Maszynka do mięsa

1. Data: 2000-02-02 17:42:48

Temat: Maszynka do mięsa
Od: Witold Jurgielewicz <w...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Mam pytanie odnośnie maszynki do mięsa Moulinex Jeanette HV2 - jakość,
możliwości, trwałość w porównaniu z maszynkami o podobnej cenie,
zwłaszcza zelmerowskimi.

Witold

1. Data: 2000-02-02 18:13:56

Temat: Re: Maszynka do mięsa
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Witold Jurgielewicz <w...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...com.pl...
> Cześć,
>
> Mam pytanie odnośnie maszynki do mięsa Moulinex Jeanette HV2 - jakość,
> możliwości, trwałość w porównaniu z maszynkami o podobnej cenie,
> zwłaszcza zelmerowskimi.

Pewnie sie znowu komus naraze, ale MSZ Moulinex robi sprzet bardzo
nietrwaly, slaby. Z maszynek dostepnych na naszym rynku polecam Kenwood.
Jest naprawde doskonaly. Zwroc tylko uwage, na dodatkowe sitko do mielenia
maku.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-02 23:55:33

Temat: Odp: Maszynka do mięsa
Od: "Kamila" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam pytanie odnośnie maszynki do mięsa Moulinex Jeanette HV2 - jakość,
> możliwości, trwałość w porównaniu z maszynkami o podobnej cenie,

Ja zrezygnowalam z maszynki. Uzywam termomixa-zastepuje ja w 100% a przy
okazji robie w nim pasztet domowy od A do Z w 30 min.
Co do mielenia maku, o ktorym pisal Przemek to termomix miele mak 2 minuty.
Troche kosztuje ale zastanow sie czy nie warto.
Kamka

1. Data: 2000-02-03 01:55:20

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
minuty.
> Troche kosztuje ale zastanow sie czy nie warto.

Zeby nie bylo, ze sie znowu czepiam thermomixa :))) to odniose to do
wszystkich melakserow, ktore maja noz tnacy na wyposazeniu. Mieso tak
"zmielone" (wiem to po swoim Braunie m.in.) ma inna strukture, wyglad, niz
zmielone w maszynce. W wielu potrawach to przeszkadza. Po prostu pewne
rzeczy trzeba zmielic w tradycyjnej maszynce choc jest to mniej wygodnie. I
niech mi nikt zaraz nie napisze, ze thermomix zrobi to inaczej - najwyzej
szybciej.
Dlatego bede sie upieral, ze maszynka do miesa jest nieodzownym wyposazeniem
kuchni.

uparciuch

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-03 08:20:48

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
minuty.
>Troche kosztuje ale zastanow sie czy nie warto.

Coż w kwesti przygotowania potraw - ja tak jednak nie potrafię, co to za
gotowanie i kucharzenie bez tej całej otoczki - obieranie, krojenie,
macerowanie, gotowanie, aromaty roznoszące się po kuchni............... A
takie super cudo to nic, tylko wrzucasz, trzask prask i po wszystkim - w
takim momencie gotowanie traci dla mnie sens, rownie dobrze możn kupować
mrożonki i inne gotowce, ale chyba to nie o to chodzi ?

Przepraszam za może zbys sexualne porównanie ale dla mnie thermomix to jak
adoptować dziecko a gotowanie z wykorzystaniem tradycyjnych metod to dziecko
jako wynik przyjemnego zbliżenia ;)

-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-02-03 14:31:57

Temat: Odp: Maszynka do mięsa (Do Ostrego)
Od: "Michal B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87bdtn$815$...@f...man.torun.pl...

A tak przy okazji Ostry to pamietam, ze bardzo mierzi cie liczba osob
zarabiajacych na jednym thermomixie. Czyz tak?
Mialem nie komentowac, ale zapytam:
Pamietasz reforme ubezpieczen w 99r.?
Wybrales fundusz II filara?
A wybrales juz III filar?
Zapewniam Cie (sprawdzilem), ze na jednej umowie ubezpieczeniowej, w
wiekszosci towarzystw, zarabia wiecej osob niz na jednym thermomixie.
I co? Nie podpiszesz III filara?

Nie wydaje Ci sie przypadkiem, ze to zly kierunek myslenia. Patrz na zycie z
punktu widznenia korzysci jakie mozesz Ty osiagnac, a nie zapobieagania
korzysciom innych.

Pozdrawiam
Michal
PS A moze ty zostales w I filarze?

1. Data: 2000-02-03 14:45:20

Od: "Kamila" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gotowanie i kucharzenie bez tej całej otoczki - obieranie, krojenie,
> macerowanie, gotowanie, aromaty roznoszące się po kuchni...............

A ty w oglole wiesz jak wyglada gotowanie w termomixie?
Jak gotujesz w termomixie to tez aromaty rozchadza sie po kuchni, tez MOZESZ
postac przy garnku, poprobowac, podoprawiac i powachac. Roznica polega na
tym, ze MOZESZ, a jak nie chcesz to NIE MUSISZ. Nie kazdy ma czas aby
codziennie godzinami siedziec w kuchni, mozna ale od czasu do czasu. Ja
wracam z pracy, po drodze odbieram dziecko z przedszkola w domu jestem po 16
i musze zrobic zdrowy obiad dla calej rodziny i wybacz ale nie nie chce mi
sie czytac bredni o przyjemnosci gotowania. Gotowac z przyjemnoscia to ja
moge ale w weeknend. I wtedy to robie.
Widze (czytam), ze troche znasz sie na kuchni, ale chyba nie wiele wiesz o
zyciu polskiej kobiety.

Z pozdrowieniami
Kamka

1. Data: 2000-02-03 19:50:00

Temat: Re: Odp: Maszynka do mięsa
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 12:55 AM 2/3/00 +0100, you wrote:
> [...]
>Co do mielenia maku, o ktorym pisal Przemek to termomix miele mak 2 minuty.
>Troche kosztuje ale zastanow sie czy nie warto.

A te troche co kosztuje to jest ile? Mozna by wiedziec? czy jest to juz
gdzies w archiwum?

Uklony
Aga

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-03 19:59:46

Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
minuty.
> Troche kosztuje ale zastanow sie czy nie warto.

Mam głupie pytanie, ale co to jest ten termomix???

MM

1. Data: 2000-02-03 21:16:30

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Nie kazdy ma czas aby
> [...]
> sie czytac bredni o przyjemnosci gotowania. Gotowac z przyjemnoscia to ja

Wybacz, ale ja zawsze gotuje z przyjemnoscia:)) Jak musze i jak mam ochote.
Wiec to nie brednie tylko kwestia podejscia i ORGANIZACJI PRACY, z czym jak
zauwazylem wiele polskich kobiet (bardzo prosze , zeby sie zaraz damska
polowa grupy nie obrazila na mnie, ale zdazylem sie napatrzec jak wiele osob
nie potrafi zaplanowac sobie listy czynnosci) ma spore problemy. Fakt, ze
musialem sie tego nauczyc z racji wykonywanej pracy, ale to nie takie trudne
rozplanowac sobie odpowiednio wszystko i dzieki temu zaoszczedzic mnostwo
czasu. Ja jak gotuje to mam w glowie wlaczone ze 4 zegarki i tak potrafie
zamieszac kolejnoscia, ze wszystko mi sie pieknie uklada.

Przemyslaw Koziarski

RE: nowa
Kotlet i bryndza
zmiękczanie mięsa było: minutensteki
OT: Info w sprawie zmiany opisu pl.soc.wegetarianizm
wina węgierskie i innne