Masz telefon?

1. Data: 2011-10-24 23:08:14

Temat: Masz telefon?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To uważaj.
http://www.eioba.pl/a/34b4/prosze-o-rozpowszechnieni
e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i
kaput. Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
jakiegoś skurwysyna? Wytłumacz mi, przekonaj. Chętnie tak zrobię, znam paru
skurwysynów."
Anonim - przeciw zrównywaniu uśmiercania nadmiarowych zarodków w metodzie
in vitro z naturalnymi poronieniami

2. Data: 2011-10-25 06:29:18

Temat: Re: Masz telefon?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co za inteligencja sztuczna wymyśliła ten tekst?
A przepuściła takie ważne zabezpiecznie, o:
3. Zablokować wszystkie numery: międzymiastowe, międzynarodowe i
komórkowe.

a rozmowy lokalne to co?
Przecież na początku było napisane że oszust wykręca nr lokalny!

Zdecydowanie trzeba zablokować wszystkie połączenia, przychodzące też, (bo można coś
niecący nacisnąć w drugi sposób oszustwa na tym polega)!

Czy to przepisane z Gazety Polskiej czy zalecenia dla słuchaczy Radia M. ?

W sumie to nadaje się na p.l.c.

--
ZZ@private

3. Data: 2011-10-25 07:55:18

Od: witek <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś niecący nacisnąć w drugi sposób oszustwa na tym polega)!

> Czy to przepisane z Gazety Polskiej czy zalecenia dla słuchaczy Radia M. ?

Ten hoax ma już co najmniej 5 lat.
Oczywiście dzwoniąc na numer lokalny, płacimy tylko za połączenie
lokalne. Wszelkie koszty przekierowania ponosi przekierowujący.

Witek

4. Data: 2011-10-25 08:32:26

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://atrapa.net/chains/press9.htm

--
http://nitkowo-theli.blogspot.com

5. Data: 2011-10-25 10:56:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Oct 2011 10:32:26 +0200, Theli napisał(a):

e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych

> http://atrapa.net/chains/press9.htm

O czym niby świadczy ta strona? Ze to nieprawda?
Otrzymuję niemal codziennie telefony z numerów nieznanych (na wyświetlaczu
jest PRIVATE), gdzie po podniesieniu słuchawki słyszę najpierw ciszę, więc
pytam "słucham, kto dzwoni?", a po chwili słyszę jak włącza się automat,
coś w rodzaju "Wygrałeś..." lub "czekaj na połączenie...".
Oczywiscie i bez łańcuszka natychmiast odkładam słuchawkę.
Ale nie każdy jest na to przygotowany, ludzie bywają po prostu łatwowierni.
Znam jedną starszą osobę, która dała się naciągnąć telefonicznie na 2000
funtów... bo "wygrała" i wpłaciła "opłatę od wygranej" na podany rachunek.
Oczywioście finał wiadomy.

6. Data: 2011-10-25 11:59:51

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-25 12:56, Ikselka pisze:

e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych

> O czym niby świadczy ta strona? Ze to nieprawda?

Tak.

th

--
http://nitkowo-theli.blogspot.com

7. Data: 2011-10-25 13:09:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Oct 2011 13:59:51 +0200, Theli napisał(a):

e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych

> Tak.
>
> th

Nie, o niczym nie świadczy.

8. Data: 2011-10-25 18:42:51

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 października 2011, 12:56:46 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych

> O czym niby świadczy ta strona? Ze to nieprawda?
Tak to nieprawda. Nie ma technicznej możliwości w polskiej telefonii aby przekierować
gdziekolwiek rozpoczętą rozmowę, niezależnie kto ją zaczynał.

> [...]
> funtów... bo "wygrała" i wpłaciła "opłatę od wygranej" na podany rachunek.

A to jest zupełnie inna sytuacja, opisana bardziej w tym artykule:
http://di.com.pl/news/41148,1,0,Jak_to_Brytyjka_prze
lala_nieznajomemu_130_tys_dolarow.html

--
ZZ@private

9. Data: 2011-10-25 20:41:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Oct 2011 11:42:51 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

> [...]
przekierować gdziekolwiek rozpoczętą rozmowę, niezależnie kto ją zaczynał.

> A to jest zupełnie inna sytuacja, opisana bardziej w tym artykule:

To może wypowiesz się odnośnie fragmentu "Otrzymuję niemal codziennie telefony z
[...]
Szczególnie "czekaj na połączenie".

10. Data: 2011-10-26 07:41:18

Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-10-2011 12:56, Ikselka rzecze:

> O czym niby świadczy ta strona? Ze to nieprawda?

Tak, to klasyka hoaxów. Jak widzisz "roześlij to
do wszystkich znajomych" to automatycznie do kosza.
Proste i ułatwia życie. I nie (excuse le mot)
wkurwia rzeczonych znajomych (i nieznajomych) spamem.

> [...]
> pytam "słucham, kto dzwoni?", a po chwili słyszę jak włącza się automat,
> coś w rodzaju "Wygrałeś..." lub "czekaj na połączenie...".

Automaty telespamerskie. Co w tym dziwnego?
Włącz blokadę połączeń z zastrzeżonych i spokój z 99% telespamerów.

--
Dominik (& kąpany)

Hydraulika ogrzewanie otuliny
Tanie okragle okno