Meble "biurowe" do mieszkania

11. Data: 2012-05-14 20:01:53

Temat: Re: Meble "biurowe" do mieszkania
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1xc0s1ahtn7t0.1scmjvmnbk345.dlg@40tude.net...

> http://www.ojega.pl/

W życiu!
http://brw.com.pl/pl/inspiracje/14/991

12. Data: 2012-05-14 20:18:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 May 2012 22:01:53 +0200, Veronika napisał(a):

> W życiu!
> http://brw.com.pl/pl/inspiracje/14/991

Nie widzę kardynalnej różnicy - tylko meble bardziej "nobliwe". No i
wątkodawczyni szuka inspiracji nie-biurowej, w dodatku takiej, aby
segregatory były niewidoczne.

13. Data: 2012-05-15 12:54:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zetka wrote:
> [...]
>
> Może mają Państwo jakieś niebanalne
> pomysły jak przechowywać segregatory itp.
> w taki sposób żeby nie szpeciły mieszkania.

ikea...

14. Data: 2012-05-15 23:37:59

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

> ikea...

Na serio tak źle kobiecie życzysz ?

Dziobak

15. Data: 2012-05-16 06:06:31

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziobak wrote:
> Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

> Na serio tak źle kobiecie życzysz ?

ja jej życzę dobrze dlatego proponuje soldne meble a nie polskie garażowe
B&W czy jakiś Bodzio.

16. Data: 2012-05-16 06:07:46

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zetka wrote:

> W ramach typowych rozwiązań - tak, ale ja liczyłam
> na jakieś nietypowe pomysły

no to zatrudnij dobre renomowane studio projektowe to ci zaprojektują
niebanalne roziwązania do biura domowego, płacisz masz...

Niestety po sklepach takich rzeczy nie znajdziesz bo nie ma na nie popytu
masowego.

17. Data: 2012-05-16 10:53:22

Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 16 May 2012 08:06:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> ja jej życzę dobrze dlatego proponuje soldne meble a nie polskie garażowe
> B&W czy jakiś Bodzio.

Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość produktów z
ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie szybko. Szafki z
szufladami dosłownie się bujają na boki :|

--
Kapsel
http://kapselek.net

18. Data: 2012-05-16 12:29:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel wrote:

> Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość
> produktów z ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie
> szybko. Szafki z szufladami dosłownie się bujają na boki :|

to chyab kupowałeś ten najtańśze. te w normalnej cenie są bardzo dobrze
wykonane. Też mam troszkę ikei i nie mam żadnych zastrzeżeń.

19. Data: 2012-05-16 14:41:54

Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2012 12:53:22 +0200, Kapsel napisał(a):

> Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość produktów z
> ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie szybko. Szafki z
> szufladami dosłownie się bujają na boki :|

Bo trza kupic cos bez ruchomych elementow ;-)

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20135300/
#/80135298 + akcesoria

--
pozdro
R.e.m.e.K

20. Data: 2012-05-16 17:29:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-16 12:53, niebożę Kapsel wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość produktów z
> ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie szybko. Szafki z
> szufladami dosłownie się bujają na boki :|

Może by należało jednak je poskręcać?

qr.a

Podkaszarka - wiem, elektryczna, ale...
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
Timer
Śmierć starym szmatom ;)))
indukcyjka