czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?

1. Data: 2009-05-14 21:09:22

Temat: czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Pełna treści listu Krzysztofa Czumy do administracji Salonu24

Uprzejmie proszę o:

1) usunięcie kłamliwego i obraźliwego wpisu na blogu niejakiej "Kataryny":

"Przytaczam bo jestem dziwnie przekonana, że lada dzień informacje
Newsweeka się potwierdzą i okaże się, że minister sprawiedliwości
kolejny raz minął się z prawdą. Czuma musi mieć jakieś głęboko ukryte za
to wyjątkowo cenne na tym stanowisku zalety, że go Donald jeszcze trzyma."

Sformułowanie "minister sprawiedliwości kolejny raz minął się z prawdą"
zawiera fałszywe i obraźliwe stwierdzenie o rzekomym "minięciu się z
prawdą" przez Andrzeja Czumę w przeszłości.

Zapowiedź "lada dzień informacje Newsweeka się potwierdzą" zawiera
fałszywy i obraźliwy zarzut kłamstwa przez wydawcę strony www.czuma.pl,
a także stanowi potwierdzenie obraźliwych i fałszywych insynuacji
Newsweeka n/t Andrzeja Czumy.

2) podanie nam danych kontaktowych autorki w celu skierowania pozwu
sądowego.

Zwracam uwagę, że to jest kolejna skarga na Państwa publicystkę. Jeśli
autorka nie zostanie zobligowana do zaprzestania pisania kłamstw o
Andrzeju Czumie, a Państwo nadal będziecie ukrywali jej personalia, to w
pewnym momencie stracimy cierpliwość i pozwiemy wydawców tego portalu.

Ukłony,
Krzysztof Czuma

http://www.kataryna.salon24.pl/104666,czuma-znowu-da
je-czadu
http://www.kataryna.salon24.pl/105213,minister-czuma
-straszy-sadem

i jeszcze:

http://jankepost.salon24.pl/105225,syn-ministra-spra
wiedliwosci-obraza-blogerowi-i-grozi-salonowi24

a tam:
"Co więcej, nasza korespondencja ma już swoją historię i w swoich
pierwszych mailach Krzysztof Czuma pisał w sposób niewybredny o
blogerach Salonu24 (o jednym per "s-syn", o Katarynie per "wredny
babsztyl" . Nie nagłaśnialiśmy tego, bo mieliśmy nadzieję, że to
jednorazowy wyskok syna ministra, że raz ot, po prostu poniosły go
nerwy. Żądał od nas usunięcia krytycznych wobec ministra wpisów. W
przypadku, w którym wskazał na ewidentną nieprawdę -- uczyniliśmy to -- w
porozumieniu z autorem tekstu. Ale sprawa znowu się powtórzyła.

Ostatni mail Czumy do nas dobrze oddaje ton, w jakim syn ministra
traktuje blogerów i Salon24.

"Nie jestem pewien czy uda mi się wygrzebać czas na pozwanie p.Janke bo
paszkwili do obsługi prawnej mamy powyżej możliwości tej obsługi.
Jednakże jeśli znajdę dodatkowe siły będziecie musieli udowodnić, ze
Andrzej Czuma minął się z prawda.

Tak, ze przygotujcie sobie anonimy dowody zawczasu.

Uklony,

Krzysztof Czuma"

pis tworzyl państwo policyjne i totalitarne.
w takim razie jak nazwać to co się dzieje obecnie?

nieco zadumanym...

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-05-15 07:01:12

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> pis tworzyl państwo policyjne i totalitarne.
> w takim razie jak nazwać to co się dzieje obecnie?

A dzieje się rzeczywiście coś, czy tak sobie w necie ktoś coś pisze ?
Ja tam, zadumany, po prostu nie wiem. Ja bym ignorował,
jak gazetkę Urbana. A tak strona jest promowana w całym necie i salon24
idzie w górę jako źródło informacji. Cholera wie, kto za tym stoi, w każdym
bądź razie kapitał na tym zbija salon24.

