Medytacje

1. Data: 2000-02-02 20:02:29

Temat: Medytacje
Od: t...@p...onet.pl (MiK GRACZYK) szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym dowiedzieć sie czegos o medytacjach. Ile czasu zajmuje
"nauczenie" sie medytowania. Czy jest ktos w grupie, kto moze stwierdzic, ze
osiagnal jakakolwiek doskonalosc w tym przedmiocie. Jaka literatura dostepna
w Polsce warta jest przeczytania. Czy medytacje maja zwiazek z filozofia
wyznawana przez buddystów?
Pozdro

Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-03 13:13:14

Temat: Re: Medytacje
Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MiK GRACZYK <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> [...]
dostepna
> w Polsce warta jest przeczytania. Czy medytacje maja zwiazek z filozofia

Medytacja to moim zdaniem bardziej orientalne określenie modlitwy. Jeśli
wyznajesz jakąś wiarę musisz opracować sobie pewien system modlitw. Modlitw
efektywnych. To wymaga pracy i poświęcenia. Jeśli chodzi o literaturę - w
dowolnej księgarni znajdziesz tego setki.

1. Data: 2000-02-03 17:20:35

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MiK GRACZYK <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Chciałabym dowiedzieć sie czegos o medytacjach. Ile czasu zajmuje
> "nauczenie" sie medytowania.

całe życie

> [...]
dostepna
> w Polsce warta jest przeczytania. Czy medytacje maja zwiazek z filozofia

a u buddysty to nie tylko jedno życie

1. Data: 2000-02-04 12:31:42

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"POOH" <m...@p...onet.pl> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

:
[...]
: > P
:
[...]
Nie. Medytacja nie jest orientalnym określeniem na modlitwę. Z
wypracowanym systemem modlitw też nie ma dużo wspólnego, bo modlitwą nie
jest. Jeśli kogoś to interesuje, to i tak sięgnie po literaturę.

Pozdrawiam

ps. FUT
--
Sławomir Molenda (j...@z...univ.gda.pl)
"...there's a difference between

1. Data: 2000-02-05 09:48:35

Od: "VAL" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie medytacja jest sposobem na kontakt z samym soba. Chodzi mi o
cielesna
czesc mojego Ja. Stosuje ja od dawna ale raczej sporadycznie. Koncentruje
sie na
samym oddechu i staram sie nie myslec. Na poczatku jest to bardzo trudne,
ale z czasem
mozna sie tego nauczy. W czasie medytacji moge stwierdzic, w jakim stanie
jest moj
organizm i z czym mam aktualnie problemy w sferze emocjonalnej.
Jest to oczywiscie jeden ze sposobow medytacji sam sprobuj wiecej.

Pozdrawiam Val.

MiK GRACZYK napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...

1. Data: 2000-02-05 11:17:13

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

skuter wrote in message <87ckef$5ra$1@h1.uw.edu.pl>...

>Użytkownik MiK GRACZYK <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
>
>całe życie

Jedną chwile

>a u buddysty to nie tylko jedno życie

U kazdego nie tylko jedno zycie bo w kazdym nastepnym uczysz sie od nowa,
ale jest ci coraz latwiej.

Pajonk

1. Data: 2000-02-06 19:18:02

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ZETm4.43167$H...@n...tpnet.pl...

> Jedną chwile

może w jedną chwilę się nauczysz ale po 87 latach prób

> U kazdego nie tylko jedno zycie bo w kazdym nastepnym uczysz sie od nowa,
> ale jest ci coraz latwiej.

tylko jeśli ktoś ma to następne, a chrześcijanin np. ma jedno doczesne:)

1. Data: 2000-02-06 19:18:02

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-07 21:28:13

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"skuter" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> może w jedną chwilę się nauczysz ale po 87 latach prób

A skad ty czerpiesz taka madrosc? Skad wiesz, moze zajelo mi to chwile?

> tylko jeśli ktoś ma to następne, a chrześcijanin np. ma jedno doczesne:)

A czy to czy masz nastepne zycie zalezy od twojej wiary doczesnej?

Pajonk

1. Data: 2000-02-08 18:31:52

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NNGn4.836$3...@n...tpnet.pl...

> "skuter" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> A skad ty czerpiesz taka madrosc?

z 5675889936547 wcieleń

>Skad wiesz, moze zajelo mi to chwile?

gratuluję i zazdroszczę:)

> A czy to czy masz nastepne zycie zalezy od twojej wiary doczesnej?

to jedyna nadzieja dla wyznawców różnych religii:)

Psychologia reklamy
testy psychologiczne
agresja u dzieci
S Z C Z E P I O N K I przymusowe ??? .. a psychologia
problem z dziewczyna (to jest chyba temat z tych niedokonczonych:)))