Ból szyi od długich i gęstych włosów?

1. Data: 2003-04-03 22:39:25

Temat: Re: Ból szyi od długich i gęstych włosów?
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyslmy.. moze kiedy masz spiete/zaplecione wlosy, napina sie skora na
karku. Nie odczuwasz tego jeszcze jako bol, ale na drodze odruchowej wzrasta
napiecie miesni. Moze to byc polaczone z jakas nerwicą. Proponuje regularny
masaż lub automasaż szyi i barków. Moze to pomóc w duzym stopniu na obydwa
ww problemy :)

2. Data: 2003-04-04 12:32:06

Temat: Ból szyi od długich i gęstych włosów?
Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Często boli mnie szyja. Jak włosy rozpuszczam (czyli leżą na placach) ból
się zmniejsza. Słyszeliście o czymś takim? Czy długie włosy mogą być
niezdrowe? :).
pozdrawiam barbarella

3. Data: 2003-04-04 12:43:41

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <aXeja.170393$Xa3.1461579@news.chello.at> BarBarella napisał(a):
> Często boli mnie szyja. Jak włosy rozpuszczam (czyli leżą na placach) ból
> się zmniejsza. Słyszeliście o czymś takim? Czy długie włosy mogą być
> niezdrowe? :).

Powiedz lepiej, ile ważą ;)
--
Samotnik
Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

4. Data: 2003-04-04 12:46:01

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz lepiej, ile ważą ;)
nie wiem nie mam jak zważyć ;)

5. Data: 2003-04-04 14:21:40

Od: "Jacek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem nie mam jak zważyć ;)

To bardzo proste. Najpierw ważysz się cała, zapisujesz wynik. Potem obcinasz
włosy i ważysz się bez włosów. Po odejmowaniu możemy już wywniioskować ile
ważyły włosy :DD

Jacek

6. Data: 2003-04-04 15:11:05

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> To bardzo proste. Najpierw ważysz się cała, zapisujesz wynik. Potem
obcinasz
> włosy i ważysz się bez włosów. Po odejmowaniu możemy już wywniioskować ile
> ważyły włosy :DD

Buuuu! Czy nie mniej drastycznej metody...? Poza tym tyle matematyki! hihi!
A może szyja boli z innego powodu? A "włoski" ciach! :))) Może jakiś
ortopeda mi pomoże??
barbarella

7. Data: 2003-04-04 21:09:27

Od: "Mulitspedo" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z włosami napewno wszystko dobrze ale może lepiej się udać do psychologa
może to być początek jakieś nerwicy lub czegoś podobnego...
:)

Użytkownik "BarBarella" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
hihi!
> A może szyja boli z innego powodu? A "włoski" ciach! :))) Może jakiś

Sorki, kolejne głupie pytanie
prezerwatywa
OBERON
Oddawanie krwi a nikotyna