Maslana ryba

1. Data: 2006-03-22 16:18:20

Temat: Maslana ryba
Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kawalek surowej (okolo 0.5 kg). Ma ktos jakis sprawdzony sposob (paszet,
kotlety lub cos innego)?

MP

2. Data: 2006-03-23 05:09:24

Temat: Re: Maslana ryba
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> Mam kawalek surowej (okolo 0.5 kg). Ma ktos jakis sprawdzony sposob (paszet,
> kotlety lub cos innego)?
>
> MP

bylo bylo...
ale jak pol kilo...
usmazyc i jesc ostroznie (mi nie szkodzi ale niektorzy marudza)...
podzielic na 12 porcji podac jako przystawke na dwunastoosobowa impre
pozniej zadzwonic i obalic mit ze rybka szkodzi (mi nie szkodzila)...
pasztet chyba nie niechciana ryba maslana to niezly pasztet...
kotlety takie mielone raczej nie jak schabowy tez bym tej ryby nie
traktowal...
Mars

3. Data: 2006-03-23 09:16:27

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" napisał w wiadomości > Marek napisał(a):

> bylo bylo...
>...i obalic mit ze rybka szkodzi (mi nie szkodzila)...
pasztet chyba nie niechciana ryba maslana to niezly pasztet...
> Mars

Podlacze sie z pytaniem ? Czemu szkodzi?
Jadalam rybe maslana wczesniej i bylo ok,
a ostatnio kupilam i czulam sie po niej paskudnie :(
Tu moje podejrzenie padlo na niezbyt uczciwego sprzedawce,
co pewnie starocie ludziom wciska...
Ale moze to nie to?

pozdr.
Ciekawa odpowiedzi Patka

4. Data: 2006-03-23 09:51:56

Od: "Gsue" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości

> [...]
> a ostatnio kupilam i czulam sie po niej paskudnie :(
> Tu moje podejrzenie padlo na niezbyt uczciwego sprzedawce,

Może link pomoże, choć... Google się uśmiecha.
http://wedkarstwo.onet.pl/1,134,8,9642123,40344440,1
471624,0,forum.html

smacznie pozdrawiam
Gsue

5. Data: 2006-03-23 19:25:09

Od: "Bartez" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gsue" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może link pomoże, choć... Google się uśmiecha.
> http://wedkarstwo.onet.pl/1,134,8,9642123,40344440,1
471624,0,forum.html

Rany Boskie, rybia grypa ? ;)

6. Data: 2006-03-23 19:50:32

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartez" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Rany Boskie, rybia grypa ? ;)

Nie. Taka ryba;)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

7. Data: 2006-03-23 20:37:00

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@...tkb.pl> napisał w wiadomości
> Mam kawalek surowej (okolo 0.5 kg). Ma ktos jakis sprawdzony sposob
> (paszet, kotlety lub cos innego)?

Upieklem caly kawaalek. Wczoraj natarlem sola i ziolami oraz pieprzem.
Wyglada i smakuje bardzo apetycznie.

MP

8. Data: 2006-03-23 21:08:40

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@...tkb.pl> napisał w wiadomości

> Upieklem caly kawaalek. Wczoraj natarlem sola i ziolami oraz pieprzem.
> Wyglada i smakuje bardzo apetycznie.

Przewaznie tak wyglada i smakuje...;)

9. Data: 2006-04-04 21:57:16

Od: "marek x" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@...tkb.pl> napisał(a):

> Mam kawalek surowej (okolo 0.5 kg). Ma ktos jakis sprawdzony sposob (paszet,
> kotlety lub cos innego)?
>
> MP

http://pychotka.pl/pychotka/index.php?option=com_sea
rch&Itemid=27&searchword=ryba+ma%B6lana&submit=Szuka
j&searchphrase=exact&ordering=newest

olej sezamowy
O masle
Zupa pomidorowa z bananami