Re: Matematołkom na pohybel... ;)

41. Data: 2008-01-02 21:22:26

Temat: Re: Matematołkom na pohybel... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:flgu04$lmi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bełkot pseudo-intelektualno-filozoficzny (rzeźbienie w gównie) sobie daruję.

Pociesz się: ciasne umysły wszystko
co je przerasta [czego nie trawią]
przerabiają na "rzeźby w gównie" ;)
To jak z żołądkami które czegoś
nie umieją strawić...rozumiesz? ;)

42. Data: 2008-01-02 21:25:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wmawiasz Pan sobie kit. Jeśli nie będziesz rozumiał sensu słów to pańską
> wspólnotę możesz sobie wsadzić w buty. Sam siebie oszukujesz.

Ble ble ble...lepiej się zajmij oszustwami których ci dostarcza
twój własny umysł, zamiast własne problemy wmawiać innym tylko
po to zeby sobie ich przypadkiem nie przypisać i nie uświadomić. ;)

43. Data: 2008-01-02 21:43:07

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> twój własny umysł, zamiast własne problemy wmawiać innym tylko
> po to zeby sobie ich przypadkiem nie przypisać i nie uświadomić. ;)

Ale to Pan sam siebie oszukujesz i robisz to świadomie. :)
PS. nie musisz Pan dziękować. :-)

44. Data: 2008-01-02 21:47:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale to Pan sam siebie oszukujesz i robisz to świadomie. :)
> PS. nie musisz Pan dziękować. :-)

Nie można siebie oszukiwać "świadomie"...
Świadomość samooszukiwania wyklucza je.
A właściwie "leczy z niego" -" wyzwala".
PS nie dziękuj za uświadomienie ci tego ;P

45. Data: 2008-01-02 21:55:08

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Świadomość samooszukiwania wyklucza je.
> A właściwie "leczy z niego" -" wyzwala".
> PS nie dziękuj za uświadomienie ci tego ;P

Nie pieprz Pan bo wmawiasz sobie, więc jesteś świadomy.
To autohipnoza. :)

46. Data: 2008-01-02 22:07:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Pan
Robak*

hę?

> Nie pieprz Pan bo wmawiasz sobie, więc jesteś świadomy.

Kolejny co mi [a więc właściwie sobie]prawa do pieprzenia odmawia ;P
A popieprz sobie jeszcze popieprz w życiu [widać masz tego za mało!]
;)))

> To autohipnoza. :)

Więc się autowybudź z niej.
[chyba ze ci tak -śnić o życiu
zamiast żyć na jawie- łatwiej] ;)

47. Data: 2008-01-02 22:14:16

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kolejny co mi [a więc właściwie sobie]prawa do pieprzenia odmawia ;P
> A popieprz sobie jeszcze popieprz w życiu [widać masz tego za mało!]

I całą książkę telefoniczną też Pan przeczytałeś ze zrozumieniem
i wczuciem się we wspólnotę doświadczenia tego o czym autor pisze. :)
hahaha

48. Data: 2008-01-02 22:20:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I całą książkę telefoniczną też Pan przeczytałeś ze zrozumieniem
> i wczuciem się we wspólnotę doświadczenia tego o czym autor pisze. :)

Hahaha .....już więc uciekasz w coraz większe odrealnianie
sytuacji z lęku przed konstatacją oczywistości? Braaaawo! ;)
Tylko tak dalej a się uśpisz na dobre! Samouśpiony przekonaniem
o własnym przebywaniu na jawie! No! Bluzgnij sobie! Ulży ci! ;P

49. Data: 2008-01-03 06:37:45

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> [...]

> Tylko tak dalej a się uśpisz na dobre! Samouśpiony przekonaniem
> o własnym przebywaniu na jawie! No! Bluzgnij sobie! Ulży ci! ;P

A może Drogi Panie książki de Mello czyta się realnie dokładnie tak samo
jak książki telefoniczne - bez wczuwania się we wspólnotę doświadczenia
tego o czym autor pisze, ale ze zrozumieniem treści?
Chcesz Pan być bardziej papieski od papieża? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

50. Data: 2008-01-06 21:16:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz Pan być bardziej papieski od papieża? :)

Chcieć to móc ;)

czy można odmówić.
Szambo
PANIOM NA NOWY ROK...