Materac dmuchany do spania

1. Data: 2007-12-09 20:41:42

Temat: Materac dmuchany do spania
Od: "Mały" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ponieważ posiadamy mieszkanko m3 i mamy dzidziusia nie mamy osobnej
sypialni.
Niestety mamy problem z wyspaniem się tzn. łóżko jakie możemy mieć musi być
rozkładane lub ... dmuchane.
Ponieważ z rozkłdaanymi łóżkami mamy problem (np. kanapa którą posiadamy z
firmy Wajnert do spania nadaje się średnio)pomyślałem, że zakupimy sobie do
psania jakiś materac dmuchany.
Poszukałem na allegro - i wynalazłem coś takiego jak to:
http://www.allegro.pl/item276704251_komfortowy_mater
ac_intex_203x153x56_z_pompka_gwar_.html

Czy na czymś takim mozna się porządnie wyspać?
Czy wogóle to jest dobry pomysł? Czy może ktoś w podobnych warunkach
rozwiązał problem dobrego wyspania się?
Z góry dzięki za porady
Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2007-12-09 21:17:17

Temat: Re: Materac dmuchany do spania
Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mały" napisał
> [...]
>
> Czy na czymś takim mozna się porządnie wyspać?
> Czy wogóle to jest dobry pomysł? Czy może ktoś w podobnych warunkach

Witaj
mam, mialem cos podobnego (bo teraz lezy u brata tapicera a ten kombinuje
jak to naprawic bo sie tego klej nie trzyma)
http://www.quelle-international.com/pl/default/produ
kt-images/_w600_h510/6/5/657418.jpg

Bardzo wygodne w uzytkowaniu, wyjmujesz z worka wlaczasz do pradu i po kilku
minutach masz wygodne spanie, wg mnie bardzo wygodne. Jak upuscisz powietrza
to mozna sie w nim polozyc jak na lozku wodnym. Wysokosc ok 50cm daje
poczucie ze spi sie na lozku a nie na podlodze. Do tego mozna kupic
przescieradlo na gumce i nikt nie pozna ze to materac dmuchany.
Ale ma jeden powazny mankament, material welurowy jest ok ale reszta to
zgrzewany winyl. Wg mnie zgrzewane szwy to najslabszy punkt tego produktu. U
mnie wytrzymal niecaly rok i byl uzytkowany tylko podczas najazdu gosci (max
kilkanascie razy). Szwy zaczely pekac i po materacu. Szkodzi mu tez czeste
zwijanie w klebek co by do worka wszedl.
Wg mnie fajny patent ale mogl byc zrobiony z gumy tak jak stare
niezniszczalne materace gumowo materialowe.

pozdrawiam
Jarek

3. Data: 2007-12-10 00:11:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mały <l...@p...onet.pl> wrote:

> Czy na czymś takim mozna się porządnie wyspać?
> Czy wogóle to jest dobry pomysł? Czy może ktoś w podobnych
> warunkach
> rozwiązał problem dobrego wyspania się?

Mam coś takiego, używam sporadycznie jako awaryjne spanie dla
gości. Śpi sie na tym bezproblemowo, ale napełnianie tego
wbudowaną pompą to dość spory odkurzaczopodobny hałas, nie wiem,
jak na to niemowlę zareaguje.
A sam komfort spania - w zasadzie normalnie, pewne niedogodności
możesz odczuwać, jeśli lubisz spać na raczej twardych materacach,
ale jest o wiele wygodniejsze niż klasyczne kładzione na podłodze
dmuchańce.

J.

4. Data: 2007-12-10 20:38:53

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> możesz odczuwać, jeśli lubisz spać na raczej twardych materacach,
> ale jest o wiele wygodniejsze niż klasyczne kładzione na podłodze

A co w przypadku użytkowania przez 2 osoby na raz? Czy druga osoba kładac sie
spac nie obciązy materaca na tyle, że ta pierwsza już leżąca "podskoczy" do
góry? Czy podczas "wiercenia się" jednej osoby, druga się buja?

Wyobrażam sobie, że możnaby tego uniknąc pompując materac na maxa, ale czy
wtedy nie jest za twardo? Tam są takie wałkopodobne komory powietrzne czy one
wtedy nie przeszkadzają, nie uwierają?

