Re: Mążwłaśniewrócił...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mążwłaśniewrócił...
Date: Fri, 15 May 2009 15:27:06 +0200

Dnia Fri, 15 May 2009 14:41:56 +0200, michał napisał(a):

> Za takie kurestwo Cię nie lubię. Reszta ujdzie w tłoku kukułczego
> gniazda.

Naprawdę wszystko mi jedno, za co mnie nie lubisz. Wystarczy, ze mnie nie
lubisz i wszystko, co piszę, od razu jest dla ciebie be - taki człowiek jak
ty ani niczego nikogo nie nauczy, ani sam się niczego nie nauczy.
Ja zaś uczę się dużo, nawet teraz - i lubię wykorzystywać swoją nabytą
wiedzę i z jej pomocą zaspokajać ciekawość świata. Jestem np ciekawa tego,
jakie są kwalifikacje tego, kto mnie śmie pouczać w necie - dziś uczeń nasz
pan, nie to, co kiedyś, kiedy uczniowi było wszystko jedno :-)