Matura II LO W GDANSKU!!!

1. Data: 2000-05-30 19:07:14

Temat: Matura II LO W GDANSKU!!!
Od: "Szymon R. (C_S)" <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To najwiekrze chamstwo w dziejach tej szkoly.
Dyrektorka dala taka plame, ze smierdzi w calym Trojmiescie.

PApa

1. Data: 2000-05-31 11:25:33

Temat: Re: Matura II LO W GDANSKU!!!
Od: "Krzysztof Ciesielski" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymon R. (C_S) napisał(a) w wiadomości: ...
>To najwiekrze chamstwo w dziejach tej szkoly.
>Dyrektorka dala taka plame, ze smierdzi w calym Trojmiescie.

Można prosić o więcej szczegółów? Nie znam sprawy, a zaciekawiłeś mnie.

Pozdrawiam

K. Ciesielski

1. Data: 2000-05-31 15:39:31

Temat: Odp: Matura II LO W GDANSKU!!!
Od: "Szymon R. (C_S)" <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze troszeczke przesadzilem, ale to co dzialo sie na maturach (2000) w II
LO juz chyba dla nikogo nie jest tajemnica. Atmosfera pozostawiala wiele do
zyczenia (oczywiscie wszystko zalezy od tego kto mial jaka komisje).
Najwiecej moga powiedziec osoby ktore zdawaly historie. Oto jedna z relacji:
Wchodzisz do sali, patrzysz na dyrektorke ... i w kartke!!! Myslisz sobie
"Boze, co ja tutaj robie." Patrzysz juz tylko w ziemie, bo wzrok pani
dyrektor paralizuje twoje i tak juz zdretwiale cialo. Gardlo ci sie
zaciskaka, nie mozesz wydusic ani slowa, juz nic nie wiesz .... i nagle
pochmurny glos kaze ci wreszcie zaczac... zaczynasz ...mowisz sobie - hmm
nie idzie mi tak zle, moze nie na 5 , ale raczej zdam.... i nagle ...
zaczyna sie... gora pytan... a dlaczego , nie , zle , data , dlaczego ,
data... ROBISZ SIE taki malutki .... to juz koniec , wydawalo ci sie ze to
wiesz , ale teraz juz sam nie wiesz co jest prawda , a co nie ... jedyne o
czym myslisz to wreszcie wyjsc z tej sali .... wychodzisz
...... wyniki , ustawiasz sie jak na rozstrzelanie , najpierw dowiadujesz
sie jakim jestes glabem, a potem ze dostales pale
Na szczescie zainteresowalo sie tym kuratorium, pozniej bylo juz lepiej, ale
fakt pozostaje faktem... ponad 50 jedynek , a stres jakiego nigdy nie
przezyles, doszlo do tego , ze bardzo dobrzy uczniowie ciesza sie z tego ze
w ogole zdali!!
Oczywiscie , zdaje sobie sprawe ze byly osoby ktore mogly nie zaslugiwac
nawet na 2 , ale jezeli ktos ma na koniec roku 6 i dostaje 2 to chyba cos tu
jest nie tak.... Jezeli zamierzasz zdawac mature w II LO to licz tylko na
siebie, i najlepiej zacznij sie uczyc juz teraz , uodpornij sie na stres ,
a przede wszystkim nie licz na dobra ocene , najlepiej ciesz sie ze w ogole
zdales!!!
powodzenia , ja na szczescie mam to juz za soba !!!

1. Data: 2000-06-01 20:00:30

Od: m...@g...pl (_Norman_) szukaj wiadomości tego autora

Szymon R. (C_S) wystukal...
> To najwiekrze chamstwo w dziejach tej szkoly.
> Dyrektorka dala taka plame, ze smierdzi w calym Trojmiescie.

moze rozszerzysz swoja wypowiedz?

--
-=< [N]orman >=--=< m...@g...pl >=--=< #mikolow >=-
-=< http://www.o-milosci.px.pl >=--------=< #tychy>=-

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-06-02 06:08:31

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mi stres - jak pójdziesz na studia (jakieś prawdziwe, a nie takie, gdzie
skreślają dopiero wtedy, gdy nie zapłacisz czsnego) - to takich przeżyć
będziesz miał z 3-4 razy w semestrze.
Arkadiusz Zawistowski

1. Data: 2000-06-05 21:35:32

Od: "Skuter" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skreślają dopiero wtedy, gdy nie zapłacisz czsnego) - to takich przeżyć

Hi.. najpierw matura zaliczona z później można myśleć o 3-4 semestrze

3mka
Skuter.

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Serwis akademicki
Poszukuje pracy lub materialow
Re: propozycja stworzenia nowej grupy pl.hum.rusycystyka
Konferencja Dystybucja 2000.
Asertywnosc!!! poszukuje materialow oraz ksiazki