Re: Maty paralizujace dla Taxi

21. Data: 2001-01-30 23:55:24

Temat: Re: Maty paralizujace dla Taxi
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:
> Imiona i przede wszystkim adresy - zeby go kill-file nie namierzyl. Orientuj
> sie po adresie

Drogi internetowy tajniaku
nie wlaczaj sie do kazdej dyskusji i nie szukaj wszedzie spisku.
Temat to paty paralizujace do Taxi.

Nie wiem czego ucza internetowych tajniakow, ale
temat to maty, a nie sledzenie uzytkownikow internetu.

Nalezy umic oddzielic zycie zawodowe od prywatnego
i postarajcie sie kolego nie byc zawsze na "sluzbie"

22. Data: 2001-01-31 00:50:21

Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Pawel Lesniak" <p...@v...pl> napisal w wiadomosci

> Dlaczego nie odpowiedziales na pytanie???
> Wstydzisz sie powiedziec???
> Aspekty prawne sa takie ze paralizatory sa dopuszcone do uzytku BEZ
> ZEZWOLENIA!!!!
> Dlaczego jestes przeciwny elektryzowaniu bandytów. Sam nim jestes???
> Bede wdzieczny jak powiesz dlaczego zmieniasz imiona.

Bardzo cie prosze: przestan dyskutowac z Expierdem (a.k.a. Dariusz a.k.a.
Jacus). To jest bezcelowe - wszelkie dyskusje z tym osobnikiem sa z góry
skazane na niepowodzenie: w ostatecznosci (tzn. gdy skoncza mu sie
mozliwosci takiego czy innego wymigiwania sie od odpowiedzi) zwyzywa cie od
agentów, szpiegów, tajniaków albo wymysli jakis inny debilizm i tak czy
inaczej uzna dyskusje za wygrana.

BTW: czy mnie juz zwyzywal od agentów? A moze uzywa jakiegos nowego
"argumetu ostatecznego" (do korekty: pisownia celowa)? Nie widze
bezposrednio jego postów, wiec nie wiem, a moze tym razem wpadl na cos
bardziej idiotycznego niz zwykle...

23. Data: 2001-02-01 12:22:53

Od: "roman25" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Roman25
Napisalem o sprzedazy-nie wiedzialem ze wywola to tyle uwag i opinii.Przez
uzytkownika Dariusz,otrzymalem upomnienie od Zarzadu W.P.
Kupilismy to w kilku i jedna zostala-i nie sluzy do okradania klijentow ani
ich paralizowania-sluzy do ewentualmej i ostatecznej obrony bezbronnego
taxsowkarza,kiedy jego zycie jest zagrozone.

Pozdrawiam wszystkich grupowiczow

R...@w...pl
Uzytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisal w wiadomosci

24. Data: 2001-02-01 18:35:15

Od: Iktorn <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Lesniak wrote:

> Tak samo jak napastnik od pradziejów sam decydowal czy bedzie
> napastnikiem czy nie...
> Poza tym Taksówkarz moze równie dobrze strzelic ci kulka w leb i nic
> na to nie poradzisz...

A ja mam nadzieję, że po prostu do taksowek z zamontowanymi
paralizatorami ludzie nie będą wsiadać (ja bym nie wsiadł, mimo iż
'napastnikiem' nie jestem) i pomysł umrze śmiercią naturalną.
Jeśli już chcesz używać porównania z bronią palną, to powiedz, czy
wsiadłbyś do taryfy, w której byłby zamontowany odbezpieczony pistolet
wycelowany prosto w Ciebie, a spust byłby podłączony do pedału???

--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor Schmidt

GU d- C++ UL++ P+ L++ E-- W+ N++ !PS PE++ PGP- R tv b++ DI G !r y?

POMOCY
Identyfikacja choroby
operacje wzroku
Ile może kosztować operacja jelita grubego?
Acenocumarol i ciąża