Materace do łóżka

1. Data: 2002-05-12 09:27:56

Temat: Materace do łóżka
Od: "Róża" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić duże łóżko + materac. Jakich firm polecalibyście materace
za niewygórowaną cenę. Zastanawiam się nad materacem lateksowym. Czy nie
uważacie, że to zbędny luksus. Może wystarczyłby sprężynowo-kokosowy.
Rozmiar ma być 160x200cm.
Róża

1. Data: 2002-05-12 13:57:33

Temat: Re: Materace do łóżka
Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Róża" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> za niewygórowaną cenę. Zastanawiam się nad materacem lateksowym. Czy nie
> uważacie, że to zbędny luksus. Może wystarczyłby sprężynowo-kokosowy.

Po wielu przegladach rynku moja wersja jest nastepujaca. Najlepsz materace w
kolejnosci od najgorszego:

0. gabka
1. sprezyny bonelowe
2. sprezyny w mieszkach (kazda pracuje oddzielnie i materac po ulozeniu sie
nie zapada sie)
3. latex lub latex z kokosem
4. thermo-(cos tam) - ponoc uklada sie do ksztaltu ciala po chwili
wykorzystujac cieplo ludzkiego organizmu

Ja kupilem poltwardy z latexu i jestm zadowolony. Ale wczesniej spalem na
starym sprezynowym wiec odczucia sa zupelnie nieporownywalne.

vpw

1. Data: 2002-05-12 14:15:59

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 May 2002, Róża wrote:

> Mam zamiar kupić duże łóżko + materac. Jakich firm polecalibyście materace
> za niewygórowaną cenę. Zastanawiam się nad materacem lateksowym. Czy nie
> uważacie, że to zbędny luksus. Może wystarczyłby sprężynowo-kokosowy.

Dostrzegam pewną sprzeczność pomiędzy niewygórowaną ceną i materacem
lateksowym... :-)

Jakiś czas temu kupiłem materac sprężynowo-kokosowy z wkładem z końskiego
włosia (Samba się nazywa, firmy nie pamiętam) i jestem bardzo zadowolony.
Nie był on jakoś szczególnie tani, ale są też uboższe modele. Jest to
materac twardy, ale taki miał być. Natomiast bardzo sobie chwalę lateksową
poduszkę.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-05-13 04:17:39

Od: "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
[...]
> [...]
> Nie był on jakoś szczególnie tani, ale są też uboższe modele. Jest to
> materac twardy, ale taki miał być. Natomiast bardzo sobie chwalę lateksową

A gdzie można kupić lateksową poduszkę ?

--w

1. Data: 2002-05-13 08:20:34

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> A gdzie można kupić lateksową poduszkę ?

Ja kupiłem od handlarza materacami w jakimś sklepie meblowym. Tyle, że to
drogie strasznie - na początku chciał 200 złotych, stargowałem się o
połowę... Mimo ceny jestem zadowolony. Nigdzie indziej takich poduszek nie
widziałem.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-05-13 12:31:04

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Kole jest firma ktora robi przerozne materace (lateksowe takze). Ceny sa
atrakcyjne w porownaniu z konkurencja (50% taniej wg moich obserwacji).
A.

1. Data: 2002-05-13 14:35:13

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek Chałupka" <a...@t...pl> wrote in message
> W Kole jest firma ktora robi przerozne materace (lateksowe takze). Ceny sa
> atrakcyjne w porownaniu z konkurencja (50% taniej wg moich obserwacji).
> A.

Ogolnie rzecz biorac to warto dowiedziec sie o typ materaca w firmie, kotra
sie na tym zna. Naogol te z drogimi rzeczami i zajmujace sie tylko danym
asortymentem inwestuja w szkolenia personelu i staraja sie jak moga, zeby
profesjonalnie podjesc do klienta.

Ale potem z tym bagazem wiedzy i z podjeta decyzja nalezy udac sie do
sklepu, ktory oferuje to samo ale w rozsadnych cenach. Ale warto uwazac aby
materac z latexu nie okazal sie zwykla gabka szczegolnie jesli roznica w
cenie jest 2-3 krotna.

vpw

1. Data: 2002-05-14 07:33:38

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale warto uwazac aby
> materac z latexu nie okazal sie zwykla gabka szczegolnie jesli roznica w
> cenie jest 2-3 krotna.

firma, o ktorej napisalem raczej nie jest firmą "krzak". moze co do
wykonania mozna miec zastrzezenia, ale mimo to wydaje mi sie, ze warto sie
zainteresowac ich produktami, chocby ze wzgledu na cene. sam kupilem materac
od nich i co prawda musialem od razu go zareklamowac (uszkodzony pokrowiec),
ale innych zastrzezen nie mam

1. Data: 2002-05-16 09:37:23

Od: <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek Chałupka <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> od nich i co prawda musialem od razu go zareklamowac (uszkodzony pokrowiec),

a mozna proscic o jakies namiary ?
wlasnie stoie przed wyborem materaca.

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2002-05-16 10:45:10

Od: "znienacka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości
.mimuw.edu.pl...

> [...]
> Nie był on jakoś szczególnie tani, ale są też uboższe modele. Jest to
> materac twardy, ale taki miał być. Natomiast bardzo sobie chwalę lateksową

Też mam zamiar kupić materac. Na razie będzie to sam materac, który położę
na podłodze, na łóżko przyjdzie czas jak będą pieniądze. Zacząłem się
orientować wczoraj i przedział cenowy przyznam się nieco mnie zaskoczył: od
400 zł do 2800 zł. Czy naprawdę warto dać blisko 3000 za materac ???? O co
chodzi?
Powiem tak - mam dość ograniczone wydatki, kupujemy mieszkanie i nie mamy
żadnych mebli, a przydałoby się gdzieś spać. Mieszkanie jest spore (70 m)
więc pomyślałem, że kiedyś będziemy mieli łóżko w sypialni i żeby na razie
kupić tylko materac a jak trochę odetchniemy finansowo dokupić do niego
łóżko. Myślałem że nie będzie to jakaś wielka inwestycja i do 500 zł. znajdę
coś dobrego (160x200). Ale teraz zwątpiłem. Czy jak kupię materac w takiej
cenie to się nie wyśpię? Czy mam sobie darować i składać na coś z lateksu za
około 1500 zł? Dla mnie to jednak sporo. Co o tym sądzicie? Za ile można
kupić materac, którego nie będę chciał za pół roku wyrzucić i z którego będę
zadowolony.

Piotrek

Gdzie moge kupic....?
kredyt mieszkaniowy