Medycyna i polska rzeczywistosc.

41. Data: 2006-05-22 11:05:36

Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SnowGoose" napisał:

> czy nie dlatego nie pozwala się pokazywać dziecku współżycia
> rodziców, że podczas aktu seksualnego występuje często element
> agresji, zamiast czułości?

Po części na pewno też. To wykoślawiałoby przekaz słowny "patrz, jak
mamusia i tatuś się kochają", gdy mamusia z tatusiem gryzą się i
drapią (na przykład). A przecież nie słowa mają największe
oddziaływanie, tylko czyny.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 62.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

42. Data: 2006-05-22 11:14:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <l...@w...pl> wrote in message

Wydaje mi sie ze pewne fakty i problemy -tutaj medyczne- tworzy sztucznie
telewizja.
Tak jak ostatnio pojawil sie "problem homoseksualizmu", tak rowniez
"problem polskie sluzby zdrowia" tez powstal.

Tak powstaly tez inne problemy np. pare lat temu "problem wielkiej dziury
budzetowej",
albo za PRL, problem mieszkan.

Inaczej - jakis problem tworzy go telewizja - to jest glowne zrodlo
powstawania
"problemow", w przeciwienstwie do problemow rzeczywistych ktore są.
Ale "problem medialny" i problem rzyczywisty to dwa inne swiaty.

> Czy polska medycyna będzie w stanie odrodzić się na nowo ?

Polska medycyna ma sie nienajgorzej - zreszta w panstwach calej UE,
lecznictwo przezywa jais-tam kryzys (Niemcy, UK).

> Czy jej nadszarpnięty autorytet zazna jeszcze swietnosci ?

Nadszarpniety autorytet? Nic takiego nie widze.

> Czy lekarz bedzie jeszcze traktowany jako człowiek godny poszanowania.?

Lekarz to zawod o najwiekszym prestizu, skad masz informacje ze lekarzow sie
nie szanuje?

> Przeciez mimo wielkiej satysfakcji zawod ten nie daje żadnych perspektyw
> finansowych na przyszłość.

Znasz lekarzy z dluzszym (20, 25 lat) stazem ze tak mowisz? Chyba nie.

Pozdrawiam,
Duch

43. Data: 2006-05-22 11:19:59

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikus napisał(a):
> istniejaca sytuacja, albo pokaz ze masz "jaja" i rzuc to co robisz i zacznij
> studiowac ta wysniona medycyne.

Nie, nie... Oczywiście wolałbym studiować nauki ścisłe (wiem co, ale to
nie grupa na dyskusje na ten temat) niż medycynę.
I jeszcze będę studiować (to już nie tylko gdybanie, tak powiem) - ale
mimo wszystko chcę doprowadzić obecne śmieci do końca.
O medycynie pisałem tylko tyle, że jest słuszniejsza w porównaniu z...

Z naukami medycznymi i okołomedycznymi mam sporo kontaktu (również np.
na konferencjach), z tym, że chodzi w tym przypadku o nauki podstawowe,
a nie stosowane.

--
Informuję, że do 3 czerwca 2006r. do g. 23.59 trwa głosowanie nad
utworzeniem grupy pl.sci.neuronauki. Informacje o sposobie głosowania są

44. Data: 2006-05-22 11:33:12

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "LeoTar" <l...@w...pl> wrote in message
>

> Znasz lekarzy z dluzszym (20, 25 lat) stazem ze tak mowisz? Chyba nie.

Nie widzisz, że ten "człowiek" tworzy sztuczny wątek w zupełnie innym celu?
Przeczytaj resztę postów to zobaczysz. Zresztą nie dziwi Cię, że pisze na
grupie psd o rzeczach, które nijak się mają do tematyki grupy?

Pozdrawiam
Teli.

45. Data: 2006-05-22 12:50:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie widzisz, że ten "człowiek" tworzy sztuczny wątek w zupełnie innym
> celu? Przeczytaj resztę postów to zobaczysz. Zresztą nie dziwi Cię, że
> pisze na grupie psd o rzeczach, które nijak się mają do tematyki grupy?

To z pewnoscia jego ukryta prowokacja. Dziwie sie, ze jeszcze tacy ludzie
jak Wladyslaw Tarnawski, o takich pogladach swobodnie poruszaja sie w
spoleczenstwie.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

46. Data: 2006-05-22 13:55:10

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Po części na pewno też. To wykoślawiałoby przekaz słowny "patrz, jak
> mamusia i tatuś się kochają", gdy mamusia z tatusiem gryzą się i drapią
> (na przykład).

