Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.

Data: 2006-05-22 17:37:22
Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl>

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
news:e4sbnb$aar$1@news.dialog.net.pl...

> To z pewnoscia jego ukryta prowokacja. Dziwie sie, ze jeszcze tacy ludzie
> jak Wladyslaw Tarnawski, o takich pogladach swobodnie poruszaja sie w
> spoleczenstwie.

A jakie to niby sa moje poglady?
Faktycznie przeciwstawiam sie dominacji kobiet w zyciu rodziny,
przeciwstawiam sie ukrytemu matriarchatowi i tworzeniu mezczyzn
uzaleznionych emocjonalnie od kobiet-wychowawczyn. A ze rozwiazanie tego
problemu znalazlem w edukacji seksualnej od kolyski poczynajac to juz nie
moja wina.Dominujecie wy kobiety emocjonalnie nade mezczyznami wlasnie
dlatego, ze brakuje w spoleczenstwach (polskie spoleczenstwo nie jest tutaj
wyjatkiem) edukacji seksualnej dzieci bez zadnych ograniczen.
To wy, kobiety stoicie za walka mezczyzn o wladze, o dominacje, podczas gdy
same dominujecie w zyciu emocjonalnym i tym samym sprawujecie wladze nad
nieswiadomymi mezczyznami. Ujawniajac mechanizm uzalezniania mezczyzny przez
kobiete uderzam w fundamenty wladzy, ktora sprawujecie nad swiatem, a wy z
wladzy zrezygnowac nie chcecie dlatego posadzacie mnie - chociaz nie
wszystkie - o najgorsze rzeczy. Posadzacie mnie o patologie, a same
patologie tworzycie i to w glorii i chwale matriarchalnego prawa.

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

> --
> Pozdrawiam
> Iwona
> // Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
> Cyceron

Niegodna jestes cytowac wielkiego mysliciela.