nie znaczy nie

1. Data: 2009-05-14 07:50:34

Temat: nie znaczy nie
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I

"Nigel Farage podsumowuje 5-letnią kadencję Parlamentu Europejskiego"

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

2. Data: 2009-05-14 09:08:36

Temat: Re: nie znaczy nie
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I
>
> "Nigel Farage podsumowuje 5-letnią kadencję Parlamentu Europejskiego"

Co gorsza- on ma rację. Niestety- zwykła ludzka przyzwoitość- do której on
się odwołuje (choć może w sposób niejawny) europosłom jest zupełnie obca. I
tu pytanie: DLACZEGO? Dlaczego z taką determinacją banda lewaków ciągnie
narody europy w przepaść? Bo nawet teoretyczni beneficjenci tego układu
(Niemcy i Francja) też znajdą się w gronie przegranych. Nie będzie
zwycięzców i zwyciężonych- wszyscy będą przegrani.

Chiron

3. Data: 2009-05-14 09:15:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> (Niemcy i Francja) też znajdą się w gronie przegranych. Nie będzie
> zwycięzców i zwyciężonych- wszyscy będą przegrani.

A to odpowiedź prosta jest - bolszewia to wymysł parchów, a oni mają
zakonotowane talmudycznie tendencje samobójcze poprzez wrogość i pogardę do
innych ludzi, co uderza rykoszetem w nich samych. Głęboka wiara w własność
całego majątku na Ziemi... Talmudy powinny być zniszczone do końca.

4. Data: 2009-05-14 20:45:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> on się odwołuje (choć może w sposób niejawny) europosłom jest zupełnie
> obca. I tu pytanie: DLACZEGO? Dlaczego z taką determinacją banda lewaków

bo lewackie hasełka są pozornie piękne i łatwo się na nie nabrać
praktycznie każdemu?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

5. Data: 2009-05-15 08:41:25

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
> http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I
>
> "Nigel Farage podsumowuje 5-letnią kadencję Parlamentu Europejskiego"

Chce mi sie rzec: dobrze ze mamy internet!

Tubylców karmi sie informacja ze ktos przecie Traktatowi ten ciemniak.
Grubasy zupelnie nie liczą sie z glosem ludzi.
Z filmu widac wyraznie jak to wygląda - kreci tym interesem
grupa socjalistów, w dodatku z manierami Palikota czy Leppera.
Produkcja Europy spada, technologiczny rozdzwiek pomiedzy EU a USA,
coraz wiekszy. Europa nie najlepiej wygląda.

Pozd,
Duch

6. Data: 2009-05-16 00:37:44

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Produkcja Europy spada, technologiczny rozdzwiek pomiedzy EU a USA,
> coraz wiekszy. Europa nie najlepiej wygląda.

Sukcesow byś poszukal a nie tylko tak mrocznie. Ilość muzułmańskich domów
modlitw rośnie.
zx

7. Data: 2009-05-16 03:56:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
>
> Sukcesow byś poszukal a nie tylko tak mrocznie. Ilość muzułmańskich domów
> modlitw rośnie.
> zx

I syny Goga...

8. Data: 2009-05-18 07:49:24

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zeusx" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> Sukcesow byś poszukal a nie tylko tak mrocznie. Ilość muzułmańskich domów
> modlitw rośnie.

hehe, oraz imigrantów oraz ich dzieci, na bezrobotnym :)
Duch

JESZCZE JEDEN...
HAJ !
Ronaldo has an awakening