Tapta

5. Data: 2007-12-10 21:06:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta <j...@o...pl> wrote:

> A co w przypadku użytkowania przez 2 osoby na raz?

Ten mój jest jednoosobowy, ale przypuszczam, że ten szerszy nie
ma rozdzielonych komór na dwie osoby i będzie się zachowywał tak
jak i ten pojedyńczy, czyli należy sie niestet liczyć z tym, że
pozycje do snu śpiące osoby zmieniają raczej równo i na komendę
:-)

> Wyobrażam sobie, że możnaby tego uniknąc pompując materac na
> maxa,

Tak, żeby zaniknął efekt sprężynowania to byłoby raczej ciężko i
nie jestem pewien, czy możliwe. Pompowanie przez czas maksymalny
podawany w instrukcji daje nam dość twardy materac (dla mnie
naprzykład on jest wtedy już za twardy), ale cały czas jest to
raczej materac wodny niż sztywna decha. Przekraczania tego czasu
instrukcja bardzo stanowczo zabrania i raczej nie ryzykowałbym.

> ale czy wtedy nie jest za twardo? Tam są takie wałkopodobne
> komory
> powietrzne czy one wtedy nie przeszkadzają, nie uwierają?

Nie, on twardy nie jest absolutnie, te wałki pod łokciami itp.
się normalnie uginają. Całość napompowana na max sprawia dość
sztywne wrażenie... kurcze nie wiem, jak to wytłumaczyć, bo tu
przeczę sam sobie, raz piszę, że jest twardy a raz, że nie jest,
ale to tak właśnie wygląda. Klasycznego dmuchańca jak nadąłeś "co
sił w płucach", to też był już za sztywny do wygodnego spania,
ale cały czas ię uginał pod łokciami, jak ktoś na nim usiadł, to
drugi już siedzący obok podskakiwał - no tak to wygląda i tu.

J.

6. Data: 2007-12-11 06:16:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaros(R)" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (max
> kilkanascie razy). Szwy zaczely pekac i po materacu.

A jak sprawdzić w takim materacu którędy schodzi powietrze?
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

7. Data: 2007-12-11 09:24:04

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote:

> A jak sprawdzić w takim materacu którędy schodzi powietrze?

Zanieść na basen, a tam poprosić o pomoc kilka solidnie
wyglądających osób ;-)

J.

8. Data: 2007-12-11 15:48:48

Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" napisała
> A jak sprawdzić w takim materacu którędy schodzi powietrze?
> --
> Pozdrawiam
> Joanna

sssyk jest tak slyszalny w nocy ze bez problemu mozna go zlokalizowac, na
poczatku pekniecie mialo kilka mm i do rana dawalo sie spac, ale pozniej
pekniecie doszlo do 1cm i powietrze uchodzilo blyskawicznie.

pozdr
Jarek

9. Data: 2007-12-19 10:06:50

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A nie pocisz się na tym od spodu?
JaC

10. Data: 2007-12-19 11:34:04

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 21:41, "Mały" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Czy na czymś takim mozna się porządnie wyspać?
> Czy wogóle to jest dobry pomysł? Czy może ktoś w podobnych warunkach

Mialam podobny, tylko nizszy. IMHO to jest dobre do spania od czasu do
czasu, na co dzien bym nie dala rady. Ale zalezy co kto lubi. Moj po
paru uzyciach zaczal puszczac gazy, he he. Cale powietrze zeszlo i
rano sie obudzilam na podlodze.
Jesli moge Ci cos innego doradzic i jesli finanse pozwola: kupcie
rozkladana sofe Ekkeskog z Ikei. Na niej sie megawygodnie spi! Wiem,
bo mam. Ma porzadne materace, nie takie jak w tanich sofach, Rozklada
sie tak, ze jedna czesc materaca wyjezdza spod drugiej na kolkach i
unosi sie na sprezynach.

Tu link:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S09820641

Kiedys byly te sofy tez dwuosobowe, ale juz nie ma :( Za to
trzyosobowa po rozlozeniu to naprawde przyzwoite wyrko :)

--
*lolka* 1750880

jakie czujki alarmowe
wynalazek - pomocy
Jaka lodowka do 2000 zl ?
[pilne] Tania plyta indukcyjna 4 palnikowa za 1000zl - Brac?!
szafki kuchenne - co robić?