Mąż właśnie wrócił...

1. Data: 2009-05-14 23:45:38

Temat: Mąż właśnie wrócił...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...z pracy, spojrzał na mnie i powiedzial z uśmiechem: "Znowu grupy"?
Ja mu na to: "Żałujesz mi?"
Cmok.
Po czym: "Pisz sobie, pisz. Jestes jakaś pogodniejsza, spokojniejsza, kiedy
sobie tam piszesz, to już pisz sobie, pisz".

Lubię się dobrze bawić, przecież zawsze to mówię, nie?
:-D
Dobranoc. Koniec kolejnego nocnego czekania na męża. Nie lubię sama
zasypiać.

2. Data: 2009-05-14 23:58:38

Temat: Re: Mąż właśnie wrócił...
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości
> [...]

> :-D
> Dobranoc. Koniec kolejnego nocnego czekania na męża. Nie lubię sama

A moja biedna spracowana kobieta śpi umęczona, podczas gdy ja oglądam
sobie takie różne programy przyrodnicze...

michał

3. Data: 2009-05-15 05:40:53

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedy
> sobie tam piszesz, to już pisz sobie, pisz".

No i czy ja nie mówiłem, że zamiast męża masz gacie? Normalny spakowałby Ci
walizki i jakby naprawdę o Ciebie dbał, to wreszcie wywiózłby do Tworek na
obserwację... a tak? Gacie... tylko gacie :/

Paweł

4. Data: 2009-05-15 05:53:19

Od: jbackk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 01:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> :-D
> Dobranoc. Koniec kolejnego nocnego czekania na męża. Nie lubię sama

Ja bym żałował, moja kobieta żeby sobie gadała z kimś ; lepszym?
intelektualnie? to poniżające.
Zresztą Ty wiesz, lubisz to tak jak ja, ale nie w sposób ukryty
(czytając) i walcząc w ten sposób
z nieuniknionymi urojeniami, których Ty najwyraźniej się boisz.
Uspokojenie? nie bądź śmieszna.
To tyle Cmok, ach i wracaj na phap, którego nie opuściłaś. Papa
Pozdrowienia,Jacek

5. Data: 2009-05-15 06:37:52

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co tam u brata ?
Rozwiódł sie, tak jak mu wieszczyłaś ?
Dobrze mu się wiedzie, czy ciągle równia pochyła ?

6. Data: 2009-05-15 06:47:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> ...z pracy, spojrza� na mnie i powiedzial z u�miechem: "Znowu grupy"?
> Ja mu na to: "�a�ujesz mi?"
> Cmok.
> Po czym: "Pisz sobie, pisz. Jestes jakaďż˝ pogodniejsza, spokojniejsza, kiedy
> sobie tam piszesz, to juďż˝ pisz sobie, pisz".
>
> Lubi� si� dobrze bawi�, przecie� zawsze to m�wi�, nie?
> :-D
> Dobranoc. Koniec kolejnego nocnego czekania na m�a. Nie lubi� sama
> zasypiaďż˝.

Te 'cmok',,cmok'-to były uderzenia pięścią?;-)

7. Data: 2009-05-15 06:47:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbackk" napisał:

> Ja bym żałował, moja kobieta żeby sobie gadała z kimś

Panie poeto, więcej troski o składnię poproszę.

> ; lepszym? intelektualnie? to poniżające.

Nie ma nikogo lepszego niż ten z tematu!!!!!!!111111123

> Papa

Więcej jest tych rycerzy, co tu przylezą? Mamy się już bać?

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-05-15 06:53:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Po czym: "Pisz sobie, pisz. Jestes jakaś pogodniejsza, spokojniejsza,
> kiedy sobie tam piszesz, to już pisz sobie, pisz".

Pisz sobie, pisz.

Qra, dobroczynnie

9. Data: 2009-05-15 06:58:15

Od: jbackk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 08:47, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Panie poeto, więcej troski o składnię poproszę.

I w tym rzecz, żeby nie było ładnie (gra słów)

> Nie ma nikogo lepszego niż ten z tematu!!!!!!!111111123

Odliczanie?

> Więcej jest tych rycerzy, co tu przylezą? Mamy się już bać?
>
> --
Ha ha w dzisiejszych czasach rzecz święta, bać się rycerza
chwalipięta.;) -czyli śiętochowizna.
> Pozdrawiam - Aicha
Pozdrawiam,Jacek

PS da radę tępicie diament.

10. Data: 2009-05-15 07:04:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
> Po czym: "Pisz sobie, pisz. Jestes jakaś pogodniejsza, spokojniejsza,
> kiedy sobie tam piszesz, to już pisz sobie, pisz".

[...]

Ten ogrom potrzeby uspokojenia i wypogodzenia.

Saulo

czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie
JESZCZE JEDEN...
HAJ !