Meridia 15 ???

1. Data: 2007-11-05 21:55:29

Temat: Meridia 15 ???
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy zaczal stosowac Meridie 15 - srodek na odchudzanie,
zmniejszajacy podobno apetyt.
Czy ktos stosowal/slyszal cos od kogos, kto stosowal?
Jak to wyglada od strony medycznej? Wplyw na zdrowie?
Bede ogromnie wdzieczna za opinie osob bardziej kompetentnych i
zorientowanych niz ja ;)
P.

2. Data: 2007-11-06 06:31:04

Temat: Re: Meridia 15 ???
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak to wyglada od strony medycznej? Wplyw na zdrowie?
> Bede ogromnie wdzieczna za opinie osob bardziej kompetentnych i zorientowanych

Dlaczego akurat 15 mg? Terapii nie rozpoczyna się od największej zalecanej
dobowej dawki i żaden odpowiedzialny lekarz nie przepisze Tobie na początku
Meridii 15. Poza tym jest wskazana nie jako środek odchudzający, ale jako srodek
WSPOMAGAJĄCY leczenie OTYŁOŚCI (a to pewna róznica).
Sibutramina to nic innego jak pochodna amfetaminy i działa dokładnie tak samo.
W dawkach terapeutycznych w zasadzie niczego strasznego nie zrobi. Zmniejsza
łaknienie, nieco pobudza, poprawia nastrój, ale w gruncie rzeczy to straszne
świństwo. Osoby podatne na uzaleznienie mogą mieć problemy z odstawieniem.
Jeżeli ogladałaś "Requiem dla snu", to pamiętasz zapewne matkę jednego z
bohaterów uzależnioną od środka odchudzającego. Tam chodziło akurat o
fenterminę, ale fen. i sib. działają praktycznie tak samo. Ta kobieta jest
bardzo dobrym przykładem obrazującym działanie anorektyków.
A tak poza tym, to poza niewątpliwą skutecznością w obniżeniu masy ciała i
wszelkimi blogosławieństwami, które daje nienaganna figura, to posiada b. dużo
działań niepożądanych.
Cytat z Pharmindexu:
"Bardzo często obserwowano: suchość w jamie ustnej, bezsenność, zaparcie.
Często: tachykardię, kołatanie serca, nadciśnienie tętnicze, rozszerzenie naczyń
krwionośnych (uderzenia gorąca), nudności, nasilenie dolegliwości związanych z
guzkami krwawniczymi, nudności, ból i zawroty głowy, parestezje, niepokój,
zwiększoną potliwość, zaburzenia smaku. Mogą również wystąpić: reakcje
nadwrażliwości (m.in. pokrzywka, wykwity skórne, obrzęk naczynioruchowy, reakcje
anafilaktyczne), małopłytkowość, choroba Schönleina i Henocha, migotanie
przedsionków, napadowy częstoskurcz nadkomorowy, pobudzenie, depresja, napady
padaczkowe, przemijające zaburzenia pamięci krótkotrwałej, niewyraźne widzenie,
biegunka, wymioty, łysienie, ostre śródmiąższowe zapalenie nerek, zapalenie
kłębuszków nerkowych obejmujące tkankę łączną i naczynia włosowate, zatrzymanie
moczu, zaburzenia wytrysku, impotencja, zaburzenia cyklu miesiączkowego, krwotok
maciczny, przemijające zwiększenie aktywności enzymów wątrobowych we krwi.
Rzadko obserwowano objawy odstawienia, takie jak zwiększone łaknienie i ból
głowy."

--
Pozdrawiam.
RR ;-)

p.r.m. EL 250 B (34KM/12500RPM)
p.s.m. AMiKM '05
s.m.d. DDS, Poland

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 071105-1, 2007-11-05
Przetestowano na: 2007-11-06 07:31:13

3. Data: 2007-11-06 06:50:57

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" < napisał w wiadomości
> Znajomy zaczal stosowac Meridie 15 - srodek na odchudzanie, zmniejszajacy
> podobno apetyt.

Ja brałam 15..zjadłam przez 3 mce 3 opakowania:.Po pierwszym miesiącu 4 kg w
drugim i trzeciem po 2kg i wydawało mi się, że "przestała działać".Pierwsze
opakowania sprawiało, że nie chciało mi się jesć.W drugim i trzecim
opakowaniu apetyt mi wrócił.żadnych działan ubocznych nie miałam oprócz
uczuxcia suchości w ustach. Po zakończeniu "przygody" z Merdiią waga
wróciła, teraz chodzę na siłownię. Nie ma co łgać waga po zakończonej
kuracji wróci, więc szkoda kasy. .
aNIA

4. Data: 2007-11-06 12:14:01

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

taaaa znajomy, przyznaj sie tłusciochu ze wpieprzasz p 16 tabletek naraz

5. Data: 2007-11-06 17:28:48

Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

placebo jestes glupi.
znajomy, a konkretniej moj chlopak ;] czego nie popieram, stad moj post.

