lody do automatu zamiast torebek?

1. Data: 2012-06-01 18:43:16

Temat: lody do automatu zamiast torebek?
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kończy się zapas lodów w proszku i zacząłem analizować:

1. lody na wodzie http://allegro.pl/i2359652029.html
145/10*0,06= 87gr/60g
0.90zł = 0.87zł+120ml wody
(nie wiem po ile liczyć wode)

2. lody na wodzie http://allegro.pl/i2359652029.html
145/10*0,1= 1.45gr/100g
1.50zł = 1.45gr+200ml wody
(nie wiem po ile liczyć wode)

3. lody na mleku
1.60zł = 1.20zł torebka + 40gr/200ml mleka
(nie znam ceny lodów w proszku tak na oko dałem)

pytania:
1. czy uda mi się ubić trzepaczką lody na wodzie
by zjeść je bez zamrażania jak te z torebki
2. ile potrzeba lodów na wodzie by uzyskać tę samą objętość
co z torebki 60g i 200ml mleka

erator/

2. Data: 2012-06-01 20:55:50

Temat: Re: lody do automatu zamiast torebek?
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-01 20:43, zlotowinfo pisze:
> [...]
> by zjeść je bez zamrażania jak te z torebki
> 2. ile potrzeba lodów na wodzie by uzyskać tę samą objętość

A idź se kup jedną kulkę za 1,60 w Grycanie i się nie trzęś.

--
animka

3. Data: 2012-06-02 06:14:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-01 22:55, Animka pisze:

> A idź se kup jedną kulkę za 1,60 w Grycanie i się nie trzęś.

Chyba za 2,50.

4. Data: 2012-06-02 11:04:06

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-02 08:14, Aicha pisze:

> Chyba za 2,50.

Ja kupuję po 1,60. Lody (pyszne!) sprzedają przed wejściem do Carrefoura
na Sadybie.
Do budki Grycana (dawnej Zielonej Budki) na Puławskiej mam nie po
drodze, bo przestanek autobusowy przenieśli daleko na drugą stronę
ulicy, a specjalnie mi się tam nie chce iść.
Jak się zdarzy, że tamtędy przechodzę (a na ogół jest zimno, np. zima
czy jesień) to wchodzę, żeby zjeść bitą śmietanę polaną czekoladą.

--
animka

5. Data: 2012-06-02 21:14:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-02 13:04, Animka pisze:

> Ja kupuję po 1,60. Lody (pyszne!) sprzedają przed wejściem do Carrefoura
> na Sadybie.

Hm... wychodzi, że Miasto spotkań w korkach jest droższe od Stolnicy :)

6. Data: 2012-06-03 08:17:35

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm... wychodzi, że Miasto spotkań w korkach jest droższe od Stolnicy :)

nie karmić trola
Animka pisze zawsze nie na temat
lub poprostu nic nowego nie wnosi

erator/

7. Data: 2012-06-03 11:56:15

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupuję po 1,60.

Tak, tak, zapewne podczas spacerów z Molnarką :D

N.

8. Data: 2012-06-03 11:57:04

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-02 23:14, Aicha pisze:

> Hm... wychodzi, że Miasto spotkań w korkach jest droższe od Stolnicy :)

A mi wychodzi coś innego, ale głośno nie powiem, bo mam dzień litości
dla animek ;-)

N.

9. Data: 2012-06-03 12:34:12

Temat: Re: lody do automatu zamiast torebek? [ot zupełny]
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-03 13:57, Nixe pisze:

> A mi wychodzi coś innego, ale głośno nie powiem, bo mam dzień litości
> dla animek ;-)

Możesz po cichu ;)
Ale ciekawe, dlaczego moja młoda kupiła w górach (!) lakiery do pazurów
2x taniej niż te same u nas w wielkim mieście...

10. Data: 2012-06-03 14:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jun 2012 14:34:12 +0200, Aicha napisał(a):

> Możesz po cichu ;)
> Ale ciekawe, dlaczego moja młoda kupiła w górach (!) lakiery do pazurów
> 2x taniej niż te same u nas w wielkim mieście...

Dwunastolatka???
--
"@warczyslaw: Jak doprowadzono do tego, że nie można znaleźć asystenta,
który by nie znał

Maslo Pilos z Lidla
zelki bez zelatyny
Na praktyki do Ameryki (Płd.)
kasza gryczana w zupie, jakie pszyprawy?
~~** 130 Amazing Embroidery Designs Available for immediate download !! **~~