Maszyny do szycia

1. Data: 2004-10-29 13:14:46

Temat: Maszyny do szycia
Od: "Maaras" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowna grupę.
Czy ktoś słyszał o maszynach do szycia firm:
PRIVILEG
AEG
FIF
VICTORIA
A może ktoś ma w domu w/w firm i czy mógłby się podzielić uwagami co do tych
maszyn.
Mam na myśli dostępność części zamiennych, czy sprawia kłopoty w użytkowaniu
itd.

1. Data: 2004-10-30 10:11:18

Temat: Re: Maszyny do szycia
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaras" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tych
> maszyn.
> Mam na myśli dostępność części zamiennych, czy sprawia kłopoty w

ja mam fif od jakiegos czasu
no coz nie jest to mistrzostwo swiata jesli chodzi o maszyny ale da sie na
tym szyc :)
co do czesci zamiennych to nie mam pojecia
jak na razie wszystko jest ok (ale to dopiero kilka miesiecy)
mialam maly klopot z naciagiem nitki ale teraz jest w miare ok

pozdrawiam
kasiatoya

[OT] Ta grupa uzaleznia:)))
Zodiak