Mercedes B dla inwalidy na wózku ?

11. Data: 2008-09-28 11:00:49

Temat: Re: Mercedes B dla inwalidy na wózku ?
Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:op.uh6sz8eb49kxw7@adam...

> A ja w E klasie sobie w podobnej sytuacji doskonale radzę...

Francuskie auta w sensie modelu może i owszem, ale nie jako marka, prestiż
;)
A co do E klasy, czy aktywny wózek inwalidzki (sztywna rama, nie składana)
również wejdzie do tego Mercedesa ?? :)

12. Data: 2008-09-28 11:43:58

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Eldorado pisze:
> Francuskie auta w sensie modelu może i owszem, ale nie jako marka,
> prestiż ;)

To może Jaguara se kup?;>

> A co do E klasy, czy aktywny wózek inwalidzki (sztywna rama, nie
> składana) również wejdzie do tego Mercedesa ?? :)

A jaki masz wózek? Bo pod tym względem to nie jest najlepiej w moim E290
- kierownica jest dość nisko nad kolanami, kolumna nie jest regulowana.
Swojego wózka nie włożę - mam Spazz Colours'N'Motion, jak dla mnie za
ciężki i ma nieergonomiczną (pod kątem wkładania) ramę. Natomiast
wkładałem i wyciągałem bez jakichś dużych problemów Pantherę U2-light
(standardową Pantherę byłoby już ciężko, chyba że jesteś w stanie
swobodnie przesuwać fotel do przodu i tyłu, to wtedy sobie poradzisz).

13. Data: 2008-09-28 11:49:22

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

A... rozumiem że to z PFRON-u chcesz ten samochód? Czyli że Cię max
3-letnie interesują? Bo jeśli chodzi o mercedesy, to osobiście wolałbym
nieco starszego, ale klasy C (najlepiej kombi, ale to zależy, ile
miejsca Ci trzeba - ja patrzę na to przez pryzmat wsadzenia też wózka
dziecięcego, córy, żony i trochę bagażu, bo rodzina żony mieszka na
drugim końcu Polski), jeśli już się ograniczamy do mercedesów.

14. Data: 2008-09-28 12:47:08

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El Nuevo Vidente" <b...@i...mx> napisał w wiadomości
> [...]
> córy, żony i trochę bagażu, bo rodzina żony mieszka na drugim końcu
> Polski), jeśli już się ograniczamy do mercedesów.

Ja jestem kawalerem, dostałem dofinansowanie z Pfronu na używane auto (max.
3 letnie) dlatego też sledzę różne fora, opinie na temat różnych aut. Wózek
aktualnie mam Kaleb set, ale chcę zmienić na pantherę. Generalnie chodzi mi
o wkładanie wózka do tyłu - więc interesuje mnie auto z "dużą" klapą
bagażową i dużą przestrzenią bagażową -ale nie tir :D

15. Data: 2008-09-28 13:05:46

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

El Nuevo Vidente pisze:

> To może Jaguara se kup?;>

nie no bez jaj - kluczyk od mondeo mowi sam za siebie...

> [...]
> (standardową Pantherę byłoby już ciężko, chyba że jesteś w stanie
> swobodnie przesuwać fotel do przodu i tyłu, to wtedy sobie poradzisz).

pozdrawiam
SlawcioD

16. Data: 2008-09-28 13:12:33

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Eldorado pisze:
> [...]
> Generalnie chodzi mi o wkładanie wózka do tyłu - więc interesuje mnie
> auto z "dużą" klapą bagażową i dużą przestrzenią bagażową -ale nie tir :D

Ee tam, do tyłu to Ci do każdego kombi powinien wejść. Tak normalnie,
jak gdzieś potrzebuję jechać, a nie jestem wyładowany bagażami, to mi
żona ładuje wózek do tyłu nawet bez ściągania kół - tylko oparcie składa
i hamulce zaciąga, żeby nie jeździł po bagażniku:) I jeszcze dużo
miejsca zostaje.

Co do panthery... Rozważ też hammera z GTM - tego robionego na wymiar,
może być tak lekki jak panthera u2-light, a ma więcej opcji
konfiguracyjnych, no i lepiej wygląda, zwłaszcza dla faceta, bo panthery
to wybitnie damskie w kształtach są:)

17. Data: 2008-09-28 13:20:33

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc również przy wyborze wózka ;)

18. Data: 2008-09-28 13:20:43

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-09-2008 o 13:00:49 Eldorado <n...@i...pl>
napisał(a):

> Francuskie auta w sensie modelu może i owszem, ale nie jako marka,
> prestiż ;)
> A co do E klasy, czy aktywny wózek inwalidzki (sztywna rama, nie
> składana) również wejdzie do tego Mercedesa ?? :)

No ja własnie mam aktywny wózek i sobie radzę doskonale. Jak ktoś ze mną
jedzie - to do bagażnika wchodzi bez problemu, a jak sam, to na przednim
siedzeniu się mieści bez kłopotu!

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

19. Data: 2008-09-28 13:21:30

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-09-2008 o 13:43:58 El Nuevo Vidente <b...@i...mx> napisał(a):

> [...]
> (standardową Pantherę byłoby już ciężko, chyba że jesteś w stanie
> swobodnie przesuwać fotel do przodu i tyłu, to wtedy sobie poradzisz).

Aha, ja mam GTMa.

20. Data: 2008-09-28 14:33:12

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Eldorado pisze:
> Dziękuję za pomoc również przy wyborze wózka ;)

100 zł się należy:P

Targi sprzętu rehabilitacyjnego
Pytanie do Warszawiakow
Przystosowanie samochodu
Mam wózek PERMOBIL TRAX - pogadam z posiadaczem permobila.
przestroga :)