Materac 140x200 czy 160x200?

1. Data: 2002-10-22 09:26:26

Temat: Materac 140x200 czy 160x200?
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Mam wielki dylemat. Co jest najodpowiedniejsze dla dwójki szczupłych ludzi?
Raz chcę 160, potem znów 140, potem znów 160... Nie mogę się zdecydować ;(
Nie chcę zagracać mieszkania, ale nie chcę też się gnieść, szczególnie jak
dziecka będą włazić do łóżka...

Możecie pomóc?

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-10-22 09:31:27

Temat: Re: Materac 140x200 czy 160x200?
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

goraco polecam ci 160 cm. my tez jestesmy dwojka szczuplych i malych ludzi.
kolezanka ma 140 cm i sie gniecie. my sie w ogole nie gnieciemy (chyba, ze
chcemy :-)))) a w ogole, to jak bede zmieniac sypialnie, to sobie kupie 180
cm. pamietaj tylko, ze przescieradla z gumka kupuje sie o numer wieksze. ja
zawsze kupuje 180 do materaca 160, bo jak kupie 160, to wylaza boki.

zastanow sie tez jaki chcesz materac - w sensie co bedzie w srodku, to
bardzo wazne. sprezyny odradzam.

maja

1. Data: 2002-10-22 09:39:45

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Oct 2002, Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
> Nie chcę zagracać mieszkania, ale nie chcę też się gnieść, szczególnie jak

Jakkolwiek moim marzeniem jest łóżko king size (210x210), to wracając do
rzeczywistości muszę stwierdzić, że są ludzie, którym nawet 120 wystarczy,
więc 140 dla szczupłych (i nie odczuwających wzajemnej odrazy :-)) osób
powinno wystarczyć.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-10-22 09:55:38

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]
> Nie chcę zagracać mieszkania, ale nie chcę też się gnieść, szczególnie jak

Spojrz na to od tej strony: wiekszy materac oznacza mniej miejsca wokol
niego. Tyle tylko ze na materacu spedza sie 1/3 zycia...

Zaslav

1. Data: 2002-10-22 10:01:48

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> [...]
> Nie chcę zagracać mieszkania, ale nie chcę też się gnieść, szczególnie jak

Jeżeli bierzesz pod uwagę że dziciaki będą się pakować Ci do łóżka, kup
szeroki na 160. Bąble mają nieprzyjemny zwyczaj instalowania się w łóżku
rodziców "w poprzek".

140, no 130 to minimalna szerokość dla 2 dorosłych osób. Przyjęcie "na
pokład" jeszcze rozespanego bąbla oznacza konieczność ewakuacji jednego
z rodziców.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-10-22 10:11:11

Od: "Magdalena Gierlotka" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam teraz 140/200 i powiem szczerze, ze od czasu do czasu brakuje mi
miejsca (i nie mowie tu o tym, ze czasami to na kazdym lozku moze miejsca
zabraknac:)). Poprostu moja polowa i ja troche w nocy sie wiercimy i
przemieszczamy w rozne strony... Ja wybralabym najwieksze lozko, jakie
wejdzie:) Jesli ma stac w sypialni, to w sumie po co miejsce dookola?:)
Podsumowujac: glosuje za 160/200 (a nie rozwazales 210?)
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-10-22 11:26:11

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Oct 2002 12:11:11 +0200 I had a dream that Magdalena Gierlotka
<w...@c...pl> wrote:
> [...]
>wejdzie:) Jesli ma stac w sypialni, to w sumie po co miejsce dookola?:)
>Podsumowujac: glosuje za 160/200 (a nie rozwazales 210?)

Dziękuję, pewnie wezmę 160... Większych nie rozważałem z tej przyczyny,
że moje mieszkanie ma tylko 45 m^2... :)

Dzięki za odzew.

1. Data: 2002-10-22 11:28:23

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Oct 2002 11:31:27 +0200 I had a dream that maja <m...@m...com.pl> wrote:
>zastanow sie tez jaki chcesz materac - w sensie co bedzie w srodku, to
>bardzo wazne. sprezyny odradzam.

Na razie myślałem kupić od człowieka, co się ogłaszał na grupie
jako "cuba", materac sprężynowy, ale te sprężyny mają być w jakimś
systemie bonnel czy jakoś tak i że ponoć bardzo dobra jakość itd.
Chce za to 430 zł, ma to być materac sprzedawany w sklepach Sconto,
Walther, Top meble itd.

Odradzasz taki sprężynowy?

1. Data: 2002-10-22 11:44:16

Od: "Wojciech Jakobczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> systemie bonnel czy jakoś tak i że ponoć bardzo dobra jakość itd.
> Chce za to 430 zł, ma to być materac sprzedawany w sklepach Sconto,

ja taki odradzam. bonnel to najtansze materace sprezynowe, 430 to nie jest
tanio. jakosc raczej kiepska. ja po ogledzinach w sklepie zrezygnowalem i
kupilem najtanszy piankowy. za rok-dwa kupie dobry sprezynowy.

wojtek

1. Data: 2002-10-22 13:14:20

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Oct 2002 13:44:16 +0200 I had a dream that Wojciech Jakobczyk
<s...@n...email> wrote:
>ja taki odradzam. bonnel to najtansze materace sprezynowe, 430 to nie jest
>tanio. jakosc raczej kiepska. ja po ogledzinach w sklepie zrezygnowalem i
>kupilem najtanszy piankowy. za rok-dwa kupie dobry sprezynowy.

A taki dobry sprężynowy, to ile gdzieś ma kosztować? Bo jak kole 800, to ja
wolę dać te 430 i mieć święty spokój :)

--

Dulux Matt
instrukcja do zmywarki BOSCH