jeszcze o FAQ :)

1. Data: 2004-10-29 14:09:10

Temat: jeszcze o FAQ :)
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Pojawiło się właśnie FAQ w nieco nowszej wersji :), więc zapraszam
Grupowiczki, i te całkiem nowe, i mające dłuższy staż :)
Z nowości:
troszkę nowych linków w hafcie krzyżykowym i płaskim, link do ozdób
choinkowych na szydełku, kolejny link z serii Barbie (dzięki Alienora :)
) i trochę nowości w różnych.
No i oczywiście najważniejszy punkt programu, czyli całkiem nowa wersja
stron grupowiczek i nowy dział: spotkania pl.rec.robotki-reczne :)

strona adresu nie zmieniła, wciąż jest tu:

Zapraszam do przysyłania sugestii i pomysłów, czekam także na
aktualizacje. Wszystkie maile związane z FAQ proszę przysyłać na adres
podany na stronie lub po prostu do mnie, z umieszczeniem "FAQ" w temacie.

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-10-29 15:03:42

Temat: Re: jeszcze o FAQ :)
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka, ja dzis troche niedomagam.......byc moze moj mozg tez troszke
niedomaga....
czy FAQ z poprawkami z dnia 24 wrzesnia 2004 to jest ten najnowszy? bo jesli
tak, to zaraz Ci maila wysle :)

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-29 15:09:23

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> [...]
> niedomaga....
> czy FAQ z poprawkami z dnia 24 wrzesnia 2004 to jest ten najnowszy? bo

Nie. Najnowszy jest z poprawkami z 29 października. Pewnie masz stare
FAQ w jakimś proxy albo w cache'u. Odśwież stronę :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-10-29 15:12:20

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak myslalam :)
dzieki za wyjasnienia i trudy poniesione:)))))))))

1. Data: 2004-10-29 15:15:17

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

juz ok
ales sie napracowala, poklony bije.....
wszystko piknie opisane....

1. Data: 2004-10-29 15:19:18

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> juz ok
> ales sie napracowala, poklony bije.....
> wszystko piknie opisane....

Powinnyśmy też podziękować osobom, które opiekują się killfilem, bo to
także ich praca :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-10-31 15:59:14

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dziekuje Wszystkim, ktorzy dbaja o nasze grupowe "interesy"! Tym
bardziej, ze moglyby spokojnie ten czas poswiecic na dzierganie, czy
wyszywanie. Pieknie dziekuje!

Nowe FAQ jest przejrzyste i bardzo uzyteczne (nie tylko dla nowych).

Magda N.
www.amber.blox.pl

Maszyny do szycia
[OT] Ta grupa uzaleznia:)))