Mebelki kuchenne - patenty

1. Data: 2004-09-01 09:45:38

Temat: Mebelki kuchenne - patenty
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Projektujemy z lubą mebelki to kuchni. Na razie jakiś standard, tzn
szafki i szuflady na dole, na tym blat, nad tym kilka szafek.
Oczywiście wszystko dopasowane do gabarytów kuchni, planowanego wystroju
itp, dlatego np. szafki się będą kończyć takimi ściętymi trójkątnymi
półeczkami i nie będzie niczego narożnego.

Czy może ktoś doradzic coś w kwestii drobnych patentów, które znacznie
ułatwiają życie? Coś jak np: zamontowanie wieszaka na chochelki i
drewniane sztuće, oświetlenie na blat włączane dotykowo, amerykanckie
prowadnice do szuflad nietrzaskające itp itp.

Za wszelkie uwagi i sugestie, które się Wam nasunęły PO zamontowaniu
Waszych zaplanowanych kuchni, będę bardzo wdzięczny.

1. Data: 2004-09-01 10:23:46

Temat: Re: Mebelki kuchenne - patenty
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Za wszelkie uwagi i sugestie, które się Wam nasunęły PO zamontowaniu
> Waszych zaplanowanych kuchni, będę bardzo wdzięczny.

1. Brak miejsca na składowanie surowców wtórnych. Proponowano mi
specjalne cargo, ale cena zabiła pomysł. Na szczęście udało mi się
wygospodarować na to miejsce w WC.

2. Specjalne miejsce na stolnice. Pomysł podsunął mi stolarz który robił
meble.

Więcej grzechów nie pamiętam.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-09-01 10:53:12

Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> Grzegorz Janoszka napisał(a):

> 2. Specjalne miejsce na stolnice. Pomysł podsunął mi stolarz który robił
> meble.
A może troszkę więcej szczegółów?

Milo

1. Data: 2004-09-01 11:12:59

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milo napisał(a):

> A może troszkę więcej szczegółów?

Stolnice ( 1 duża i 2 małe ) są wsuwane pionowo w prowadnice z listewek.
Na brzegu każda stolnica ma odpowiednio przycięty kawałek frontu, tak że
całość w pozycji spoczynkowej wygląda tak jak reszta. Do pozycji bojowej
wysuwa się pociągając za uchwyt meblowy. Stolnica leżąc na blacie
zahacza o jego krawędź czym unieruchamia się, w razie potrzeby mozna
przycisnąć brzuchem ;)

Gdzie mnie tam do asciiartów Hanki, ale spróbuję :)

___________
| | |
| | |
| | |
| | I |
| | I |
| | |
| I | |
| I |-----|
| I | |
| | |
| | I |
| | I |
| | I |
| | |
| | |
|_____|_____|

<--10 cm--->

Wysokość - od cokołu aż po blat.

1. Data: 2004-09-01 11:28:38

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Specjalne miejsce na stolnice. Pomysł podsunął mi stolarz który robił
> meble.
No to podzaiel sie tym pomyslem...

1. Data: 2004-09-01 12:26:05

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w
wiadomości
du.pl...
> Projektujemy z lubą mebelki to kuchni.
(...)
> Czy może ktoś doradzic coś w kwestii drobnych patentów, które
znacznie
> ułatwiają życie?
W jednym sklepie meblokuchennym widziałem takie cósie wyglądające
nieco jak szufladki pod szafkami wiszącymi, po pociągnięciu za
uchwyt opuszczało się toto o jakieś 40-45 stopni. Wewnątrz miało
przegródki, na przyprawy czy inne drobiazgi jak znalazł. Niestety
nie pamietam firmy i na żadnym obrazku nie mogę znaleźć :(

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-01 12:28:15

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drewniane sztuće, oświetlenie na blat włączane dotykowo, amerykanckie
> prowadnice do szuflad nietrzaskające itp itp.

widzilaem takie fajne szyflady ktore byly zamiast cokolow - super duzo
miejsca.
Fajnym wynalazkiem jest magetyczna listwa na noze, o ile masz dobre a nie
jakis laser, to prawie sie nie tepia.
Fajna rzecza jest miejsce na ksiazki kucharskie w kuchni i taka rozkladana
poleczka nad blatem na otwarta ksiazke. Dodaje to kuchni humanistycznego
wystroju ;-)

musta

1. Data: 2004-09-01 16:47:01

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milo" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> A może troszkę więcej szczegółów?

- może prostszym rozwiązaniem byłoby zrobienie wąskiej półeczki na stolnicę
w 80-tce, tak jak mi zrobił mąż w standardowych meblach. Pod spodem stoją
garnki i jest ok.

1. Data: 2004-09-01 16:52:44

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
du.pl...
> Projektujemy z lubą mebelki to kuchni. Na razie jakiś standard, tzn

-ja też myślę nad nowymi meblami i wiem, że zrobie oddzielną (znaczy się
oddzielne drzwiczki) małą szafeczkę - która będzie chlebakiem - nienawidzę
pojemników na chleb stawianych na blacie. Tam wstawię tackę i ok.

1. Data: 2004-09-01 17:20:09

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SabAda" napisał w wiadomości

> [...]
nienawidzę
> pojemników na chleb stawianych na blacie. Tam wstawię tackę i ok.

Ja w szafce wstawiłam zamykany, mały chlebak, a szafka jest dodatkowo
uzywana jako schowek na ścierki, mikser i urządzenie do wyciskania cytrusów.
Myślę, że to jest bardziej "oszczędny" dla miejsca patent, w mojej kiszce
sprawdził się znakomicie. Tylko chlebak trochę za mały jak duzy chleb
kupię...

Agata

Nie GDZIE, ale CZY okap kuchenny
szablony do malowanie "fresków"
płyty gipsowe wodoodporne na zewnatrz, czy mozna?
Remont starej chałupy-jak się do tego zabrać?
Jak wykończyć otwór w stropie?