Re: Matma - możesz na nią liczyć!

1. Data: 2010-03-12 06:28:42

Temat: Re: Matma - możesz na nią liczyć!
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
news:hnbm4r$9c3$1@inews.gazeta.pl...
> "Tomek" <t...@g...com>
d.googlegroups.com...
> [...]

nowosci&mainSRV=nowosci&page=main&action=news&pn_oid
=340490

> A co tu wyjaśniać skoro wszystko jasne? :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:apm
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

No dobra. Wyjaśniam "im", nam i sobie.
Granica zwana brzegiem to ostatni element zbioru posiadający CIAŁO.
Granicą może być dowolny element zbioru w zależności od
uporządkownia.
przykład:
zbiór 5-cio elementowy {1;2;3;4;5} będzie miał granicę 2,
gdy ułożymy go np.tak: {3;4;5;1;2}. W takim ułożeniu element "2"
jest granicą: ostatnim (piątym) elementem w zbiorze 5-cio
elementowym.
W zbiorze odróżnia się nazwę elementu od numeru lp elementu.
Numery elementów są zawsze liczbami całkowitymi i nie zależą
od nazw elementów, bowiem zmiana nazw nie zmienia ilości.
Numer elementu nadawany jest 'funkcją porządkującą'.
przykład:
Po zmianie nazw zbioru 5-cio elementowego {1;2;3;4;5}
np. {2;4;6;8;10} zbiór w dalszym ciągu jest 5-cio elementowy.
Nazwa elementu może być arytmetyczna (liczebnik) lub algebraiczna
(rzeczownik, przymiotnik, czasownik itp).
. . .
Nie ma paradoksu Achillesa w świecie obiektów, który JEST.
Paradoks Achillesa powstaje w świecie subiektywnym, który
ISTNIEJE w wyobraźni i wynika z fałszywych założeń.
Czy Achilles osiąga granicę podziału połówkowego?
Są 3 odpowiedzi:
"homo idiotelouz" odpowiada:
w mojej teorii Achilles NIE osiąga granicy podziału połówkowego,
bowiem z założenia granica występuje poza zbiorem.
"homo lupus" odpowiada:
Mam to w dupie. Liczą się wyłącznie ksobne korzyści (emocje).
*homo konketus reks* wyjaśnia:
Achilles osiąga granicę podziału połówkowego, czego dowodem
jest klepnięcie żółwia w skorupę. Gdyby nie osiągnął granicy
to nie mógłby jej przekroczyć. Klepnięcie to przekroczenie.
Legemda:
"homo idiotelouz" ~= matematycy
"homo lupus" ~= psychologi i psycholoszki
*homo konketus reks* = miłośnicy mądrości :-)
Tych ostatnich jest najmniej - "ostatnich gryzą psy"
Robakks