Re: Medicover - pytanie:)

From: "Ewa" <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Medicover - pytanie:)
Date: Tue, 18 Sep 2001 22:02:06 +0200

> czy ktos z Was moze podzielic sie ze mna
> wrazeniami zwiazanymi z korzystaniem z
> uslug Medicoveru (zwlaszcza Wroclaw)???

ja mam doswiadczenia z nimi, jako pracownik firmy, ktora swiadczenia
Medicoveru wykupila
wprawdzie w Warszawie, ale ... opowiem
1) poniewaz bolam mnie brzuch poszlam do internisty, skierowano meni na
setki badan w tym ginekoligicznych
2) na pobraniu krwi pierwszy raz z zyciu pociekly mi lzy z bolu a siniak
nosilam prze 2 tygodnie
3) w trakcie wizyty u ginekologa dowiedzialam sie ze mam ogromna torbiel na
jajaniku, ktora moza usunac juz chyba tylko chirurgicznie ( w najlepszym
przypadku laparoskopia), gdy wyrazilam swoje zdziwenie, twierdzac ze
regularnie chodze do ginekologa i moja pani doktor na pewno by to znalazla,
wiec raczej nie mam torbieli (zwlaszcza, ze jestem bardzo szczupla i lekarze
twierdza, ze mnie sie bada idealnie, bo nic nie przeszkadza) pani doktor z
Medicoweru stwierdzila, ze sie nei myli, ze wyczuwa ogronma moze nawett 5cm
torbiel
pani powiedziala mi, ze jesli brzuch zacznei mnei bolec bardziej to mam
wziac dowod i udac sie do anblizszego szpitala, bo to oznacza, ze torbiel
pekla i tylko chirurg moze pomoc, bo sie rozleje do otrzewnej
pani doktor stwierdzial to bez usg
dwa dni pozniej zrobiono mi usg, lekarz byl szczerze zdziwiony, bo usg nie
wykazalo zadnych nieprawidlowosci, nie mam torbieli!
ale 2 dnie zylam spakowana i gotowa na wizyte w szpitalu, bo w koncu
dlaczego mam nei ufac lekarzowi
zeby bylo smieszniej lekarka , gdy poszlam do niej z wynikami usg, nawet
mnie nie przeprosila, powiedizal ze torbiel musiala peknac
4) wczoraj probowlam sie zarejestrowac do internisty, w dwu przychodniach
nie bylo miejsc, w dwu innych nie pytalam, bo mieszcza sie za daleko ode
mnie
5) wczoraj probowalam umowic tez wizyte do dermatologa, najblizsza mozliwa
to tylko rano po 20 wrzesnia, najwczesniejsza wizyta w godzinach
popoludniowych na pocztku pazdziernika

tyle moich doswiadczen
moja kolezanaka natomisat zostala tam przez kogos poinformowana, ze ma guza
mozgu, na co wskazuje zbyt wysoki poziom prolaktyny, badania wykonano
oczywiscie po diagnozie
okazalo sie nie ma guza

moze inni sa jednak zadowoleni, moze ja zle trafilam
chetnie tez poczytam opinie na temat tej firmy

Ewa