Re: Medicover - pytanie:)

From: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Medicover - pytanie:)
Date: Fri, 21 Sep 2001 10:49:24 +0200

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości news:9o896r$r56
> 1) poniewaz bolam mnie brzuch poszlam do internisty, skierowano meni na
> setki badan w tym ginekoligicznych
IMHO To akurat jest ich zaleta. U mnie dzieki temu wykryli bardzo powazna
przewlekla chorobe w bardzo wczesnej fazie.

> 2) na pobraniu krwi pierwszy raz z zyciu pociekly mi lzy z bolu a siniak
> nosilam prze 2 tygodnie
Potwierdzam ino u mnie ponad 3 tyg.

> 3)
Z ginekologiem nie mam doswiadczen

> 4) wczoraj probowlam sie zarejestrowac do internisty, w dwu przychodniach
> nie bylo miejsc, w dwu innych nie pytalam, bo mieszcza sie za daleko ode
W Wawie to normalne.

> 5) wczoraj probowalam umowic tez wizyte do dermatologa, najblizsza mozliwa
> to tylko rano po 20 wrzesnia, najwczesniejsza wizyta w godzinach
> popoludniowych na pocztku pazdziernika
Lepszy jest REUMATOLOG ostatnio czekalem na wizyte 4 tyg i jak sie
doczekalem to sie okazalo ze nie przyszedl. I znowu 4 tyg :)

> moze inni sa jednak zadowoleni, moze ja zle trafilam
Jak wszedzie sa plusy i sa minusy

ciuSMa