Re: Medicover - pytanie:)

From: "amelia" <a...@b...gnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Medicover - pytanie:)
Date: Wed, 19 Sep 2001 10:21:07 +0200

rowniez mam negatywne odczucia...
u mnie bylo podobnie jak u Ewy - poczulam sie zle wiec poszlam do internisty
, ktoory nawet nie raczyl mnie zbadac od razu dal skierowanie do laryngologa
i ortopedy , poszlam do laryngologa - 2 wizyty, ktory spowrotem skierowal
mnie do internisty , ktory z kolei skierowal mnei na przeswietlenie pluc,
siniaki po pobieraniu krwi to normalka, do tej pory pobieranie krwi bylo mi
obojętne, ostatnio jednak bolalo potwornie,pomijam juz fakt ze zeby zapisac
sie na pobrani krwi na cywilizowaną godzine tj na ok 7- 9 jest
niemożliwością , zostają terminy 11-12 a przetrwanie do tej pory naczczo -
przynajmniej w moim przypadku bez napicia sie nawet szklanki soku - graniczy
z cudem

Użytkownik Ewa <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o896r$r56$...@p...acn.pl...