Odp: Matura II LO W GDANSKU!!!

From: "Szymon R. (C_S)" <c...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Odp: Matura II LO W GDANSKU!!!
Date: Wed, 31 May 2000 15:39:31 GMT

Moze troszeczke przesadzilem, ale to co dzialo sie na maturach (2000) w II
LO juz chyba dla nikogo nie jest tajemnica. Atmosfera pozostawiala wiele do
zyczenia (oczywiscie wszystko zalezy od tego kto mial jaka komisje).
Najwiecej moga powiedziec osoby ktore zdawaly historie. Oto jedna z relacji:
Wchodzisz do sali, patrzysz na dyrektorke ... i w kartke!!! Myslisz sobie
"Boze, co ja tutaj robie." Patrzysz juz tylko w ziemie, bo wzrok pani
dyrektor paralizuje twoje i tak juz zdretwiale cialo. Gardlo ci sie
zaciskaka, nie mozesz wydusic ani slowa, juz nic nie wiesz .... i nagle
pochmurny glos kaze ci wreszcie zaczac... zaczynasz ...mowisz sobie - hmm
nie idzie mi tak zle, moze nie na 5 , ale raczej zdam.... i nagle ...
zaczyna sie... gora pytan... a dlaczego , nie , zle , data , dlaczego ,
data... ROBISZ SIE taki malutki .... to juz koniec , wydawalo ci sie ze to
wiesz , ale teraz juz sam nie wiesz co jest prawda , a co nie ... jedyne o
czym myslisz to wreszcie wyjsc z tej sali .... wychodzisz
...... wyniki , ustawiasz sie jak na rozstrzelanie , najpierw dowiadujesz
sie jakim jestes glabem, a potem ze dostales pale
Na szczescie zainteresowalo sie tym kuratorium, pozniej bylo juz lepiej, ale
fakt pozostaje faktem... ponad 50 jedynek , a stres jakiego nigdy nie
przezyles, doszlo do tego , ze bardzo dobrzy uczniowie ciesza sie z tego ze
w ogole zdali!!
Oczywiscie , zdaje sobie sprawe ze byly osoby ktore mogly nie zaslugiwac
nawet na 2 , ale jezeli ktos ma na koniec roku 6 i dostaje 2 to chyba cos tu
jest nie tak.... Jezeli zamierzasz zdawac mature w II LO to licz tylko na
siebie, i najlepiej zacznij sie uczyc juz teraz , uodpornij sie na stres ,
a przede wszystkim nie licz na dobra ocene , najlepiej ciesz sie ze w ogole
zdales!!!
powodzenia , ja na szczescie mam to juz za soba !!!