Wyrostek robaczkowy :-((((

1. Data: 2001-09-18 15:57:37

Temat: Wyrostek robaczkowy :-((((
Od: sebastian <s...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od wczorajszego wieczoru k?uje mnie lekko w miejscu gdzie mo?na
spodziewaae si? wyrostka...
Dziœ mam takie wra?enie jakbym mia? wzd?cia i roœnie mi temperatura...
Mam w tej chwili 37,2(rano mia?em 36,4)
Z moj? równowag? te? nie jest najlepiej , bo czuje si? jakiœ sko?owany
Jakie s? jeszcze objawy i kiedy do lekarza ?
Nudnoœci i wymiotów jak narazie nie zanotowano.....
pozdrawiam!

2. Data: 2001-09-18 16:50:46

Temat: Re: Wyrostek robaczkowy :-((((
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sebastian" <s...@k...k.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
> Od wczorajszego wieczoru kłuje mnie lekko w miejscu gdzie można
> spodziewać się wyrostka...
> Dzio mam takie wrażenie jakbym miał wzdęcia i roonie mi temperatura...
> Mam w tej chwili 37,2(rano miałem 36,4)
> Z moją równowagą też nie jest najlepiej , bo czuje się jakio skołowany
> Jakie są jeszcze objawy i kiedy do lekarza ?

Do lekarza!

3. Data: 2001-09-18 18:30:13

Od: "Witch" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sebastian" <s...@k...k.pl> napisal w wiadomosci
[...]
> Jakie są jeszcze objawy i kiedy do lekarza ?
> Nudnooci i wymiotów jak narazie nie zanotowano.....
> pozdrawiam!

Hej
Mysle, ze...JUZ!
Pozdrawiam