - to jest
normalne?? to są odchyłki od normy. Przeciez faceci z tym walcza tylko dla
Was. No nie oszukujmy sie - taka jest prawda. Mam nadzieje ze rzadnej
kobiety nie urazilem - jesli tak to przepraszam

Pozdrawiam
Rafał

napoj drozdzowy
[wroc] rozcienczacz do lakieru