Medycyna i polska rzeczywistosc.

21. Data: 2006-05-21 15:20:48

Temat: [OT]
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SnowGoose" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> Pochodze z rodziny, w której sprawy seksu były raczej pomijane (nie
> licząc jakiś zartów).
> Raczej nie mógłbym się temu przyglądać, zbyt obce to było wtedy. Ale
> uważam, że w szcześliwej rodzinie, widok nagiego rodzica nie powinien
> być czymś przykrym.

Co innego sama nagosc, ktora np. w Szwecji, w rodzinie moich znajomych juz w
latach '80 byla i jest czyms normalnym. Natomiast sex, to juz inna sprawa i
nie nalezy tych dwoch spraw klasc na jednej szali.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

22. Data: 2006-05-21 17:40:26

Temat: Re: [OT]
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej porozmawiajcie o tym z panem Wojtkiem Cejrowskim, który takie
inicjacje seksualne widział w niejednym pierwotnym plemieniu indiańskim
i nikt nie pomyślał o jakichś zboczeniach. Seks był naturalną częścią
życia. Może to my jesteśmy za bardzo pruderyjni??? Ja osobiście też bym
nie chciał oglądać rodziców, ani sam przy swoich dzieciach...
--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

23. Data: 2006-05-21 17:46:08

Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> I nie mialbys nic przeciwko temu, aby wowczas twoi rodzice uprawiali sex
> przy tobie??? Na twoich oczach??? Albo, zebys ty to robil przy swoich
> dzieciach??? To przeciez zboczenie!!

ee, zboczenie to bedzie chyba wtedy jesli obecnosc dziecka (widza)
bedzie sluzylo do osiagniecia satysfakcji seksualnej

--
careful with that axe Eugene!

24. Data: 2006-05-21 17:50:05

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sprawa i
> nie nalezy tych dwoch spraw klasc na jednej szali.

Może za 100 lat przejdzie przez europę nowa rewolucja
obyczajowo-seksualna? I za 200 lat w Szwecji już oglądanie seksu
rodziców nie będzie takie niestosowne. Zważywszy na popularność różnych
reallity i ogólnej dostępności do erotyki.

pozdrawiam
SnowGoose

25. Data: 2006-05-21 18:05:07

Od: "Nelka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ty Mikus miales kiedykolwiek cos wspolnego z medycyna...? chyba
raczej nie. Tutaj trzeba ostro zakuwac chemie i fizyke. Nie wystarczy
pamiec fotograficzna, tylko umiejetnosc szybkiego przyswajania wiedzy.
Medycyna jest trudnym kierunkiem, który wymaga stalego
doksztalcania. Jezeli ktos idzie na ten kierunek to musi miec mocne
nerwy i duzo wolnego czasu, ktory przeznaczy na nauke. Oczywiscie
niektórzy wspomagaja sie amfetamina albo innymi "niezbednikami
"studenta medycyny. Dlatego pozniej mamy takich lekarzy jakich
mamy...dlatego, jezeli marzysz o tej medycynie. masz predyspozycje i
checi to probuj. Najgorzej jest pozniej zalowac , ze czegos sie nie
zrobilo ...wiec do dziela :)
Zycze powodzenia !
nelka

26. Data: 2006-05-21 19:02:26

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nelka napisał(a):
.
> fakt - malo jes lekarzy z prawdziwym powolaniem...nie ma
> Judymów...:P ...szkoda...
> nelka

Judym z powołania też nie mógł się wyżywić.
Pozdrawiam.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

27. Data: 2006-05-21 19:21:10

Od: "Nelka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, teraz to najwazniejsze, zeby miec a nie byc :) Ale sa tez
ludzie, którzy pomagaja innym za bardzo male pieniadze. Nawet czasami
lekarze...ale sa to pojedyncze przypadki. Niestety wszyscy zrobili sie
rzadni kasy i bagactw, zwlaszcza lekarze, ktorzy wysoka pensja chca
sobie zrekompensowac ciezkie lata nauki...ehhh szkoda gadac :)
pozdrawiam
nelka

28. Data: 2006-05-21 19:32:45

Od: nightwatch77 <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikus wrote:

> [...]
> szklanki spirytusu. I jedno i drugie to %. Roznica zaczyna sie pojawiac
> dopiero np. jak sie siadzie za kierownica.

> To zboczenie pozwolic dziecku uczestniczyc (jak jest obecne, to w pewnym
> sensie uczestniczy) w stosunku rodzicow. Co ma do robienia dziecko w pobizu
> jak mama steka, kwiczy i zwija sie pod ojcem?
> Niech nie wspomne o sytuacjach kiedy rodzice maja do pokazania dziecku
> znacznie wiecej jak tradycyjne brzuszek do brzuszka.
> A nastepny krok? Zaprosic dziecko do udzialu?
> Zboczencow od razu trzeba za kraty, zanim skrzywia psychike dziecka.

Z ciekawością przyglądałem się dyskusjom nad artykułami LeoTara, dziś po
raz pierwszy zobaczyłem rozsądne zdanie o tym że w niektórych kulturach
ludzie mają zupełnie inne niż polskie podejście do spraw seksu. Nie
znaczy to że LeoTar ma rację (nie czytałem jego tekstów poza paroma
akapitami) ale przynajmniej pozwala zaakceptować to że różni ludzie te
same rzeczy mogą bardzo różnie interpretować.
Na przykład w Indiach kapliczka zawierająca posążek narządów płciowych
bogini jest po prostu symbolem religijnym, u nas tymczasem wizja
świętego z jajami na wierzchu była by ciężka do obronienia.

Ale to co jest napisane powyżej 'matka stęka, kwiczy i zwija się pod
ojcem' świadczy chyba tylko o tym jakie wyobrażenie o seksie ma pan
Mikus, coś na pograniczu taniego pornola a kopulacji zwierząt.
Myślę że gdyby miał opowiedzieć o seksie dziecku to było by to dla tego
dziecka bardzo szkodliwym przeżyciem. Rzeczywiście w tym przypadku
lepiej niech dzieci szukają wiadomości gdzie indziej.

rg

29. Data: 2006-05-21 19:56:17

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Nelka" <n...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
rzadni

ZADNI.....

....co do Twoich przemyslen - zostan lekarzem i zyj z satysfakcji, nic
trudnego.

Pozdr. Ewa

30. Data: 2006-05-21 20:20:19

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@o...nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:e4nmai$t0d$1@news.onet.pl...

> Chyba nie odrozniasz pedofilii od wychowania seksualnego w domu rodzinnym.
> Przeczytaj wszystko co tam jest zawarte a dopiero pozniej zabieraj sie za
> nazywanie spraw.

Jakby nie nazwać tego co tam piszesz, jesteś albo nienormalny albo ktoś Cię
bardzo skrzywdził. Zresztą odpowiednie służby powinny się tym zająć.
EOT

Jaki lek na niedorozwój macicy ok. 1976 roku?
bladość, wyschnięte usta i depresja
co to jest F 23.1?
Wyniki Holtera - proszę o komentarz
Pisk w uchu