Medicover - pytanie:)

1. Data: 2001-09-18 15:43:51

Temat: Medicover - pytanie:)
Od: "kunis" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:)

czy ktos z Was moze podzielic sie ze mna
wrazeniami zwiazanymi z korzystaniem z
uslug Medicoveru (zwlaszcza Wroclaw)???

czy warto wg Was wykupic u nich pakiet
uslug medycznych (niebieski)???

pozdrawiam:)
kunis

2. Data: 2001-09-18 20:02:06

Temat: Re: Medicover - pytanie:)
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos z Was moze podzielic sie ze mna
> wrazeniami zwiazanymi z korzystaniem z
> uslug Medicoveru (zwlaszcza Wroclaw)???

ja mam doswiadczenia z nimi, jako pracownik firmy, ktora swiadczenia
Medicoveru wykupila
wprawdzie w Warszawie, ale ... opowiem
1) poniewaz bolam mnie brzuch poszlam do internisty, skierowano meni na
setki badan w tym ginekoligicznych
2) na pobraniu krwi pierwszy raz z zyciu pociekly mi lzy z bolu a siniak
nosilam prze 2 tygodnie
3) w trakcie wizyty u ginekologa dowiedzialam sie ze mam ogromna torbiel na
jajaniku, ktora moza usunac juz chyba tylko chirurgicznie ( w najlepszym
przypadku laparoskopia), gdy wyrazilam swoje zdziwenie, twierdzac ze
regularnie chodze do ginekologa i moja pani doktor na pewno by to znalazla,
wiec raczej nie mam torbieli (zwlaszcza, ze jestem bardzo szczupla i lekarze
twierdza, ze mnie sie bada idealnie, bo nic nie przeszkadza) pani doktor z
Medicoweru stwierdzila, ze sie nei myli, ze wyczuwa ogronma moze nawett 5cm
torbiel
pani powiedziala mi, ze jesli brzuch zacznei mnei bolec bardziej to mam
wziac dowod i udac sie do anblizszego szpitala, bo to oznacza, ze torbiel
pekla i tylko chirurg moze pomoc, bo sie rozleje do otrzewnej
pani doktor stwierdzial to bez usg
dwa dni pozniej zrobiono mi usg, lekarz byl szczerze zdziwiony, bo usg nie
wykazalo zadnych nieprawidlowosci, nie mam torbieli!
ale 2 dnie zylam spakowana i gotowa na wizyte w szpitalu, bo w koncu
dlaczego mam nei ufac lekarzowi
zeby bylo smieszniej lekarka , gdy poszlam do niej z wynikami usg, nawet
mnie nie przeprosila, powiedizal ze torbiel musiala peknac
4) wczoraj probowlam sie zarejestrowac do internisty, w dwu przychodniach
nie bylo miejsc, w dwu innych nie pytalam, bo mieszcza sie za daleko ode
mnie
5) wczoraj probowalam umowic tez wizyte do dermatologa, najblizsza mozliwa
to tylko rano po 20 wrzesnia, najwczesniejsza wizyta w godzinach
popoludniowych na pocztku pazdziernika

tyle moich doswiadczen
moja kolezanaka natomisat zostala tam przez kogos poinformowana, ze ma guza
mozgu, na co wskazuje zbyt wysoki poziom prolaktyny, badania wykonano
oczywiscie po diagnozie
okazalo sie nie ma guza

moze inni sa jednak zadowoleni, moze ja zle trafilam
chetnie tez poczytam opinie na temat tej firmy

Ewa

3. Data: 2001-09-19 08:21:07

Od: "amelia" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rowniez mam negatywne odczucia...
u mnie bylo podobnie jak u Ewy - poczulam sie zle wiec poszlam do internisty
, ktoory nawet nie raczyl mnie zbadac od razu dal skierowanie do laryngologa
i ortopedy , poszlam do laryngologa - 2 wizyty, ktory spowrotem skierowal
mnie do internisty , ktory z kolei skierowal mnei na przeswietlenie pluc,
siniaki po pobieraniu krwi to normalka, do tej pory pobieranie krwi bylo mi
obojętne, ostatnio jednak bolalo potwornie,pomijam juz fakt ze zeby zapisac
sie na pobrani krwi na cywilizowaną godzine tj na ok 7- 9 jest
niemożliwością , zostają terminy 11-12 a przetrwanie do tej pory naczczo -
przynajmniej w moim przypadku bez napicia sie nawet szklanki soku - graniczy
z cudem

Użytkownik Ewa <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o896r$r56$...@p...acn.pl...

4. Data: 2001-09-20 10:15:14

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

--

Smuggler
***

5. Data: 2001-09-21 08:49:24

Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości news:9o896r$r56
> 1) poniewaz bolam mnie brzuch poszlam do internisty, skierowano meni na
> setki badan w tym ginekoligicznych
IMHO To akurat jest ich zaleta. U mnie dzieki temu wykryli bardzo powazna
przewlekla chorobe w bardzo wczesnej fazie.

> 2) na pobraniu krwi pierwszy raz z zyciu pociekly mi lzy z bolu a siniak
> nosilam prze 2 tygodnie
Potwierdzam ino u mnie ponad 3 tyg.

> 3)
Z ginekologiem nie mam doswiadczen

> 4) wczoraj probowlam sie zarejestrowac do internisty, w dwu przychodniach
> nie bylo miejsc, w dwu innych nie pytalam, bo mieszcza sie za daleko ode
W Wawie to normalne.

> 5) wczoraj probowalam umowic tez wizyte do dermatologa, najblizsza mozliwa
> to tylko rano po 20 wrzesnia, najwczesniejsza wizyta w godzinach
> popoludniowych na pocztku pazdziernika
Lepszy jest REUMATOLOG ostatnio czekalem na wizyte 4 tyg i jak sie
doczekalem to sie okazalo ze nie przyszedl. I znowu 4 tyg :)

> moze inni sa jednak zadowoleni, moze ja zle trafilam
Jak wszedzie sa plusy i sa minusy

ciuSMa

Leczenie zębów - znieczulać czy nie?
zapalenie gardla