Czy rzeczywiscie agresja moze miec miejsce wsrod ludzi, ktorzy sie kochaja?
A moze agresja podczas wspolzycia jest przejawem patologii uczuciowej
(emocjonalnej)?

> A przecież nie słowa mają największe oddziaływanie, tylko czyny.

Coz za radykalna zmiana pogladow.:)
Zastosuj te zasade do wszystkiego, do wszystkich relacji dzieci-rodzice a
byc moze dotrzesz do tego samego do czego ja dotarlem.

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

47. Data: 2006-05-22 13:58:56

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "LeoTar" <l...@w...pl> wrote in message

> Wydaje mi sie ze pewne fakty i problemy -tutaj medyczne- tworzy sztucznie
> telewizja.

A czy uwazasz ze problemy patologii rodziny w Polsce to tez problem
medialny?

> Tak jak ostatnio pojawil sie "problem homoseksualizmu", tak rowniez
> "problem polskie sluzby zdrowia" tez powstal.

Problem coraz liczniejszej rzeszy aktywnych homoseksualistow to problem
rzeczywisty a nie medialny. I jest to problem scisle zwiazany z aptolkogia
zycia rodzinnego w Polsce.

48. Data: 2006-05-22 17:37:22

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> To z pewnoscia jego ukryta prowokacja. Dziwie sie, ze jeszcze tacy ludzie
> jak Wladyslaw Tarnawski, o takich pogladach swobodnie poruszaja sie w
> spoleczenstwie.

A jakie to niby sa moje poglady?
Faktycznie przeciwstawiam sie dominacji kobiet w zyciu rodziny,
przeciwstawiam sie ukrytemu matriarchatowi i tworzeniu mezczyzn
uzaleznionych emocjonalnie od kobiet-wychowawczyn. A ze rozwiazanie tego
problemu znalazlem w edukacji seksualnej od kolyski poczynajac to juz nie
moja wina.Dominujecie wy kobiety emocjonalnie nade mezczyznami wlasnie
dlatego, ze brakuje w spoleczenstwach (polskie spoleczenstwo nie jest tutaj
wyjatkiem) edukacji seksualnej dzieci bez zadnych ograniczen.
To wy, kobiety stoicie za walka mezczyzn o wladze, o dominacje, podczas gdy
same dominujecie w zyciu emocjonalnym i tym samym sprawujecie wladze nad
nieswiadomymi mezczyznami. Ujawniajac mechanizm uzalezniania mezczyzny przez
kobiete uderzam w fundamenty wladzy, ktora sprawujecie nad swiatem, a wy z
wladzy zrezygnowac nie chcecie dlatego posadzacie mnie - chociaz nie
wszystkie - o najgorsze rzeczy. Posadzacie mnie o patologie, a same
patologie tworzycie i to w glorii i chwale matriarchalnego prawa.

> [...]

> Pozdrawiam
> Iwona
> // Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /

Niegodna jestes cytowac wielkiego mysliciela.

49. Data: 2006-05-22 17:39:01

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> Czy rzeczywiscie agresja moze miec miejsce wsrod ludzi, ktorzy sie kochaja?
> A moze agresja podczas wspolzycia jest przejawem patologii uczuciowej
> (emocjonalnej)?

nie chodzi o to co ty uwazasz za agresje tylko jak akt seksulany odbiera
dziecko
--
careful with that axe Eugene!

50. Data: 2006-05-22 18:31:39

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie chodzi o to co ty uwazasz za agresje tylko jak akt seksulany odbiera
> dziecko

No wiec dziecko na pewno nie dokonuje oceny tego co widzi.
Dziecko uczy sie oceniac fakty dopiero pod wplywem rodzicow, ktorzy chca
wymusic na dzieku akceptowanie badz nieakceptowanie okreslonych postaw,
ktore sami akceptuja lub odrzucaja.

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

> --
> careful with that axe Eugene!

Jaki lek na niedorozwój macicy ok. 1976 roku?
bladość, wyschnięte usta i depresja
co to jest F 23.1?
Wyniki Holtera - proszę o komentarz
Pisk w uchu