Medycyna i polska rzeczywistosc.

11. Data: 2006-05-20 20:56:53

Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: "Nelka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A moze rzad polski chce wymusic wiecej dzialan >profilaktycznych, ktore
>pochlaniaja o wiele mniej srodkow anizeli leczenie?

Zapewne powoli do tego zmierzamy :) teraz sie slyszy, ze" profilaktyka
przede wszystkim" czyli zapobiegajmy, a nie leczmy - i dla zdrowia i
dla oszczednosci :) a moze juz nie dlugo wprowadza program "lecz
sie sam :P"...

>No ale przeciez mozna sie wyksztalcic w Polsce i potem >wyjechac.:)

Gdyby to bylo takie proste...:) np. w anglii ( i w innych krajach
pewnie tez) kaza pisac jakies dodatkowe testy sprawdzajace wiedze i
jezyk specjalistyczny...wiec jak ktos zamierza po studiach wybyc to
niech zacznie ostro wkuwac slowka :P
Gdyby nie ta bariera jezykowa, to chyba sami musielibysmy sie
leczyc...
fakt - malo jes lekarzy z prawdziwym powolaniem...nie ma
Judymów...:P ...szkoda...
nelka

12. Data: 2006-05-20 23:21:00

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIKI" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

> A któż to nadszarpnął jej autoryret? Czyż to nie sami lekarze?
>
> Poza tym masz poje&^ne poglądy na życie
> http://miniurl.pl/inicjacja

Pamiętam kiedy miałem 14 lat, (7 klasa podstawówki) na lekcjach biologii
omawiane były narządy rozrodcze mężczyżny i kobiety. Mi jednak było mało
i poszedłem do bibloteki wypożyczyć coś więcej. Niestety były tylko
jakieś broszurki i 2 małe książeczki. Jedna przeznaczona dla
dojrzewajacych dziewczyn i druga dla chłopców. Wypożyczyłem obydwie.
Dobrze pamiętam, że oprócz typowych informacji o narządach i procesach
związanych z płcią, znajdowały się informace na temat funkcji rodziny w
rozwoju seksualnym dzieci. Te informacje nie rózniły się aż tak bardzo
od tego co pisze o inicjacji LeoTar. Np.: na zdięciach dziecko było w
kontakcie wzrokowym z rodzicami podczas ich stosunku.

pozdrawiam
SnowGoose

13. Data: 2006-05-21 08:27:02

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SnowGoose" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> od tego co pisze o inicjacji LeoTar. Np.: na zdięciach dziecko było w
> kontakcie wzrokowym z rodzicami podczas ich stosunku.

I nie mialbys nic przeciwko temu, aby wowczas twoi rodzice uprawiali sex
przy tobie??? Na twoich oczach??? Albo, zebys ty to robil przy swoich
dzieciach??? To przeciez zboczenie!! A juz w ogole nie do pomyslenia jest
kazirodztwo!!! (o czym pisze LeoTar)
Wiesz jaki bylby to szok psychiczny dla dziecka? To bylby przeciez gwalt na
nim. Dlaczego takich zboczonych ludzi sie nie pozamyka? Powinni miec
odebrane prawa rodzicielskie i ograniczone kontakty z dziecmi. Ale kto wie
co w czterech scianach sie dzieje, a dziecko na ogol ...milczy, bo przeciez
to jego rodzice. Rodzice, ktory ufa.

Mozna i nalezy pewne rzeczy (w zaleznosci od wieku dziecka)
wyjasnic/wytlumaczyc, ale tylko tyle, aby zaspokoic pytania dziecka. Nic
ponadto. A juz absurdem jest, aby wprowadzac to doslownie w praktyke...

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

14. Data: 2006-05-21 11:08:30

Od: Mikus <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te informacje nie rózniły się aż tak bardzo
> od tego co pisze o inicjacji LeoTar.

Tak bardzo, to znaczy ile?
Z punktu widzenia alkoholu, szklanka piwa nie rozni sie tak bardzo od
szklanki spirytusu. I jedno i drugie to %. Roznica zaczyna sie pojawiac
dopiero np. jak sie siadzie za kierownica.