6. Data: 2007-11-06 17:38:35

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:
> hmm, czy przypadkiem amfetamina od dealera nie jest tańsza i nie ma
> mniejszej ilości skutków ubocznych...?
nie. chyba ze masz dobrego dila ;)
ale zwykle to co krazy po rynku
1)nie jest nalezycie oczyszczone (fosforku?)
2)jest racemiczna mieszanina (bardziej obciaza watrobe)
3)jest metamfetamina - dziala dlugo, ma duzy potencjal uzalezniajacy i
potencjal generowania psychoz
4)moze zawierac inne syfy , typu DXM (you never know)

pochodne amfetaminy maja stosunkowo malo skutkow ubocznych, zwlaszcza te
dzialajace krotko. o ile ktos nie ma predyspozycji do psychoz oczywiscie,
chorej watroby, przestrzega dawkowania, etc.

swoja droga, dziwi mnie czemu ludzie nie korzystaja z pomocy endokrynologa
przy odchudzaniu... pewnie znow zasada - leczymy objawy a nie przyczyny...

7. Data: 2007-11-06 17:53:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pałka wrote:

> [...]
> zorientowanych niz ja ;)

hmm, czy przypadkiem amfetamina od dealera nie jest tańsza i nie ma

(tak tylko pytam...)

--
www.vegie.pl

8. Data: 2007-11-06 20:51:38

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Nov 2007 18:38:35 +0100, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
wrote:

> swoja droga, dziwi mnie czemu ludzie nie korzystaja z pomocy endokrynologa
> przy odchudzaniu... pewnie znow zasada - leczymy objawy a nie przyczyny...

Już ci piszę:) Dlatego, że przytłaczająca większość otyłości, to otyłość
prosta, gdzie endokrynolog może jedynie kazać mniej żreć i się ruszać.
Oczywiście to skutkuje, ale nie jest do tego potrzebny ktoś ze
specjalizacją z endokrynologii.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

9. Data: 2007-11-07 03:27:41

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosta, gdzie endokrynolog może jedynie kazać mniej żreć i się ruszać.
> Oczywiście to skutkuje, ale nie jest do tego potrzebny ktoś ze

moze umieszczenie 'specjalistow' (w ktorych ludzie czasem wierza ;)
na wyzszych pietrach cos by dalo ? ;)

swoja droga znajomy opracowal na tego typu otylosc takie cos :

http://ronja.twibright.com/exciter/

oczywiscie to przyklad rozwiazania , mozna by tu duzo ulepszyc, np
zamiast silnika z przekladnia - silnik wplatany w kolo, zamiast prostownika
i stabilizatora 'zwarciowego' - prostownik tyrystorowy...
ale to juz zalezy od potrzeb, jednemu starczy 10W na laptopa 486 z linuxem,
drugiemu potrzeba 1000W na quad core z 2G ramu i vista, zasada taka sama,
nie pedalujesz - sprzet sie wylacza :) motywacja powinna byc dosc dobra -
mam nadzieje ;)

10. Data: 2007-11-07 16:05:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Nov 2007, tomek wilicki wrote:

> hmm, czy przypadkiem amfetamina od dealera nie jest tańsza i nie ma
> mniejszej ilości skutków ubocznych...?
>
> (tak tylko pytam...)

nie,
sibutramina (lek Meridia - orginalny albo polski odpowiednik Zelixa)
jest jak piszą http://pl.wikipedia.org/wiki/Meridia
lekiem hamującym zwrotne wchłanianie monoamin w synapsach
przez co wykazuje w działaniu podobieństwo do leków antydepresyjnych
(w szczególności wenlafaksyny) a nie narkotyków czy leków
psychostymulujących. Działanie odchudzające sibutraminy jest potwierdzone
badaniami "evidence based medicine". Amfetamina działa nieco inaczej
to znaczy nie tylko blokuje wychwyt zwrotny ale także silnie uwalnia
aminy. Lekiem odchudzającym przypominającym działanie amfetaminy
jest mazindol - lek w zasadzie ten jest już chyba wycofany.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Pierwotna marskosc zolciowa watroby (ang. Primary Biliary Cirrhosis) - jak i gdzie leczyc
Hmmm co to może być?
Re: Bańki a pójście do szkoły
Prosty sposób na nałogi
chore kubki smakowe