długo gojące się rany, jaka przyczyna ??

1. Data: 2003-04-03 23:25:07

Temat: długo gojące się rany, jaka przyczyna ??
Od: "iks" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

co może być przyczyną owego stanu rzeczy ???

z góry thx

pozdrawiam.

2. Data: 2003-04-04 09:20:46

Temat: Re: długo gojšce się rany, jaka przyczyna ??
Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iks" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Witam
>
> co może być przyczynš owego stanu rzeczy ???

Nie za dużo informacji podałeś, jakie rany, w jakich miejscach?
Przyczyn może być bardzo dużo, więc trudno jakoś konkretnie
odpowiedzieć. Pierwszy lepszy powód - cukrzyca

Pozdrawiam! Bajbus
b...@w...pl| http://www.bajbus-s.prv.pl
UIN 5140932; Gadu-Gadu 1400168

3. Data: 2003-04-04 11:48:34

Temat: Re: długo gojące się rany, jaka przyczyna ??
Od: "iks" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm jak to określić jakiego typu, moze tak, na dłoni ni stąd ni z owąd
zrobił się bąbelek z wodą.. malutki po rozdrapaniu niby zaczął sie goić...
jednak po nocy obudziłem się z raną o średnicy około 1 cm i tak sie
powiększała sporadycznie gdzieś do 3 cm... poszedłem z tym do lekarza .. bo
cały czas się jączyło i nie goiło, przepisał oksykort po 2 dniach sie
zagoiło...

teraz zaś na twarzy ze zdrpania minimalnego "syfka" ledwie widocznego
zrobiła mi się rana o średnicy prawie 1 cm... oksykort w tym wypadku niezbyt
pomaga... jest już 3 dni i dopiero teraz zaczyna się coś goić powoli... i
zacząłem smarować to kremem penaten.. dobrze wysusza...

a cukrzycą mnie nawet nie straszcie....

4. Data: 2003-04-04 13:01:41

Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iks" <e...@g...pl> wrote in message

> a cukrzycą mnie nawet nie straszcie....

Nie. Prędzej to wygląda na jakas chorobe pecherzowa - pecherzyce albo
pemfigoid. Radzilbym zwrocic sie z tym problemem prosto do dermatologa.

Pozdrawiam,

Janek K

Ból szyi od długich i gęstych włosów?
Sorki, kolejne głupie pytanie