Maslo Pilos z Lidla

21. Data: 2012-06-06 12:55:42

Temat: Re: Maslo Pilos z Lidla
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jqndq7$dng$1@node1.news.atman.pl...

> Może kupiłeś w podobnym pudełku Sir Edward, ale nie tę Black African?
> Dla mnie to ta herbata jest akurat jeśli chodzi o mocność.

hm, na górze pudełka Sir Edward, a w poprzek duży napis Black AfricaN -
właśnie african z n na końcu, To chyba nie to toto?
pozdr
Stefan

22. Data: 2012-06-06 19:12:59

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-06 14:55, Stefan pisze:

> Użytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisał w wiadomości

> hm, na górze pudełka Sir Edward, a w poprzek duży napis Black AfricaN -
> właśnie african z n na końcu, To chyba nie to toto?

Toto, toto :-) Ja najbardziej jestem przyzwyczajona do herbaty Saga, bo
Lidla nie mam blisko od domu, a w sklepie na moim osiedlu jest mały
wybór herbat. W Carrefourze też. Jak jestem obok Lidla to wstepuję i
kupuję, a ja nie to też się mogę obyć.

--
animka

zelki bez zelatyny
Na praktyki do Ameryki (Płd.)
kasza gryczana w zupie, jakie pszyprawy?
~~** 130 Amazing Embroidery Designs Available for immediate download !! **~~
AD: ~~** Two Sweet Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~