Matka i corka...

11. Data: 2003-04-04 21:30:20

Temat: Re: Matka i corka...
Od: "KryssTex" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz napisać jakie to wady rozwojowe?

Nie wady tylko zaburzenia, reszta juz pojdzie na priv...

Wasiuk

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
w...@2...pl

12. Data: 2003-04-04 22:40:17

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 kwiecień 2003 (piątek).Patrzę,a tu o 21:47 *KryssTex*
<b6kneb$o55$1@atlantis.news.tpi.pl> namalował/a:

> Jakby nie miala to bym sie nie pytal, chcialem sie tylko upewnic bo wlasnie
> czesc ludzi twierdzi, ze to wlasnie przez spanie z matka, ale skoro uwazasz
> ze to bzdura to dobrze, widac czarna magia wciaz tkwi w ludziach :))

A co jej jest? Ma jakieś odchyłki?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

13. Data: 2003-04-05 06:10:40

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz to rozwinąć? Dlaczego niby spanie w jednym łóżku dwóch dorosłych
> kobiet miałoby prowadzić do chorób psychicznych?

Od razu mowie ze nei jestem psychologiem. Ale Ja spalem dlugo
z babcia w lozku (mialem 14 lat) i teraz tego zaluje.

<allegro> skalpel medyczny
drożdżyca i seks
Dziedziczenie.
Czyrak na głowie? :/
długo gojące się rany, jaka przyczyna ??