> Np.: na zdięciach dziecko było w
> kontakcie wzrokowym z rodzicami podczas ich stosunku.

To zboczenie pozwolic dziecku uczestniczyc (jak jest obecne, to w pewnym
sensie uczestniczy) w stosunku rodzicow. Co ma do robienia dziecko w pobizu
jak mama steka, kwiczy i zwija sie pod ojcem?
Niech nie wspomne o sytuacjach kiedy rodzice maja do pokazania dziecku
znacznie wiecej jak tradycyjne brzuszek do brzuszka.
A nastepny krok? Zaprosic dziecko do udzialu?
Zboczencow od razu trzeba za kraty, zanim skrzywia psychike dziecka.

15. Data: 2006-05-21 12:06:33

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przy tobie??? Na twoich oczach??? Albo, zebys ty to robil przy swoich
> dzieciach??? To przeciez zboczenie!! A juz w ogole nie do pomyslenia

Pochodze z rodziny, w której sprawy seksu były raczej pomijane (nie
licząc jakiś zartów).
Raczej nie mógłbym się temu przyglądać, zbyt obce to było wtedy. Ale
uważam, że w szcześliwej rodzinie, widok nagiego rodzica nie powinien
być czymś przykrym.

pozdrawiam
SnowGoose

16. Data: 2006-05-21 12:08:24

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mikus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szklanki spirytusu. I jedno i drugie to %. Roznica zaczyna sie
pojawiac
> dopiero np. jak sie siadzie za kierownica.

Różni sie kolorem i mocą :). Ale i tak masz troche racji. To co ja
widziałem tylko w ksiązce to jednak nie to samo co proponuje LeoTar. On
chce posunąć się jeszcze dalej. Myśle, że już za daleko.

> [...]
pobizu
> jak mama steka, kwiczy i zwija sie pod ojcem?

A czy nie dlatego nie pozwala się pokazywać dziecku współżycia rodziców,
że podczas aktu seksualnego występuje często element agresji, zamiast
czułości?

pozdrawiam
SnowGoose

17. Data: 2006-05-21 13:20:09

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A czy nie dlatego nie pozwala się pokazywać dziecku współżycia
rodziców,
> że podczas aktu seksualnego występuje często element agresji, zamiast
> czułości?

Przepraszam za podwójne zaprzeczenie w tym zdaniu. Powinno być: "A czy
dlatego nie pozwala się..."

pozdrawiam
SnowGoose

18. Data: 2006-05-21 15:20:48

Temat: [OT]
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Raczej nie mógłbym się temu przyglądać, zbyt obce to było wtedy. Ale
> uważam, że w szcześliwej rodzinie, widok nagiego rodzica nie powinien

Co innego sama nagosc, ktora np. w Szwecji, w rodzinie moich znajomych juz w
latach '80 byla i jest czyms normalnym. Natomiast sex, to juz inna sprawa i
nie nalezy tych dwoch spraw klasc na jednej szali.

19. Data: 2006-05-21 17:40:26

Temat: Re: [OT]
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej porozmawiajcie o tym z panem Wojtkiem Cejrowskim, który takie
inicjacje seksualne widział w niejednym pierwotnym plemieniu indiańskim
i nikt nie pomyślał o jakichś zboczeniach. Seks był naturalną częścią
życia. Może to my jesteśmy za bardzo pruderyjni??? Ja osobiście też bym
nie chciał oglądać rodziców, ani sam przy swoich dzieciach...
--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

20. Data: 2006-05-21 17:46:08

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> I nie mialbys nic przeciwko temu, aby wowczas twoi rodzice uprawiali sex
> przy tobie??? Na twoich oczach??? Albo, zebys ty to robil przy swoich
> dzieciach??? To przeciez zboczenie!!

ee, zboczenie to bedzie chyba wtedy jesli obecnosc dziecka (widza)
bedzie sluzylo do osiagniecia satysfakcji seksualnej

--
careful with that axe Eugene!

dostalem kosza - i co dalej?
skapsktwo
Zabawy weselne - lubisz: tak / nie (badanie)
Samotność w rodzinie
serwisy randkowe