3. Data: 2009-05-15 07:23:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> idzie w górę jako źródło informacji. Cholera wie, kto za tym stoi, w każdym
> bądź razie kapitał na tym zbija salon24.

o ja cie, redart, czyżbyś zachowywał się jak jarkacz?
nie mogę wprost uwierzyć :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

4. Data: 2009-05-15 07:52:38

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> o ja cie, redart, czyżbyś zachowywał się jak jarkacz?
> nie mogę wprost uwierzyć :)

Mówisz ?
Ja tam nie wiem. Czuma jest(są...) dziwny. Słaby. Ale to tylko takie moje
wrażenie. Nie miałem czasu się przyglądać.

5. Data: 2009-05-15 09:20:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:guj3vo$at$1@news.onet.pl...

> [...]
> idzie w górę jako źródło informacji. Cholera wie, kto za tym stoi, w
> każdym
> bądź razie kapitał na tym zbija salon24.

Zawsze nie moge w to uwierzyc. Złe, spiskowe myslenie to miał byc zly PiS.
Teraz znowu spisek jest w Salonie24, bo przeciw NAM, tylko zaraz, zaraz,
dlaczego ten Salon24 tak przestrasza?
Bo jest tam wolność wypowiedzi? Bo wypowiedziec sie tam moze KAZDY,
z prawa i lewa?

Nie moge pojąc tego rozumowania.
Zgadzam sie, swoboda wypowiedzi
zagraza aktualnej wladzy czy roznych grupom kolesi.
Ale zebys tu red, rowniez wystepopwał przeciw swobodzie,
glosem kolesi? Weszac tam spisek?

GLEBOKO ZDUMIEWA mnie taka postawa.
Taka "ucieczka od wolnosci" o jakiej pisał kiedys Fromm.
Napisze o tym moze niedługo.

Pozdr,
Duch

6. Data: 2009-05-15 12:18:41

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> glosem kolesi? Weszac tam spisek?
>
> GLEBOKO ZDUMIEWA mnie taka postawa.
> Taka "ucieczka od wolnosci" o jakiej pisał kiedys Fromm.

Ja się nie moge nadziwić, jak dziwnie interpretujesz moje słowa ...
Będę musiał się zastanowić jeszcze głębiej nad precyzją moich wypowiedzi ...
Nie mam zamiaru bronić Czumy przed internetową swobodą wypowiedzi.
Dziwię się, że się koleś tak napina na te blogi. W moich oczach traci na
tym.
Ale jak mówię - nie jestem wcale pewien, kto i na kogo się w tym
blogu napina.
Masz tu:
http://areszto.wany.pl/i/1013807/Warszawa/Krzysztof-
Czuma.html

7. Data: 2009-05-15 12:43:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> http://areszto.wany.pl/i/1013807/Warszawa/Krzysztof-
Czuma.html

http://areszto.wany.pl/i/1063307/Warszawa/redart-z%2
0psp.html

hehe, mój kolega prowadzi ten serwis :)

8. Data: 2009-05-15 14:53:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gujmj1$rtr$1@news.onet.pl...

na temat Czumy akurat nie mam zdania.
Duch

9. Data: 2009-05-15 14:53:59

Od: "red_mak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Mówisz ?
> Ja tam nie wiem. Czuma jest(są...) dziwny. Słaby. Ale to tylko takie moje
> wrażenie. Nie miałem czasu się przyglądać.
Własnie likwiduje resztki niezawisłości sądownictwa.
Nowa ustawa o ustroju sądów to już tragedia.
Zapewne tak się tym zmęczył ,że osłabł :-)))
Ale podobno już jest do odstrzału - zrobi swoje
i przyjdzie inny niewinny :-))

10. Data: 2009-05-15 14:58:09

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"red_mak" <r...@o...pl> wrote in message

> Własnie likwiduje resztki niezawisłości sądownictwa.
> Nowa ustawa o ustroju sądów to już tragedia.

-przyjrze sie temu. Nowa wladza dziala w trybie TKM i to ostro.
Moze by stronke na ten temat zrobic?

Duch

politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie